היום גיליתי

מהות השם מאור

מהות השם מאור

 

השם מאור מייצג על פי היהדות את התכונות : אדם רגיש מאוד , חושב בצורה שקטה ולכן לא משתף אף אדם ברגשותיו .
אוהב וזקוק למרחב וחופש ובעיקר בתחום הזוגי ולכן שם לא יאהב שבת זוגתו תשאל אותו היכן היה ולאן אתה הולך וכו .
קליל אופי , ובחברה אנשים הוא גם מוכר כאדם בעל חוש הומור מפותח מאוד ובמיוחד כשנפתח כי בהתחלה הוא עושה רושם של אדם שקט אך השקט הזה הוא מן סוג של בחינה שלו כי הוא חושש להיפגע .
לא אוהב כשמלחיצים אותו .
אדם בעל ראיה רחבה , שואף לעצמאות ולעיתים הוא רוצה להתקדם אך קיים בו סוג של פחד מכישלון .
אדם סגור ואני מתכוון מהבחינה הרגשית .
שקול , אוהב שלום , טוב לב ורחמן .
אמיתי וישר .

מאור

 

הערך הנומרולוגי של השם:

4

 

היסודות העיקריים על פי הנומרולוגיה לשם זה הם:
שמרנות , אחריות , מסגרת , מסירות, אנרגטיות, חריצות

 

אנשים שמספרם "ארבע" הם אנשים נמרצים מעשיים, אנרגטים ומוכנים לעבודה קשה. הם אידיאליסטים ויש בהם רצון חזק להילחם בעוני ובסבל, ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. בזכות השכל הישר והכשרונות האירגוניים שלהם , הם עשויים להיות מועילים ביותר במוסדות העוסקים בטובת הכלל ובצדקה. הם מתכננים את מהלכם בקפדנות ,ניכנסים לפרטי פרטים, ומשתדלים לא להשאיר דבר לא מוסדר. הם אנשי עקרונות , אידיאלסטים. באהבה הם נאמנים , רגשניים ומתחשבים. יש להם בדרך כלל חוג גדול של ידידים אך הם מעדיפים את חברת בן זוגם. מספר ארבע מסמל יציבות , קביעות ומסגרת. אנשים מפורסמים שמספרם ארבע: יעל דיין, לימור ליבנת, ארז טל , אביב גפן, אמנון לוי, רבקה מיכאלי, אסף חפץ

מאורי

הערך הנומרולוגי של השם:

5

 

היסודות העיקריים על פי הנומרולוגיה לשם זה הם:
גמישות , חופש , תנודתיות, הרפתקנות, פיקחות

 

אנשים שמספרם "חמש" הם אנשים בעלי תושיה הרפתקנים בנפשם וניידים. הם בדרך כלל חסרי סבלנות ונוטים להשתעמם מהר. הם נבונים מאוד , ולא יבזבזו את זמנם על תוכניות שאינן ניתנות להגשמה. הם נמשכים לכל דבר, אבל שום דבר לא תופס אותם, הם זקוקים לשינויים תכופים, סולדים משגרה, מתלהבים ומצטננים מהר. קשה להם לקיים הבטחות או לעמוד בהתחייבויות, לכן רצוי לא לפתח לגביהם ציפיות כאלה. נסיון להכניס אותם למסגרת הוא פעולה שנדונה מראש לכישלון. החופש כל כך נחוץ למספר חמש, כך שהוא עלול לא להגיע לשום מקום. המספר חמש מסמל חוסר יציבות, עם זאת קל לו יותר להסתגל לקצב השינויים של העולם המודרני , הן במבנה החברתי והן במישור הטכנולוגי. אנשים מפורסמים שמספרם חמש: ביבי נתניהו , שמעון פרס , נתן שרנסקי דודו טופז , מנחם זילברמן , גיא רולניק, עמירם סיון, אריה דרעי

סרטון של בן שאבו האלוף על תכונות השם מאור

הידעת?!

בארץ יש מושב בשם "מאור"

המושב הוקם באמצע שנת 1953 מסגרת תנועת "מן העיר אל הכפר" בשם "ארבע ארצות" או "ועד ארבע ארצות", על ידי פועלים מנמל חיפה, רובם עולים מרומניה ופולין. במהרה נקבע למושב השם "מאור". המושב סבל מקשיים מרובים ועל אלו נוסף הקושי של מושב המזוהה עם מפא"י להתמודד עם סביבה בה היישובים מסביב היו מזוהים כולם עם מפ"ם בשל סיבות אלה נעזב לאחר מספר שנים.

יושב מחדש בשנת 1957 על ידי עולים מתימן. שמו הנוכחי של היישוב – סמלי.

מושב מאור הוקם כמושב חקלאי הכולל כ-80 משקים כאשר לכל נחלה כ-21 דונם לשימוש חקלאי, מתוכן כ-10 דונם צמודים לבית המגורים (חלקה א') וכ-200 דונם קרקעות חקלאיות משותפות. בשנות החמישים והשישים התבססה החקלאות בעיקר על ירקות; בשנות השבעים עם כניסת תוצרת חקלאית מ"השטחים" החל מעבר למטעים (בעיקר אבוקדו).

בסוף שנות השבעים ובשנות השמונים החל מעבר לתחום חממות הפרחים. אולם בעקבות המשבר בחקלאות החלה נטישה של העיבוד החקלאי ונותרו רק מספר מצומצם של חקלאים במושב.

מה דעתכם על ניתוח השם ?! אהבתם ?!

הקליקו כאן –> https://2dayifound.com/info/
תגובות פיסבוק
Exit mobile version