היום גיליתי

מהות השם יהונתן

מהות השם יהונתן

השם יונתן או יהונתן מייצג על פי תורת האותיות את התכונות : נתינה חזקה לזולת עם רגש ואהבה , צמד האותיות בשם נ ת ן מראים לי שבעל השם מעניק חום , ואהבה ועזרה אמיתית לזולת .

אדם שקשור מאוד למשפחה , ובמיוחד לאימא שלעיתים הקשר בניהם יכול להיות קצת דביק אך לא בהכרח .

האת ת לעיתים גורמת לבעל השם להיתקע במערכות רגשיות לא פתורות או שהכל מצויין או שגורמות לו להיתקע על דברים מסויימים ולוקח לו קצת זמן להרפות ולשחרר .

מעט חסר ביטחון אך האומץ לב שיש בו מכפר על זה .

עצמאי , מעשי , אוהב שינויים ואגב גם נתון למצבי רוח משתנים , תכונות נשיות בולטות כמו הקשבה , הבנה , עזרה בבית וכדומה .

אדם בעל מרץ ואנרגיה , נחוש , חתרן , חשדן , בעל שליטה עצמית חזקה , נטיה למשוך צרות או מלחמות אך יאמר לזכותו שתמיד ניצל בדקה ה 90 ואפילו הוא לא יודע איך

אדם בעל אינטואיציה מדהימה ויכולת קריאת מחשבות והבנת נפש האדם מה שנקרא בלשוננו פסיכולוג .

חשיבתו היא יורדת לפרטים , ולכן רואה כל פגם בזולת ולא בהכרח שיעיר אך בליבו רואה הכל . אדם רגיש אך משתדל לא להראות זאת כדי לא לגלות חולשה .

צנוע וישר , נאמן , וכנה , אך מעט סגור מהבחינה הרגשית והכוונה כלפי אנשים ולא חלילה כלפי בת זוגתו אלא רק כלפי אנשים שבעיקר לא סומך או מאמין .

אוהב סדר , אוהב לעשות דברים בצורה מושלמת ושואף להגיע רחוק .

כשרוני , יצירתי ובעל דמיון וחייב להיזהר לפחות להישאר מציאותי כלפי בת זוגתו כי אם לא זה יכול לגרום לו להרבה בעיות בזוגיות .

 

מקור השם יונתן : משמעות השם יונתן = האל נתן. מבטא נתינה והכרה שהתינוק הוא מתנה מאת הבורא.

1. בנו של שאול המלך, וידיד נפשו של דוד המלך.
"וַיַּךְ יוֹנָתָן, אֵת נְצִיב פְּלִשְׁתִּים אֲשֶׁר בְּגֶבַע, וַיִּשְׁמְעוּ, פְּלִשְׁתִּים; וְשָׁאוּל תָּקַע בַּשּׁוֹפָר בְּכָל-הָאָרֶץ לֵאמֹר, יִשְׁמְעוּ הָעִבְרִים" (שמואל א' ג' 13).

2. שמו של מושב בגולן.
3. שם של אחד מחכמי המשנה: רבי יונתן. "רבי יונתן אומר כל המקיים את התורה מעוני סופו לקיימה מעושר וכל המבטל את התורה מעושר סופו לבטלה מעוני" (משנה מסכת אבות פרק ד' משנה ט').

מקור השם יהונתן :

יהונתן התאפיין בהיותו אדם בעל נאמנות גבוהה למה שראה כצדק ואמת, ובהיותו אדם עשוי ללא חת, גיבור מלחמה. לכן, על-אף שהיה בנו של שאול לא הסגיר את דוד לאביו שרדף אותו, שכן ידע שהצדק עם דוד.

משמעות השם היא 'האל נתן' והוא מבטא את התחושה כי האל הוא זה שהעניק את התינוק.

קרדיט לבן שאבו התותח

http://bit.ly/2zzF3Wd

יהונתן

הערך הנומרולוגי של השם:

8
היסודות העיקריים על פי הנומרולוגיה לשם זה הם:
ארגון , תכלתיות , צורך בסיפוק חומרי, שאפתנות 
אנשים שמספרם "שמונה" הם אנשים תכליתיים פעלתנים, יוזמים ומתמקדים במטרה.  הם אנשים מרשימים ובעלי קסם , אולם יש להם לעיתים קושי בגילוי חיבה ורגש.  הם אחראים ובעלי משמעת עצמית, יש להם היכולת להתגבר בעצמם על  כישלונות ומכשולים מבלי להיזקק לאחרים. הם מנפים כל דבר שיכול  להפריע להם בהשגת המטרה. תכונות אלו עושות אותם לבעלי כושר ארגוני,  נהולי ויכולת שיפוט עניינית. באהבה הם נאמנים ומסורים וזקוקים  לאישור מתמיד על נאמנות בן זוגם. הם מאוד קנאים לבן זוגם.  המספר שמונה מסמל הצלחה חומרית ותנודות קיצוניות ברכוש.  אנשים מפורסמים שמספרם שמונה:  דן מרגלית, יגאל שילון, אילנה דיין  דן פרופר, יעל בר זוהר, מרים בנימיני

נתי

הערך הנומרולוגי של השם:
1
היסודות העיקריים על פי הנומרולוגיה לשם זה הם:
ראשוניות, אמביציה אינדיבידואליסט,יוזמה, חוסר סבלנות למתנגדים, תחרותיות, שליטה, בדידות
אנשים שמספרם "אחד" הם אנשים תחרותיים, בטוחים בעצמם, מקוריים,   אינדיבידואלסטים, בעלי מרץ ואומץ, הם ראשונים , ועצמאים. הם אינטלגנטים ,  הגיוניים נחושי החלטה ושתלטניים -אם כי באופן נעים. הם חושבים , מתכננים ,  ומשתדלים לפעול צעד אחד קדימה לפני האחרים, כשמטרתם לעמוד בראש הסולם.  השאפתנות והיוזמה מביאות אותם, לעיתים קרובות לעמוד בראש הסולם.  אנשים אלה יודעים בדיוק מה הם רוצים, ודבקים במטרתם, קשה לעצור אותם, כי   מכשולים אינם מרתיעים אותם. הם אינם מוכנים לקבל תכתיבים מהזולת, שואפים   לקבל בעצמם את החלטותיהם ומתרכזים במשימה שנטלו על עצמם. הם אנשים   היודעים לשלוט ברגשותיהם ולפעול בריכוז ובמהירות, אמיצים ויעילים ברגעי  חירום. למרות נטייתם לאלימות , וחוסר סבלנות, הם נהנים בדרך כלל מפופולריות   רבה ומהערצה, הם נדיבים וסלחנים, ומפגינים אהדה לחלש ולחסרי הישע. הם מוכנים  תמיד לפשרות. כאשר הם נפגעים הם עשויים להיות חסרי רחמים בזעמם.  מספר אחד מסמל את השמש – היא מאירה ומחממת, וחיונית לקיום החיים על כדור  הארץ, בלעדיה אין חיים , אבל במינון גבוה מדי היא עלולה לייבש לשרוף.  אנשים מפורסמים שמספרם אחד:  מנחם בגין , שולמית אלוני , יצחק נבון, חיים יבין, ירדנה ארזי, פנינה רוזנבלום

 

יונתן

היסודות העיקריים על פי הנומרולוגיה לשם זה הם:
פתיחות , דמיון מפותח , כושר ביטוי, סמפטיה, אופטימיות, עצמאות
אנשים שמספרם "שלוש" הם אנשים פקחים, יצירתיים נהנתנים, אוהבי חברה, קושרים  קשרים בקלות ומעדיפים קשרים בלתי מחייבים, שוחים עם הזרם, ומקווים שהעניינים  יסתדרו איכשהו. הם מסוגלים להתרכז בכמה דברים בעת ובעונה אחת, ולקלוט את  הרעיונות המרכזיים. יש להם חוש חזק לסדר ולצדק, מוכנים לקבל על עצמם משמעת  והגבלות עד תחום מסויים, אולם עשויים להיות גם עקשניים ושתלטנים. דבריהם  לעיתים ישירים מדי, ובשל כך הם עשויים להיות מובנים שלא כהלכה.  באהבה הם מעניקי חום ואימפולסיבים, אינם קנאים במיוחד ואינם רכושנים.  הם אנשים קלי הליכות ומתידדים בקלות. ניחנים בראיה מרחבית, אך אינם בדרך כלל  קובעים עמדה חד משמעית.  אנשים מפורסמים שמספרם שלוש:  אהוד ברק, אבא אבן, מני פאר, מוני מושונוב  מיקי חיימוביץ, מיקי ברקוביץ, אלי אוחנה, נחמיה שטרסלר, הדר חורש

יוני

הערך הנומרולוגי של השם:
4
היסודות העיקריים על פי הנומרולוגיה לשם זה הם:
שמרנות , אחריות , מסגרת , מסירות, אנרגטיות, חריצות
אנשים שמספרם "ארבע" הם אנשים נמרצים מעשיים, אנרגטים ומוכנים לעבודה קשה.  הם אידיאליסטים ויש בהם רצון חזק להילחם בעוני ובסבל, ולהפוך את העולם למקום טוב  יותר. בזכות השכל הישר והכשרונות האירגוניים שלהם , הם עשויים להיות   מועילים ביותר במוסדות העוסקים בטובת הכלל ובצדקה. הם מתכננים את מהלכם  בקפדנות ,ניכנסים לפרטי פרטים, ומשתדלים לא להשאיר דבר לא מוסדר.  הם אנשי עקרונות , אידיאלסטים. באהבה הם נאמנים , רגשניים ומתחשבים.  יש להם בדרך כלל חוג גדול של ידידים אך הם מעדיפים את חברת בן זוגם.  מספר ארבע מסמל יציבות , קביעות ומסגרת.  אנשים מפורסמים שמספרם ארבע:  יעל דיין, לימור ליבנת, ארז טל , אביב גפן, אמנון לוי, רבקה מיכאלי, אסף חפץ

 

ניתוח אותיות מעמיק לשם יהונתן

אות י'
מקושרת למזל בתולה, ולמספר 10. רואה פנימה, לפרטי פרטים, יודעת גם להתבודד ולהיות עם עצמה, וגם להיפתח אחר כך, ולבדוק ולבאר עם עצמה, וגם לתת. מאד מדויקת, קטנה ופרקטית, צנועה- לא מנסה לכבוש את כל העולם, די לה בלמצוא את עצמה, ולהקרין את כוחה הנעים והמודע.
האות ה'
מקושרת למזל טלה ולספרה 5. המשך ישיב של האות ד'. כאן כבר לומדים לתקשר מחדש, למצוא את המקום השופע אהבה בתוכנו, להפגין בחום את עצמנו, לפעמים גם בספונטניות ובמידיות. במעין זרימה חזקה.
האות נ'
מקושרת למזל עקרב ולספרה 5- נחושה בדעתה, עקשנית, נלחמת על מה שהיא מאמינה בו, חווה משברי אמון ונטישה על מנת למצוא בכוחה את הנשמה הנצחית, האמון המוחלט, טוטלית ודורשת נאמנות רגשית, נאמנה לעצמה, יודעת לחפש מתחת לפני השטח, להעמיק. תקשורתית, חברתית, מחפשת אינטראקציה.
האות ת'
 משויכת לכוכב ירח, ולספרה 4- מתוקף הספרה 4, האות הזאת יודעת מסגרת מהי, יציבה, עובדת לאורך זמן ובסבלנות, אנליטית, מדויקת, ועדיין- ירח… מצבי רוח משתנים, יכולת טיפולית, רגשות, שאיפה להכלה ותחושת שייכות.
האות נ' שוב חוזרת
מקושרת למזל עקרב ולספרה 5- נחושה בדעתה, עקשנית, נלחמת על מה שהיא מאמינה בו, חווה משברי אמון ונטישה על מנת למצוא בכוחה את הנשמה הנצחית, האמון המוחלט, טוטלית ודורשת נאמנות רגשית, נאמנה לעצמה, יודעת לחפש מתחת לפני השטח, להעמיק. תקשורתית, חברתית, מחפשת אינטראקציה.

 

הקליקו כאן –> https://2dayifound.com/info/
תגובות פיסבוק
Exit mobile version