היום גיליתי

20 הרגלים נפלאים שיעניקו לכן עור פנים קורן וזוהר

עור קורן וזוהר הוא נשק עוצמתי במלחמה של כולם להיראות צעירים יותר. העור שלכם הוא חלק גדול מהגוף שלכם שמגן ומאפשר לכם לחוש את העולם שבחוץ. הוא יכול להיות חזק מאוד ויש לו את היכולת הטבעית להתחדש. אך לעתים מזניחים אותו ולוקחים אותו כמובן מאליו. רבים מאיתנו לא מודעים לגורמים הרבים שגורם נזק כבד לעור שלנו מדי יום.

על מנת לעזור לעור שלכם להפוך ליפיפיה ומושלם, הכנו רשימה של 20 הרגלים שמראים שטיפול נכון בעור הוא הרבה יותר וקל והרבה יותר כיף ממה שחשבתם.

1. קלפו את העור באופן קבוע מהגוף שלכם. השתמשו בליפה, או כפפת קרצוף כשאתם במקלחת. שפשפו בתנועות מעגליות כדי להיפטר מתאי עור מתים.

2. מרחו בכל יום קרם לחות

3. כל 15 ימים השתמשו במסכת ג'לטין לפנים כדי להסיר 'שחורים'. ערבבו כף אחת של ג'לטין ללא טעם עם שתי כפות חלב. הכניסו למיקרוגל ל 10 שניות, מרחו על הפנים, ותנו לזה להתייבש; ואז קלפו בעדינות ותיהנו מהתוצאות.

4. שטפו את הפנים עם שטיפת פנים או מים חמים לפני שאתם הולכים לישון כדי להסיר זיהומים, שמן, וחיידקים מנקבוביות העור.

5. תוודאו שאתם משתמשים בקרם הגנה. קרינת UV היא הגורם הראשי לקמטים, כתמי גיל וסרטן העור.

6. שתו הרבה מים. הם מסייעים לעור לתפקד בצורה אופטימלית. כשאתם מיובשים, גמישות העור שלכם פוחתת.

7. שימו כמות קטנה של ג'ל אלוורה מתחת לעיניים ומסביב לפה פעמיים-שלוש בשבוע לפני השינה. המכון הטבעי הזה מסייע למנוע קמטים.

8. היפטרו מלחץ. לחרדה יש השפעה הרסנית על כל האיברים, כולל העור. נסו להיות פחות לחוצים, והעור שלכם יודה לכם.

9. נקו היטב. הסרת האיפור בלילה היא חובה! אם לא תעשו זאת, הנקבוביות שלכן יסתמו והעור שלכן יסתם.

10. לפחות פעם בחודש הכינו לעצמם משקה ניקוי רעלים. ערבבו סלק עם מיץ תפוזים, גר, תפוח, חצי מלפפון וקצת סלרי. המשקה הזה יתן לחות לעור ויסלק רעלים מהגוף.

11. תתעמלו. אימון טוב מזרז את חילוף החומרים וגורם לעור להתחדש מהר יותר.

12. כל 15 ימים קלפו את עור הפנים בעדינות עם משחת קילוף. שפשפו בעדינות את המשפחה לעור בתנועות מעגליות.

13. תשנו יותר. כשאתם ישנים התאים שלכם מתחדשים והעור נהיה גמיש וחזק יותר. טפלו בעצמכם ותנוחו כפי שמגיע לכם.

14. תעשו לעצמכם טיפול פנים טבעי בבית. מסכת פנים משיבולת שועל היא נפלאה לעור שמנוני; מסכת פנים מאבוקדו מרגיע ומטפחת עור מגרד. אם יש לכם שילוב של שני סוגי העור, מסכת פנים מדבש ופפאיה היא מה שאתם צריכים.

15. קחו ביוטין באופן יומיומי. הויטמין מקדם התחדשות של תאים וגורם לעור ולציפורניים לצמוח מהר יותר. קחו קפסולה אחת כל בוקר וזכרו לשתות הרבה מים במהלך היום.

16. השתמשו במסיכת חימר אם יש לכם אזור T שמנוני (אף, מצח וסנטר). אם יש לכם עור שמנוני, אנו ממליצים להשתמש במסיכה באופן קבוע.

17. מלפפון הוא בן ברית. כולנו ראינו את הסרטים שנשים שוכבות עם מלפפונים על העיניים. ובכן, הירק אכן עושה ניסים לעור שלכם. מיץ מלפפון מרגיע ומצעיר את העור וגורם לפנים שלכם להיות רעננים וזוהרים.

18. הניחו תיונים רטובים על העיניים כדי להיפטר מעיגולים שחורים ונפיחות. אנו ממליצים גם למרוח פעמיים בשבוע תה ירוק על הפנים – הוא מהדק את הנקבוביות ויש לו תכונות אנטי-בקטריאליות, והוא גורם לעוד להיראות צעיר יותר.

19. אל תרססו בושם על הפנים.

20. השתמשו באיפור איכותי. בחרו מוצרי קוסמטיקה בזהירות וזכרו שהעור שלכם סופג את מה שאתם שמים עליו.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version