היום גיליתי

מהות השם שרון / שרונה

מהות השם שרון / שרונה

 

השם שרון \ שרונה מייצג על פי תורת האותיות וספר היצירה את
התכונות : לא ניתן להתעלם מן האופי החזק שבהם , השמחת חיים וחוש ההומור , אהבת הנסתר , הרוחניות הגבוהה , וכמובן הנחישות שלהם להשיג דברים ולקבלם .

שם המעיד על אנשים מעמיקים ויסודיים שלעיתים אף מגיעים עם האמת שלהם עד השורש , הם חקרניים מאוד ואכן עבודה בחקירות , משטרה , פסיכולוגיה , קרמינולוגיה , יתאימו בהתאם אם ירצו בכך .

שם המעיד על אנשים רגישים מאוד אבל מאוד ולא תמיד יראו זאת בכדי לא להקרין חולשה או פחד ויעדיפו להישאר בשליטה חזקה אך שלא תטעו כי מי שפגע בכבודם הם לעולם לא ישכחו { אולי יסלחו } והכל תלוי ברמת הפגיעה .

התכונות החיוביות : אנשים בעלי אנרגיה , מרץ , יסודיות , עומק , רוחניות
נאמנות , לב טוב , אוהבים לעזור ובמיוחד למי שנאמן איתם שלמענם הם ילכו באש ובמים עד הסוף .

שם המעיד על אנשים חשדניים , שלא נוטים להאמין באנשים כל כך מהר ,
נמשכים ליופי , וקשה מאוד לשכוח אנשים כאלו כי קיים בהם משהו שממגנט או שהם מקרינים דבר דרך העיניים ולכן יהיו פעמים שצבע העיניים יהיה דבש וישנם כאלו שצבע העיניים שלהם יהיה ירוק דבש , על כל פנים משהו יפה באזור העיניים .

תכונות גבריות קיימות בשם הזה שהם : עקשנות , לעיתים אף תקיפות , סגירות רגשית ויכולת איפוק מאוד גבוה .

יציבים מאוד , בעלי כושר הישרדות , אנשים שעוברים המון שינויים בחיים
וגם בזמן של נפילה הם מתחדשים במהירות ומסוגלים להשתנות מהר .

שם המעיד על אנשים שאוהבים לעשות הכל בשלמות , הם דבקים במטרה עד הסוף , חכמים וכשרוניים , יצירתיים ברמות , בעלי כושר ניהול וארגון
עצמאיים , אוהבים לשלוט , קשורים למשפחה , נמשכים לכל דבר נסתר או חבוי מן העין .

כל מה שכתבתי זה את התכונות החיוביות אך שתדעו דבר אחד : האות נ היא מייצגת בקבלה : ניצחון מול נפילה והכוונה שמי שיבחר בדרך הטובה והישרה
אז בעצם הוא ינצח את היצר הרע ומן הסתם הוא שבר את כל המחסומים שלו בחיים ואז יזכה לשפע וברכה אך אם יבחר בדרך השלילית ואני מדגיש ישנם המון תכונות שליליות על פי הטבע , אז האדם ימשוך אליו שונאים , עין רעה , קנאה , אוייבים נסתרים , והמון התמודדויות לא קלות ולכן כדאי מאוד לדבוק בדרך הטובה והישרה כדי לזכות בשפע כי אם לא כל חייו תיהיה נפילה אחת גדולה .

שם המעיד על אנשים שעוברים המון בחיים וקיים בשם שרון 2 אותיות הקשורות לדינים ולכן אני מאמין שהם עוברים כל מיני סיטואציות לא קלות במיוחד אך כמו שאמרתי יאמר לזכותם שהם בעלי כושר הישרדות חזקה מאוד .

צריכים להיזהר לא לעשות דברים במהירות כי הם חשופים לכל מיני דברים לא טובים . { לשליליים } .

השם שרון פירושו : שמו של אזור בישראל, החלק המרכזי של מישור החוף. מקור המילה שרון הוא בשפה האכדית בצורת שָרנֻ, ופירושו יער, מאחר ועד התקופה העות'מאנית היה האזור אזור מיוער. "וַיֵּשְׁבוּ בַּגִּלְעָד בַּבָּשָׁן, וּבִבְנֹתֶיהָ, וּבְכָל-מִגְרְשֵׁי שָׁרוֹן, עַל-תּוֹצְאוֹתָם" דברי הימים א' ה' ט"ז. "אֲנִי חֲבַצֶּלֶת הַשָּׁרוֹן, שׁוֹשַׁנַּת הָעֲמָקִים" שיר השירים ב' א'.

קרדיט לאלוף בן שאבו!

http://bit.ly/2zwFIIn

משמעות השם שרון

 

משמעות השם שרון על פי הנומרולוגיה וסוד האותיות והשמות:
שרון הוא שם המסמל פוריות ושפע ובנוסף עם ניקח את השם שרון יש לאותו בחור או בחורה יכולות נפלאות להתחבר שר ורון גם לשירה וגם לשמחה וליכולות יצירתיות. שרון מופיע במקרא כחבל ארץ ומוזכר בתרגומים כיער. פסוק שמוזכר השם שרון בספר ישעיהו סה פס י – והיה השרון לנוה צאן ועמק עכור לרבץ בקר לעמי אשר דרשוני.
השם שרון מבחינת האישיות שלו או שלה מדבר על מחקר ועומק ושאיפה לשלמות , חיבור לרוחניות על כל סוגיה , יש בהם החמימות והשמחה , אוהבים לתת ולהעניק לסובבים אותם , יש בהם המון התלהבות ויוזמים והרבה אומץ שהם ממוקדים במטרתם , הרבה מהשרונים מושכים תשומת לב ויש בהם יופי , לשרון יש בהם עם זה אישה או גבר יש להם שליטה עצמית בדרך כלל והם אינם מראים מה הם חושבים ומרגישים על האחר , כמובן יש בהם מיניות גבוהה וגם שהם לא משדרים את זה הצד השני מרגיש או מרגישה ,בנוסף הם זקוקים להמון חום ואהבה וחיזוקים בעיקר מהצד השני .
בזוגיות מומלץ לבעלי השם שרון התמסרות לבן או לבת הזוג ולשחרר את השליטה שלהם שזה לא הכי קל להם בחיים. השם שרון מדבר על סוג של מעצורים ולא נותנים אימון באחר רק אחרי היכרות עמוקה ושבדקו את זה אז יכולים לתת אמון כמעט מלא , תמיד יש להם את התכונה כבדהו וחשדהו , הזולת מאד אוהב אותם בגלל חוכמתם והבנת נפש האדם והעמקה בה , יש לשרון יכולת עוצמה , מנהיגות , כריזמה ויכולת העמקה , יש להם יכולת הישרדותית מאד גבוהה. ועל פי סוד הנוקודים השם שרון מדבר שיש קושי בתקשורת לכן צריך לעשות תהליך בעניין הזה , יש חיבור עוצמתי לרוחניות על כל גווניה השם שרון על פי הסוד עקשנים , בעלי כוח רצון מאד גבוהה , יש להם סוג של הכחשה בעיקר לרגשות שלהם , יש להם יצרים מיניים עוצמתיים אך לא משוחררים הם כל הזמן בסוג של שליטה , יש להם נטייה להתאהב מהר , והם יודעים להסתדר מהר .
הפתרון של שרון זה התחברות למיקוד עומק יצירתיות ולהרפות ולשחרר ולסמוך.
החיסרון: עקשנות , ביקורתיות וסגירות רגשית.
מבחינה נומרולוגית =השם שרון נותן את המספר 16 מדבר על עומק פה ושם יש משברים בחיים שאיפה לשלמות לא קל להם בנושא הזוגיות. אך כשעושים תהליך עם עצמם ומתחברים לשמחה שלהם ולקלילות אז הדברים אצליהם משתפרים ומדהימים.
טיפ לבעלי השם שרון– להתחבר לקלילות ולשחרר ולעבוד על הסובלנות ולהשתדל להתחבר לשמחה ולסמוך ופחות לקנא ופחות חשדנות

קרדיט לאלוף תמיר בן אשר

http://bit.ly/2i8JzRV

האות ש'
משויכת לכוכב פלוטו ולספרה 3- מלאה בכוחות פנימיים. לא מסגירה את מה שהיא מרגישה כל כך בקלות. חזקה מבפנים, עקשנית, מבוססת היטב בעמדתה שלה, ומחוברת לשפע הרגשי, לטבע, מהחיבור לעצמה ולכוחותיה הפנימיים.

האות ר'

משויכת לכוכב מרקורי ולספרה 2- חזרנו ל-2… אחרת. כאן יש צורך בדיאלוג משותף, באינטראקציה, תקשורת, אות רגישה.

האות ו'

מקושרת למזל שור, ולספרה 6. מחברת אותנו לאדמה, מחברת את השמים אל הארץ החדשה. האות הזאת מחברת אותנו אל היצירה שבתוך הטבע, את התחושות הארציות, היציבות הארצית, העקשנות על עצמנו. מחפשת הרמוניה.

האות נ'

מקושרת למזל עקרב ולספרה 5- נחושה בדעתה, עקשנית, נלחמת על מה שהיא מאמינה בו, חווה משברי אמון ונטישה על מנת למצוא בכוחה את הנשמה הנצחית, האמון המוחלט, טוטלית ודורשת נאמנות רגשית, נאמנה לעצמה, יודעת לחפש מתחת לפני השטח, להעמיק. תקשורתית, חברתית, מחפשת אינטראקציה.

האות ה'

מקושרת למזל טלה ולספרה 5. המשך ישיב של האות ד'. כאן כבר לומדים לתקשר מחדש, למצוא את המקום השופע אהבה בתוכנו, להפגין בחום את עצמנו, לפעמים גם בספונטניות ובמידיות. במעין זרימה חזקה.

שרון

הערך הנומרולוגי של השם:

7

היסודות העיקריים על פי הנומרולוגיה לשם זה הם:
פרפקטציוניזם , מחקר , צורך במזון מנטלי, יצירתיות, רצינות

אנשים שמספרם "שבע" הם אנשים רציניים אינטרברטים, טיפוסים מיוחדים שואפים  לשלמות ומושלמות, סקפטים , ביקורתיים, אינם מקבלים דברים כפשוטם, הם בודקים  וחוקרים, וכשיש מסקנה הם הולכים איתה עד הסוף, כך שמסקפטים הם יכולים להפוך  לפנאטים.  יש להם צורך מדי פעם בהתבודדות כדי לחשוב. הם נוטים הרבה להיסחף בפנטזיות  של עצמם. באהבה הם אנשים רגישים, נלהבים ומבינים, אולם אם הם מאוכזבים הם  מסוגלים לסיים קשר בקרירות רבה. הם שונאים ויכוחים, ועומדים על כך שיש  לסיים מחלוקת בצורה מיידית , תוך רצון להגיע להחלטה מספקת.  המספר שבע מסמל את המיסטיקה ותורת הניסתר, כך שלעיתים קרובות , אנשים  שמספרם שבע עוסקים בתורת הניסתר.  אנשים מפורסמים שמספרם שבע:  אבידגור קהלני, שלומה ארצי , חווה אלברשטיין, צחי הנגבי

שרונה

הערך הנומרולוגי של השם:

3

היסודות העיקריים על פי הנומרולוגיה לשם זה הם:
פתיחות , דמיון מפותח , כושר ביטוי, סמפטיה, אופטימיות, עצמאות

אנשים שמספרם "שלוש" הם אנשים פקחים, יצירתיים נהנתנים, אוהבי חברה, קושרים  קשרים בקלות ומעדיפים קשרים בלתי מחייבים, שוחים עם הזרם, ומקווים שהעניינים  יסתדרו איכשהו. הם מסוגלים להתרכז בכמה דברים בעת ובעונה אחת, ולקלוט את  הרעיונות המרכזיים. יש להם חוש חזק לסדר ולצדק, מוכנים לקבל על עצמם משמעת  והגבלות עד תחום מסויים, אולם עשויים להיות גם עקשניים ושתלטנים. דבריהם  לעיתים ישירים מדי, ובשל כך הם עשויים להיות מובנים שלא כהלכה.  באהבה הם מעניקי חום ואימפולסיבים, אינם קנאים במיוחד ואינם רכושנים.  הם אנשים קלי הליכות ומתידדים בקלות. ניחנים בראיה מרחבית, אך אינם בדרך כלל  קובעים עמדה חד משמעית.  אנשים מפורסמים שמספרם שלוש:  אהוד ברק, אבא אבן, מני פאר, מוני מושונוב  מיקי חיימוביץ, מיקי ברקוביץ, אלי אוחנה, נחמיה שטרסלר, הדר חורש

מהות השם השם שרון או שרונה ע"פ בן שאבו

https://www.youtube.com/watch?v=_cDpxIVrS5U

הקליקו כאן –> https://2dayifound.com/info/
תגובות פיסבוק
Exit mobile version