היום גיליתי

מהות השם עדן

מהות השם עדן

 

השם עדן מייצג על פי האותיות : מעשית , מהירת תגובה ( בבית בעיקר ) , מאופקת ( בחברה ) , שאפתנית, ומאמינה בעבודה קשה ובאמת דברים לא באים לא בקלות אלא לאחר מאמץ , התמדה ורצון .
יש לה לב של זהב , ומי שיכיר בערכה ובדרכה , ירוויח , אך מי שינסה לפגוע בה , אז מנסיוני , היא לא אוהבת להישאר חייבת .
אישה שלא שוכחת לעולם את יעודה , וגם אם מעדה טיפה הצידה , היא לא תישבר ותנסה להתחיל עוד הפעם מהתחלה .
2 אותיות הקשורות לדין ורחמים כאחד שבכל פעם תיהיה מידה אחת יותר דומיננטי והכוונה שפעם מזלה יהיה לצידה ופעמים יהיה מסוגל לאכזב אותה ובאמת נראה שבעלת השם אכן מתמודדת עם מקרים שלא תמיד קלים אך היא בעלת כושר הישרדות מאוד חזקה ואני מאמין שהיא תסתדר ואחד הדברים שיגרמו לה לצאת מזה הוא היכולת לעשות שינוים ולעיתים השינויים יהיו מעט קיצוניים .
מעט חשדנית ולא נוטה לסמוך או להיפתח כל כך מהר כלפי אנשים מתוך הפחד שלה להיפגע ( למרות שבתוכה היא בעלת שליטה ותנסה בכל כוחה להראות שלא נפגעה ) .
אישה רגישה מאוד , נחושה , אמיצה , ואחת שיודעת טוב מאוד מה היא רוצה .
יסוד האש דומיננטי באופיה המייצג בן היתר שמחת חיים , אנרגיה ומרץ , אוהבת להיות ראשונה , שואפת לתוצאות מיידיות ולעיתים אפילו מחוסרת סבלנות מבחינה פנימית בעיקר .
אישה שאוהבת לשלוט בעיניינים , היא יוזמת , פעילה , ולעולם לא משאירה קצוות פתוחים .
מקור השם : השם עדן הוא שם מיוחד במינו אשר לקוח מן התנ"ך ומשמש לתיאור תחושות של עונג ואושר, כפי שנזכר בספר תהילים, פרק ל"ו, פסוק ט', "וְנַחַל עֲדָנֶיךָ תַשְׁקֵם". כמו כן, המילה עדן משמשת לתיאור שמו של המקום הנקרא "גן עדן", שהוא המקום שבו שכנו אדם וחווה – ראשוני האנושות, והמקום לו מיוחס העולם הרצוי העתידי ועולם שכולו טוב. כמו כן, המילה עדן נרדפת למילה עדי ולכן, גם היא משמשת לתיאור של תכשיט מיוחד ומרשים ביופיו.

 

משמעות השם עדן:

משמעות השם עדן על פי הנומרולוגיה וסוד האותיות:
השם עדן מוזכר בתנך במספר מקומות : בספר תהילים [פרק לו פס ט]. ו מלכים ב' [פרק יט' פסוק יב']
הַהִצִּילוּ אֹתָם אֱלֹהֵי הַגּוֹיִם אֲשֶׁר שִׁחֲתוּ אֲבוֹתַי אֶת-גּוֹזָן וְאֶת-חָרָן וְרֶצֶף וּבְנֵי-עֶדֶן אֲשֶׁר בִּתְלַאשָּׁר.
ישעיה [פרק לז' פסוק יב']
הַהִצִּילוּ אוֹתָם אֱלֹהֵי הַגּוֹיִם אֲשֶׁר הִשְׁחִיתוּ אֲבוֹתַי אֶת-גּוֹזָן וְאֶת-חָרָן וְרֶצֶף וּבְנֵי-עֶדֶן אֲשֶׁר בִּתְלַשָּׁר.
יחזקאל [פרק לא' פסוק ט']
יָפֶה עֲשִׂיתִיו בְּרֹב דָּלִיּוֹתָיו וַיְקַנְאֻהוּ כָּל-עֲצֵי-עֵדֶן אֲשֶׁר בְּגַן הָאֱלֹהִים.
[פרק לא' פסוק טז']
מִקּוֹל מַפַּלְתּוֹ הִרְעַשְׁתִּי גוֹיִם בְּהוֹרִדִי אֹתוֹ שְׁאוֹלָה אֶת-יוֹרְדֵי בוֹר וַיִּנָּחֲמוּ בְּאֶרֶץ תַּחְתִּית כָּל-עֲצֵי-עֵדֶן מִבְחַר וְטוֹב-לְבָנוֹן כָּל-שֹׁתֵי מָיִם.
בספר קוהלת [פרק ד' פסוק ג']
וְטוֹב מִשְּׁנֵיהֶם אֵת אֲשֶׁר-עֲדֶן לֹא הָיָה אֲשֶׁר לֹא-רָאָה אֶת-הַמַּעֲשֶׂה הָרָע אֲשֶׁר נַעֲשָׂה תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ.
דברי הימים ב'[פרק לא' פסוק טו']
וְעַל-יָדוֹ עֵדֶן וּמִנְיָמִן וְיֵשׁוּעַ וּשְׁמַעְיָהוּ אֲמַרְיָהוּ וּשְׁכַנְיָהוּ בְּעָרֵי הַכֹּהֲנִים בֶּאֱמוּנָה לָתֵת לַאֲחֵיהֶם בְּמַחְלְקוֹת כַּגָּדוֹל כַּקָּטָן.
השם עדן מתאים כיום גם לבנים ולבנות .
בתכונות האישיות של עדן יש בה או בו עדינות נועם ויצירתיות רבה יודעים לדבר בנועם ובסימפטיות בעיקר לזולת , כישורים יצירתיים .

בנוסף יש בהם רצינות

יודעים להניע את הדברים למטרות שלהם ולהיות פרקטיים שמחוברים ושלמים בעצמם בקבלת ההחלטות ובדקו ובחנו על כל הרבדים השונים ומחזקים את הביטחון העצמי שלהם במהלך חייהם., יש חיבור לרוחניות , רגישים לא מראים כלפי חוץ את הפגיעות שלהם אך מבפנים בתוך תוכם שומרים .
עדן אוהב או אוהבת להסב אושר ושמחה לסביבה שלהם.
הפתרון של עדן להתחבר לשינוי והתחדשות ועצמאות ובטחון ויכולת שיתוף ושמחה וטיולים.
החיסרון כניסה לפרטים קטנים ביקורת ופה ושם פזיזים ועקשנות.
בנוסף באישיות עדן יש בה ובו המון יופי פנימי צניעות .
עדן ברוב המקרים שמחוברת לעצמה או לעצמו יודעת או יודע את כל התשובות ורק פה ושם זקוקה לחיזוקים ולא צריך להילחם ולהתעקש פשוט לשחרר ואז יבוא השפע ממקור אחר.
עדן שמחובר או מחוברת לעצמה או לעצמו יש בה או בו ענווה ויש לה או לו הגנה מלמעלה שתמיד הדברים איך שהוא מסתדרים לטובתה ולטובתו.
מומלץ שתשמור או ישמור על דיסקרטיות רק ייטב איתה או איתו.
עדן יודע/ת איך להיכנס ללב האנשים דרך החיוך והשמחה שמשדר/ת ובעל/ת נחישות ואמביציה לממש את מטרותיה ומטרותיו.

התיקון של עדן :

להוריד עקשנות להתחבר לשמחה ולמצוא את השביל הנכון בין הרוחניות והגשמיות בחייה או בחייו.
מבחינה זוגית: עדן היא או הוא יש להם זרימה טובה עם בן הזוג או בת הזוג , יש לה או לו את היכולת להביע את מה שהוא או שהיא חושב/ת בהנחה שהיא או הוא שלמים בבחירת הבן זוג/בת זוג. [לדוגמא עם בחורה בשם עדן תצא עם גבר בשם ליאור יש שם חיבור טוב של יד ואחד יכול לפרגן לשני בהנחה ששניהם עושים תהליך של פתיחות רגשית מודעות ושינוי].
לעדן בזוגיות יש את היכולת להתאושש אחרי שקיבלה את ההחלטות עם עצמה או עם עצמו.
מבחינה נומרולוגית: עדן שואף או שואפת לעצמאות יכולת שיתוף משפחתיות צניעות וחיבור לרוחניות כלשהיא.

קרדיט לאלוף בן שאבו

http://bit.ly/2ACzUL6

ניתוח אותיות

האות ע'-

משויכת למזל גדי ולספרה 7- יודעת לעבוד קשה, רוצה להתקדם מקצועית ולהגיע לידי הישגים, יודעת לטפס ויודעת הדרגה מהי, מגלה אחריות, וקצת מחפשת את העולם שמעבר, לראות רחוק ועמוק הרבה יותר, להתחבר לעין השלישית, לראייה העל חושית. מאד ארצית.

ע

האות ד'-

משויכת לכוכב ונוס, ולספרה 4. האות ד' מביאה את המקום הזה בתוכנו, אחרי שפרצנו גבולות, יצרנו גבולות חדשים, נפתחנו לשפע, ואז מגיע הבום- יש לנו הכל, ואנחנו לא יודעים מה לעשות עם כל זה! היא מתפרקת, דווקא מתוך 4 היסודות, היא מתקשה להכיל ולבסס את כל מה שהיא הגיע אליו. ודווקא בה מצוי הכוח המניע, העצמה הפנימית, כן למשוך את אש החיים מחדש למקור של ראיית הזולת, וראיית עצמה, ולדלות את עצמה מהכעס והתסכול והמרמור, לעבר מקום של הבנת העצמה שבה, הכוח האוהב והטוב, הדולה חיים. מלאה בקסם אישי.

האות נ'-

מקושרת למזל עקרב ולספרה 5- נחושה בדעתה, עקשנית, נלחמת על מה שהיא מאמינה בו, חווה משברי אמון ונטישה על מנת למצוא בכוחה את הנשמה הנצחית, האמון המוחלט, טוטלית ודורשת נאמנות רגשית, נאמנה לעצמה, יודעת לחפש מתחת לפני השטח, להעמיק. תקשורתית, חברתית, מחפשת אינטראקציה.

 

עדן

 

הערך הנומרולוגי של השם:

7

 

היסודות העיקריים על פי הנומרולוגיה לשם זה הם:
פרפקטציוניזם , מחקר , צורך במזון מנטלי, יצירתיות, רצינות

 

אנשים שמספרם "שבע"

הם אנשים רציניים אינטרברטים, טיפוסים מיוחדים שואפים לשלמות ומושלמות, סקפטים , ביקורתיים, אינם מקבלים דברים כפשוטם, הם בודקים וחוקרים, וכשיש מסקנה הם הולכים איתה עד הסוף, כך שמסקפטים הם יכולים להפוך לפנאטים. יש להם צורך מדי פעם בהתבודדות כדי לחשוב. הם נוטים הרבה להיסחף בפנטזיות של עצמם. באהבה הם אנשים רגישים, נלהבים ומבינים, אולם אם הם מאוכזבים הם מסוגלים לסיים קשר בקרירות רבה. הם שונאים ויכוחים, ועומדים על כך שיש לסיים מחלוקת בצורה מיידית , תוך רצון להגיע להחלטה מספקת. המספר שבע מסמל את המיסטיקה ותורת הניסתר, כך שלעיתים קרובות , אנשים שמספרם שבע עוסקים בתורת הניסתר. אנשים מפורסמים שמספרם שבע: אבידגור קהלני, שלומה ארצי , חווה אלברשטיין, צחי הנגבי

מה דעתכם על הכתבה? אהבתם? שתפו.

 

 

הקליקו כאן –> https://2dayifound.com/info/
תגובות פיסבוק
Exit mobile version