היום גיליתי

הורים החליטו לתרום איברים של הילד שלהם: אחרי שחתמו על המסמכים, נס הדהים את הרופאים

טרנטון בן ה 13 היה מעורב בתאונת דרכים, הוא סבל מפגיעות כל כך קשות שהוא נכנס לתרדמת עם חשש כבד לפגיעה מוחית.

הילד נאבק על חייו, כשהרופאים בסופו של דבר קבעו שאין יותר מה לעשות עבורו. אז, כאשר ההורים שלו חתמו על מסמך שמאפשר לתרום את איבריו של טרנטון לחמישה ילדים, קרה משהו שאף אחד לא חשב שאפשרי.

כשטרנטון מקינלי בן ה 13 היה מעורב בתאומת דרכים קטלנית, הוא היה על סף מוות. בדרך נס, הוא שרד, אך המוח שלו נפגע בצורה קשה והוא נכנס לתרדמת.

כשטרנטון הגיע לבית החולים, הרופאים הכניסו אותו לחדר הניתוח וגילו שהוא סובל משבעה שברים במוח, ובשעות הראשונות הוא מת ארבע פעמים – פעם אחת הוא היה 'מת' במשך 15 דקות לפני שהרופאים הצליחו להחיות אותו.

החלטת הרופאים

טרנטון הצעיר הוחזר לחיים ארבע פעמים, אך בפעם האחרונה הרופאים לא ראו גלי מוח וגילו שגזע המוח שלו נפגע קשות.

הרופאים קבעו שטרנטון סובל ממוות מוחי, ואמרו להורים שבפעם הבאה שליבו יפסיק לפעום הם יתנו לו למות.

"בפעם הבאה שליבו יפסיק לפעום הם יצטרכו לתת לו למות…או שאני יכולה לחתום על מסמך תרומת איברים שיציל חיים של חמישה ילדים…אז חתמתי עליו…ידעתי שהוא לא יהסס להציל חיים של אחרים", אמרה אמו של טרנטון, ג'ניפר.

תרומת איבריו של טרנטון

כשאמרו לג'ניפר ובעלה שאין עוד תקווה להציל את בנם, הם החליטו לקבל את ההצעה של הרופאים ולתרום את האיברים שלו.

"חמישה ילדים היו זקוקים לאיברים שהתאימו לשל טרנטון", אמרה ג'ניפר. "זה היה לא הוגן להחזיר אותו כל פעם לחיים, מכיוון שזה רק פגע יותר ויותר באיברים שלו".

אבל מספק דקות לאחר שהם חתמו על המסמכים, טרנטון החל להראות סימני חיים. לפי אתר WALA, יום אחד בלבד לפני שהרופאים היו אמורים לנתק אותו ממכשיר ההנשמה, טרנטון הראה סימני קוגניציה נפשית.

חלק מהגולגולת חסר

טרנטון נפצע במרץ, כאשר המכונית בה היה התהפכה. כתוצאה מכך, חלק מהגולגולת שלו עכשיו חסר והוא ירד מאוד במשקל, אך חוש ההומור שלו לא נפגע כלל.

"אני יכול לסובב את הראש הצידה ולהשתמש בו בתור קערה לחטיפים", הוא צחק כאשר התעורר.

לטרנטון יש אומנם עוד דרך ארוכה עד שיחלים לחלוטין, הוא אסיר תודה על כך ששרד. הוא עצמו מאמין שהוא הגיע לדן עדן לפרק זמן קצר.

"הייתי בשדה פתוח והלכתי ישר", הוא סיפר. "אין הסבר אחר פרט לאלוהים. אין דרך אחרת. אפילו הרופאים אמרו את זה".

ג'ניפר משתמשת בפייסבוק כדי לעדכן אחרים על מצבו של בנה. היא אסירת תודה שהוא החלים כנגד כל הסיכויים ורוצה להשתמש בסיפור שלו כדי לתת תקווה לאחרים.

טרנטון בן ה 13 זכה לכינוי 'ילד הנס', מכיוון שאף אחד לא יכול להסביר איך הוא התעורר מהתרדמת. זה מוכיח שאסור לעולם לאבד תקווה, מכיוון שבסופו של דבר, הבלתי אפשרי יכול לקרות.

בבקשה שתפו את הסיפור המדהים של טרנטון כדי להפיץ חום ואהבה! 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version