היום גיליתי

מהות השם דניאל

מהות השם דניאל

 

השם דניאל מייצג על פי האותיות : אנשים בעלי אנרגיה ומרץ ולכן הם אוהבים אתגרים ולמעשה זהו הדלק המניע אותם קדימה לעבר הפיסגה ולכן הם אוהבים להיות ראשוניים וכשרוצים דבר , אז הם שואפים לקבלו במיידית .
אנשים שמסוגלים לקפוץ לבריכה מבלי לבדוק אם יש בה מים ולכן ישנה מן רגישות באיזור הראש ששם הם עלולים לסבול { כאב ראש או מגרנה או חלילה חשופים לאסונות ולכן צריכים הם להיזהר בגלל שעושים דברים במהירות ולעיתים גם לא שמים לב } . אך כמובן לא כולם .
אנשים טובי לב ומושפעים מן הצד הימין בקבלה .
אוהבים להנהיג , למשוך קדימה , קלילים , מעשיים , חכמים מאוד , ואסטרטגיים , בעלי אופי ילדותי ושמח , לא משעמם לרגע איתם , חברותיים חמים ולבביים .
צמד האותיות ד נ בשמם מעניק להם המון התמודדויות או נסיונות לא קלים במיוחד אך יאמר לזכותם שהם בעלי כושר הישרדות מעולה ותמיד ניצלים בדקה ה 90 .
אינטואיציות מדהימות וקולעות , אנשים שלא נוטים לסמוך כל כך מהר על אנשים ולא מרוע כי אם מתוך החשש להיפגע .
בעלי שליטה עצמית וגם אם נפגעו לא יראו כדי לא לגלות חולשה ויעדיפו לשדר פני פוקר .
בחברה מוכרים כאנשים טובי לב ואוהבי שלום וותרנים אך גם מסוגלים להיות גם תוקפניים כשצריך .
לא אוהבים כשמנסים להגביל את החופש שלהם ומסוגלים בעקבות כך להיות מרדניים .
ביקורתיים ושואפים לשלמות , ויש בהם המון אהבת אדם .
בשם הזה ישנם המון ניגודים בין וותרונות לבין אנוכיות , בין תקיפות לבין עדינות , החלטיות בין הססנות וחייב בעל השם ללמוד לאזן בין כולם ואז ימשוך ברכה והצלחה משמיים .
שם המייצג אנשים פעילים , אוהבים להנהיג , אמיצים בדעותיהם ,
זקוקים להמון תשומת לב ומגע ולמעשה זה בעיקר בתחום הזוגיות ששם חשוב להם הכבוד העצמי וחלילה שבת הזוג תנסה להוריד מכבודו כי הוא יהיה מסוגל להגיב בדרכים קיצוניות .
האות ל מייצגת לימודים והכוונה שהם מאוד אוהבים לדעת ובעיקר דברים חדשים { רצוי שיהיו מקוריים וחדשניים }
לעיתים הם מסוגלים להתלבט על דברים קטנים ויהיה להם מעט קשה להחליט מחמת זה שראייתם אובייקטיבית .
קיים בשם הזה משהו עדין ואצילי , צניעות פנימית , ויושר .
נאמנים ובמיוחד למי שנאמן כלפיהם עד הסוף .
חייב להזכיר ולומר שפירוש השם הוא חלק קטן מפאזל ענק , וישנם עוד גורמים אשר משפיעים אופי כגון , שעת לידה , תאריך לידה , ומזל האדם .

 

קרדיט לאלוף

http://bit.ly/2ACzUL6

ניתוח אותיות
האות ד'
משויכת לכוכב ונוס, ולספרה 4. האות ד' מביאה את המקום הזה בתוכנו, אחרי שפרצנו גבולות, יצרנו גבולות חדשים, נפתחנו לשפע, ואז מגיע הבום- יש לנו הכל, ואנחנו לא יודעים מה לעשות עם כל זה! היא מתפרקת, דווקא מתוך 4 היסודות, היא מתקשה להכיל ולבסס את כל מה שהיא הגיע אליו. ודווקא בה מצוי הכוח המניע, העצמה הפנימית, כן למשוך את אש החיים מחדש למקור של ראיית הזולת, וראיית עצמה, ולדלות את עצמה מהכעס והתסכול והמרמור, לעבר מקום של הבנת העצמה שבה, הכוח האוהב והטוב, הדולה חיים. מלאה בקסם אישי.
האות נ'
מקושרת למזל עקרב ולספרה 5- נחושה בדעתה, עקשנית, נלחמת על מה שהיא מאמינה בו, חווה משברי אמון ונטישה על מנת למצוא בכוחה את הנשמה הנצחית, האמון המוחלט, טוטלית ודורשת נאמנות רגשית, נאמנה לעצמה, יודעת לחפש מתחת לפני השטח, להעמיק. תקשורתית, חברתית, מחפשת אינטראקציה.
האות י'
מקושרת למזל בתולה, ולמספר 10. רואה פנימה, לפרטי פרטים, יודעת גם להתבודד ולהיות עם עצמה, וגם להיפתח אחר כך, ולבדוק ולבאר עם עצמה, וגם לתת. מאד מדויקת, קטנה ופרקטית, צנועה- לא מנסה לכבוש את כל העולם, די לה בלמצוא את עצמה, ולהקרין את כוחה הנעים והמודע.
האות א'
מקושרת לכוכב אורנוס, ולספרה 1- ומכאן עצמאות, אינדיבידואליות, ראשוניות, פריצת דרך, חוסר גבולות, הכל אפשרי. משויכת ליסוד האוויר, תקשורתית, אינטלקטואלית, מחפשת עניין, סקרנית.
האות ל'
מקושרת למזל מאזניים ולספרה 3- יורדת מהשמים לארץ כמו ברק- מורידה את הידע לעולם, מלמדת, מחפשת הרמוניה ושלום, נעימה עם העולם, מחוברת לשפע הפנימי
הקליקו כאן –> https://2dayifound.com/info/
תגובות פיסבוק
Exit mobile version