היום גיליתי

מה משמעות האותיות בשם שלכם?

מה השם שלך אומר על הגיל שלך ותכונות האופי שבך?!

סמנו לייק לאותיות המופיעות בשם שלכם, ורשמו בתגובה האם צדקנו לגבי הפירוש… 😉

האות א'- מקושרת לכוכב אורנוס, ולספרה 1- ומכאן עצמאות, אינדיבידואליות, ראשוניות, פריצת דרך, חוסר גבולות, הכל אפשרי. משויכת ליסוד האוויר, תקשורתית, אינטלקטואלית, מחפשת עניין, סקרנית.

א

 

 

האות ב'- מקושרת לכוכב שבתאי, ולספרה 2- ומכאן: גבולות, יכולת עבודה קשה, מאמצים, רגישות גבוהה, בסיס. נוטה למצבי רוח ומסוגלת לבצע דברים לאורך זמן ובכוח רב.

ב

 

 

האות ג'- משויכת לכוכב יופיטר, ולספרה 3- ומכאן תגובות שופעות, רחבות יריעה, מחוברת להתלהבות הטבעית שקיימת בכל אחד ואחד מאיתנו, בתחושת החופש והמרחבים, החיבור לטבע. לשפע שיש לעולם הזה להציע לנו.

ג

 

 

האות ד'- משויכת לכוכב ונוס, ולספרה 4. האות ד' מביאה את המקום הזה בתוכנו, אחרי שפרצנו גבולות, יצרנו גבולות חדשים, נפתחנו לשפע, ואז מגיע הבום- יש לנו הכל, ואנחנו לא יודעים מה לעשות עם כל זה! היא מתפרקת, דווקא מתוך 4 היסודות, היא מתקשה להכיל ולבסס את כל מה שהיא הגיע אליו. ודווקא בה מצוי הכוח המניע, העצמה הפנימית, כן למשוך את אש החיים מחדש למקור של ראיית הזולת, וראיית עצמה, ולדלות את עצמה מהכעס והתסכול והמרמור, לעבר מקום של הבנת העצמה שבה, הכוח האוהב והטוב, הדולה חיים. מלאה בקסם אישי.

ד

 

 

האות ה'- מקושרת למזל טלה ולספרה 5. המשך ישיב של האות ד'. כאן כבר לומדים לתקשר מחדש, למצוא את המקום השופע אהבה בתוכנו, להפגין בחום את עצמנו, לפעמים גם בספונטניות ובמידיות. במעין זרימה חזקה.

ה

 

 

האות ו'- מקושרת למזל שור, ולספרה 6. מחברת אותנו לאדמה, מחברת את השמים אל הארץ החדשה. האות הזאת מחברת אותנו אל היצירה שבתוך הטבע, את התחושות הארציות, היציבות הארצית, העקשנות על עצמנו. מחפשת הרמוניה.

ו

 

 

האות ז'- מקושרת למזל תאומים ולספרה 7 ומכאן שפע של רעיונות וזרימה תקשורתית, סקרנות גבוהה, עניין בספרים, בכתיבה, בהעברת מידע. ולמקום שמחפש בתוך עצמו, ל-7, עם חשבון הנפש. למקום המבולבל והאבוד. למקום שמנסה למצוא את מקומו בעולם לא מוגדר.

ז

 

 

האות ח'- כביכול, עוד אות נוספת… אבל לא. מקושרת למזל סרטן ולספרה 8. משויכת להכלה של האחר, למידת החסד והרחמים, ביתית, משויכת לעולם החלום, משויכת למקום הטיפולי, החומל, שמחוברת לעולם החלום. הקרקע שלנו הוא בשמים, לכן היא מקרינה חסד- אנרגיה מלמעלה שמסוגלת לשוכך על האחרים. מעין אוהל שמכיל אותך, ונותן לך בית ומקום. יודעת לעבוד קשה. מזל מים.

ח

 

 

האות ט'- מקושרת למזל אריה ולספרה 9. שופעת אנרגיה והתלהבות, רוצה לתת מעצמה, לומדת לתת אהבה, ולתת מעצמה באופן שופע, חם וספונטני.

ט

 

האות י'- מקושרת למזל בתולה, ולמספר 10. רואה פנימה, לפרטי פרטים, יודעת גם להתבודד ולהיות עם עצמה, וגם להיפתח אחר כך, ולבדוק ולבאר עם עצמה, וגם לתת. מאד מדויקת, קטנה ופרקטית, צנועה- לא מנסה לכבוש את כל העולם, די לה בלמצוא את עצמה, ולהקרין את כוחה הנעים והמודע.

י

 

 

האות כ'- מקושרת לכוכב שמש ולספרה 2- רוצה לתת מכל הלב, מקושר לאנשים נוספים, מבקש איזון, מתוך מקום חם ואוהב, שמח, מתלהט, מלא בכריזמה ורוח חיים.

כ

 

 

האות ל'- מקושרת למזל מאזניים ולספרה 3- יורדת מהשמים לארץ כמו ברק- מורידה את הידע לעולם, מלמדת, מחפשת הרמוניה ושלום, נעימה עם העולם, מחוברת לשפע הפנימי

ל

 

 

האות מ'- מקושרת לכוכב נפטון ולספרה 4- האות מ' מחברת אותנו לאגן הנשמות האין סופי, לעולם שמעבר, לרוך ולעדינות, לרחם. היא מכילה הכל, ומסוגלת להתחבר לכל רגש שהוא. זקוקה לרגשות, מביאה רגשנות ועדינות, קסם, ומנסה ליצור איחוד ומיזוג. 4 של יכולת תכנון, ביסוס, מסגרת, ביטחון. אדמה.

מ

 

 

האות נ'- מקושרת למזל עקרב ולספרה 5- נחושה בדעתה, עקשנית, נלחמת על מה שהיא מאמינה בו, חווה משברי אמון ונטישה על מנת למצוא בכוחה את הנשמה הנצחית, האמון המוחלט, טוטלית ודורשת נאמנות רגשית, נאמנה לעצמה, יודעת לחפש מתחת לפני השטח, להעמיק. תקשורתית, חברתית, מחפשת אינטראקציה.

נ

 

 

האות ס'- מקושרת למזל קשת ולספרה 6- היא אות סגורה, ובמקום הזה היא שופעת בתוך עצמה ומבעבעת מבפנים, ולומדת לעשות עבודה פנימית, להתחבר למשפחה הפנימית, ולכוח השופע שבתוכה- ורק בתוך האנרגיה הפנימית הזאת, היא מסוגלת לתת לעולם את מה שלבה ממלא ומתמלא.

ס

 

 

האות ע'- משויכת למזל גדי ולספרה 7- יודעת לעבוד קשה, רוצה להתקדם מקצועית ולהגיע לידי הישגים, יודעת לטפס ויודעת הדרגה מהי, מגלה אחריות, וקצת מחפשת את העולם שמעבר, לראות רחוק ועמוק הרבה יותר, להתחבר לעין השלישית, לראייה העל חושית. מאד ארצית.

ע

 

 

האות פ'- מקושרת לכוכב מארס ולספרה 8- מכירים את פיטר פן? האות פ' מקושרת לדחפים שלנו, ליכולת שלנו להעיף את עצמנו לעבר שאיפותינו ורצונותינו, לעבוד קשה וחזק, להתקדם ולא לוותר בקלות כלל ועיקר.

פ

 

 

האות צ'- מקושרת למזל דלי ולספרה 9- עברנו כל כך הרבה אותיות, ופתאום מגיעה אות מעולם אחר- מעולם שאכפת לו מהאחר ומהעולם, שיודע לדבר את עצמו היטב, לתקשר, להילחם על מה שהוא מאמין בו, שופע אנרגיה וכוחות נפשיים, אקטיבית.

צ

 

 

האות ק'- משויכת למזל דגים ולספרה 1. חזרנו לעצמנו, ל-1 בתוכנו. ושוב- מתכנסים, מתרכזים בעצמנו… אבל עכשיו זה נעשה קצת יותר מורכב. אנחנו קצת נשפכים החוצה, מחקים את הסביבה, ומנסים למצוא את ה-1, את הזהות שלנו, דרך הזדהות עם האחר. נלחמת להיות מי שהיא,

ק

 

 

האות ר'- משויכת לכוכב מרקורי ולספרה 2- חזרנו ל-2… אחרת. כאן יש צורך בדיאלוג משותף, באינטראקציה, תקשורת, אות רגישה.

 

 

האות ש'- משויכת לכוכב פלוטו ולספרה 3- מלאה בכוחות פנימיים. לא מסגירה את מה שהיא מרגישה כל כך בקלות. חזקה מבפנים, עקשנית, מבוססת היטב בעמדתה שלה, ומחוברת לשפע הרגשי, לטבע, מהחיבור לעצמה ולכוחותיה הפנימיים.

ש

 

 

האות ת'- משויכת לכוכב ירח, ולספרה 4- מתוקף הספרה 4, האות הזאת יודעת מסגרת מהי, יציבה, עובדת לאורך זמן ובסבלנות, אנליטית, מדויקת, ועדיין- ירח… מצבי רוח משתנים, יכולת טיפולית, רגשות, שאיפה להכלה ותחושת שייכות.

ת

 

רשמו לנו בתגובות האם זה נגע בכם…

הקליקו כאן –> https://2dayifound.com/info/
תגובות פיסבוק
Exit mobile version