היום גיליתי

מהות השם ליאם

מהות השם ליאם

 

השם ליאם \ ליאן מייצג על פי תורת האותיות את התכונות : אנשים יפים
למראה או על כל פנים קיים בהם חן מיוחד שלא ניתן להתעלם ממנו .

הם מעריכים חופש פעולה ומרחבים ולכן הורים שיש להם ילדים בשמות הללו כדאי מאוד להעניק להם חופש פעולה כי אם לא הם מסוגלים להתפרץ או להתמרד { לא כולם } .

האות ל מייצגת עדינות נפש , וותרנות , ואהבת צדק ושלום .

הצלחה רבה בתחום הלימודים וכדאי מאוד להורים להשקיע בילדים כי קיים בשם פוטנציאל רב להצלחה .

הם כשרוניים , יצירתיים , ונמשכים לאומנויות מסוימות כל אחד בתחומו .

בתחום הזוגי : שואפים לשלמות , הם רואים ומתמקדים בנקודות הקטנות
ושואפים לטוב ביותר ולשלמות .

הם מעשיים , חומריים , עקשניים { מעט } , שכלתניים , וחברותיים .

אוהבים את פינתם השקטה , אך הם גם אוהבים להימצא בין החברים
כי הבדידות פשוט לא עושה להם טוב .

קרדיט לאלוף

http://bit.ly/2zzhQmN

עוד על השם ליאם

לבקשת מספר נשים ואימהות מפרסם שוב את אחד השמות הנפלאים שיש :
משמעות השם ליאם: בשם ליאם המורכב מ4 אותיות המשתייכות למזל מאזנים , מזל בתולה , מזל דלי , מזל סרטן , יש בו חסר ביסוד האש אך אם נולד ממזלות האש כלומר כמו קשת , אריה , טלה השם יהיה מאוזן יותר. בנוסף השם ליאם מורכב על פי ספירות הקבלה מספירת הגבורה שמופיעה באות הראשונה בשם ליאם הקשורה לחשיבה ואינטליגנציה , ילד/בחור מאד ארצי פרקטי ותכליתי ישנה נטייה קלה למיגרנות ובמידה והוא מזל טלה או מיסודות האש עלול לקבל פה ושם חבלות .
בנוסף בעל השם ליאם הוא די יצרי והם מתלהבים מיופי נמשכים לעולם החומרניות , נהנים מכל רגע בחייהם אך פה ושם בחייהם יש להם התמודדויות לא קלות , יש נטייה לעזור לזולת אך פה ושם יש אנוכיות כלומר סוג של אינטרסנטיות , מה שחשוב לו זה תשומת בנות המין הנשי .

הנשים שיוצאות עם ליאם הוא זקוק למגע לחום ותחושת הבית שכל כך חשובה לו . יש בתוך השם הזה קצת כעסים פנימיים לכן טוב פעילות פיזית לשחרר את הכליאה של הכעס. מבחינת האות השנייה בשם ליאם קשורה לספירת המלכות בקבלה מדברת על מעשיות רבה וזה מתחזק לנו עם האות הראשונה כלומר ליאם כל הזמן מכוון לחומריות בחייו , כלומר כל הידע שרוכש מחבר את זה לתכלית כלומר כסף שחייו יהיו יותר טובים כלכלית. ובנוסף בצדדים הפחות טובים ליאם הוא רגיש ופגיע לכן זקוק להרבה חום ואהבה מההורים ומבת הזוג .בנוסף יש לו צורך בריגושים , עקשנות וקושי בעשיית שינוי.
מבחינת האות השלישית הקשורה ליצרים ולכעסים קשורה לספירת הכתר בקבלה מדבר פה על חוסר מנוחה וחסר סבלנות , עצור וסגור רגשית ומרדן וחסר אחראיות לכן חשוב ללמד וזה בעיקר תפקיד ההורים לחברו לרוגע לשלווה וקבלת אחראיות ומטלות הבית ולסדר את החדר בבית .
האות הרביעית בשם ליאת שקשורה לתיקון ולתכלית שלו קשורה לספירת המלכות בקבלה מדברת על מסירות רבה לעבודה יש לו חיבור טוב לאנשים בסביבה טיפולית ובתחום החברה ישנה הצלחה כלומר חברותי ובעל קליטה מהירה וצנוע ועניו בחברה.

בנוסף שיש חוסר ביסוד האש בשם ליאם מדבר על פסימיות, מותח ביקורת על כל דבר, יכול להיות מאד מתלהב ושמח , כלומר מתרגש , או להפך חוסר התלהבות כלומר מאד מתלהב אך שמגיע למימוש מאבד את זה את ההתלהבות. בנוסף רוצה מאד משהו כמו איזה צעצוע אז ההורים המקסימים קנו לו את זה ואז מימש את הרצון שלו ואז אחרי שקיבל זורק את הצעצוע ולא מעניין אותו עוד.

ליאם הוא ילד עם קשר מאד חזק לאימא והאימא אליו זה מגיע מצירוף השם

לי – אם כלומר לי יש את האימא ולאימא יש אותי לכן ישנו קשר מאד חזק בינו ובין האם , על פי האות הראשונה בשמו יש לו התחברות ליופי הרמוניה קושי בקבלת ההחלטות כל הזמן מתלבט ואילו האות האחרונה בשמו המדברת על מה הילד צריך לשנות אם עצמו חשוב לא להזדהות יותר מידי עם בעיות של הסביבה כלומר כן לעזור ואכפתיות אך ממקום נקי ולא לקחת את זה רגשי מידי .

ואילו שאר האותיות זה חיבור מבנה הנפש של הילד או הנער פה יש את אות יוד ואות אלף מצד אחד הקשורות למזל בתולה ומזל דלי כלומר אם הילד יתחבר לרגשות שלו יהיה לו קל יותר להביע את יצריו ולא להיכנס לפתיל קצר אך במידה והאות אלף תשלוט על יוד מרמה הפיזית יצרית וכעסים אז עלול להיות מצב של קונפליקט קשה עם עצמו ולא ירגיש מסופק עם עצמו בראייה פיזית רגשית.
החיבור הכי טוב והכי מעולה בין ליאם ואימהות: אלה אימהות ששמם מתחיל באותיות ב, ג, ד, ה, ח,כ, נ, ע ,צ,ק,ת.

לכן אתן דוגמא אימא בשם קרן ושם הבן ליאם אז כאן יש חיבור נפלא ליאם נבון ואוהב את המרחב ואימו מחזקת ונותנת לו את זה רואים שמחה מדהימה והצלחה בקשר בין קרן לליאם , בנוסף ליאם בתור ילד נותן לאימא שלו הרבה מחמאות ואילו קרן נותנת לליאם הרגשת קלילות ונוטה לקחת את החיים בקלות ואז כאן עלול להיות מצב שליאם עלול לזהות את המצב שקרן נותנת לו את הקלילות ולהתחיל לשלוט על אימו בכל מיני תכסיסים .
מצד שני יש יחס של הרבה אומץ בין ליאם וקרן.

 

חיבור בין ליאם לאימא: אתן מספר דוגמאות: : ליאם עם גילה חיבור מעולה , ליאם עם נגה מצוין , ליאם עם תמר נהדר ועוד ועוד.

ניתוח אותיות לשם ליאם

האות ל'
מקושרת למזל מאזניים ולספרה 3- יורדת מהשמים לארץ כמו ברק- מורידה את הידע לעולם, מלמדת, מחפשת הרמוניה ושלום, נעימה עם העולם, מחוברת לשפע הפנימי
האות י'
מקושרת למזל בתולה, ולמספר 10. רואה פנימה, לפרטי פרטים, יודעת גם להתבודד ולהיות עם עצמה, וגם להיפתח אחר כך, ולבדוק ולבאר עם עצמה, וגם לתת. מאד מדויקת, קטנה ופרקטית, צנועה- לא מנסה לכבוש את כל העולם, די לה בלמצוא את עצמה, ולהקרין את כוחה הנעים והמודע.
האות א'
מקושרת לכוכב אורנוס, ולספרה 1- ומכאן עצמאות, אינדיבידואליות, ראשוניות, פריצת דרך, חוסר גבולות, הכל אפשרי. משויכת ליסוד האוויר, תקשורתית, אינטלקטואלית, מחפשת עניין, סקרנית.
האות מ'
מקושרת לכוכב נפטון ולספרה 4- האות מ' מחברת אותנו לאגן הנשמות האין סופי, לעולם שמעבר, לרוך ולעדינות, לרחם. היא מכילה הכל, ומסוגלת להתחבר לכל רגש שהוא. זקוקה לרגשות, מביאה רגשנות ועדינות, קסם, ומנסה ליצור איחוד ומיזוג. 4 של יכולת תכנון, ביסוס, מסגרת, ביטחון. אדמה.

 

תכונות השם ליאם

https://www.youtube.com/watch?v=f5e0_LPC-sU

 

 אייל גולן ליאם

ליאם

אייל גולן
מילים: יוסי גיספן
לחן: עדי לאון

להתעורר לתוך חלום לראות אותך
לנשום את הניחוח המתוק
לדגדג אותך ולהרגיש פתאום
איך הבית מתמלא קולות של צחוק

שתי גומות של חן, מלאך קטן
צוחק אלי ואור גדול נדלק
ואני עומד מולך ומתפלל
שתגדל וכל הזמן תצחק

ליאם, אתה עולם שלי
ליאם, גוזל קטן
פרי מתוק של עץ האהבה
ליאם שלי ליאם

נשיקה אחת קטנה ולילה טוב
אמא תלטף את שערך
שתישן ילדי ותחלום,
על שלושה דובים, נסיך ונסיכה

ליאם, אתה עולם שלי
ליאם, גוזל קטן
פרי מתוק של עץ האהבה
ליאם שלי, עיניים ים

 

מה דעתכם על השם ליאם?

שתפו אותנו בתגובות

הקליקו כאן –> https://2dayifound.com/info/
תגובות פיסבוק
Exit mobile version