לפני שהוא קיבל חזקה על הבת, אישתו איימה שתעמיד אותה לאימוץ

ויראלי

אישתו נטשה אותו ואת בתם בת החודש – אז הוא כתב מכתב שהביא את האינטרנט לדמעות

By john

June 30, 2022

ישנן משפחות חד הוריות רבות בהן האמא או האבא עובדים קשה כדי לגדל את המשפחה שלהם. אך בדרך כלל זה האבא שעוזב את האמא ומשאיר אותה לגדל לבדה את הילד או הילדים. אבל לא תמיד זה המקרה…

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

בינואר 2015, החיים של ריצ'רד השתנו ללא הכרה. הוא הפך לאבא בפעם הראשונה. אך המזל של ריצ'רד אזל והחיים שלו התהפכו שוב.

כשהבת של ריצ'רד, פרספוני, הייתה בת חודש בלבד, אישתו חטפה אותה ממנו ועברה לקליפורניה.

היא כנראה סבלה מדיכאון שאחרי הלידה מה שגרם לה להיכנס לפניקה ולא להיות מסוגלת לטפל בילדה. היא איימה שתעמיד את בתם לאימוץ אלא אם ריצ'רד יגיע מיד ויקח אותה.

ריצ'רד בהחלט לא רצה לאבד את בתו, ומיד נסה לקליפורניה כדי לאסוף אותה.

ריצ'רד שמח להתאחד עם בתו, אך העתיד שלהם לא היה ברור. הוא מעולם לא טיפל בילד בעצמו ולא ידע איפה להתחיל.

כשהוא נואש לעזרה, ריצ'רד פנה למקור לא צפוי לעזרה, קבוצת פייסבוק בשם Life of Dad. הקבוצה של אבות חד הוריים נתנה לריצ'רד את כל התמיכה שהוא היה צריך כדי לעבור את זה ולהצליח.

הוא כתב מכתב פתוח לקבוצה, מכתב שמחמם את ליבם של אבות ואמהות חד הוריים בכל העולם.

הנה המסר היפיפייה שלו:

"קוראים לי ריצ'רד ג'ונסון, ואני אב חד הורי לילדה יפיפייה בשם פרספוני. אמא שלה עזבה אותנו כחודש אחרי שהיא נולדה. אנחנו עדיין לא ממש יודעים למה, אבל אנחנו חושדים שדיכאון שאחרי הלידה שיחק תפקיד מרכזי.

בשבועות הראשונים שהיינו רק אני והיא, נתקלתי בדף שלכם במקרה. הייתי לחוץ מאוד ופחדתי להיות אבא באופן כללי, אבל עכשיו אני אב חד הורי ואני צריך למלא שני תפקידים. לא הייתי בטוח שאני יכול לעשות את זה".

"קראתי כל ספר 'הורים חדשים' שיכולתי למצוא וצפיתי ביותר מ 1000 שעות בסרטוני יוטיוב על איך לעשות צמה בשיער ועד לצביעת ציפורניים ותאוריות על איך להתמודד עם בעיות שכיחות של הורים. אז התחלתי לעקוב אחר הקבוצה שלכם וראיתי שישנם אבות נוספים במצב שלי. הקבוצה החלה לתת לי בטחון עצמי ועזרה לי מאוד בתהליך.

אני תמיד מחכה לתמונות שאתם מעלים ולקרוא את הסיפורים של ההורים המדהימים שיש בקהילה הזאת. באמת עזרתם לבת שלי ולי בזמן התקופה הקשה שלנו.

שנינו מאושרים מאוד וממשיכים לגדול ולצמוח יחד בכל יום. היא עכשיו בת 10 חודשים, ועכשיו חברים שלי מקשים ממני עצות להורות טובה. עשינו כברת דרך, הבת שלי ואני, ואנחנו בהחלט חייבים חלק מזה לקבוצה שלכם ולאנשים שנמצאים בה. אז משנינו, רצינו להודות לכם.

בכבוד רב, פרספוני וריצ'רד ג'ונסון".

שלומם של ריצ'רד ופרספוני מצוין ואנו רוצים לאחל לו ולבתו הצלחה ואושר בעתיד!

קשה להיות אב חד הורי או אם חד הורית. וכל מי שעושה את זה מגיעים לו כל השבחים שבעולם!