אמא שלה חיה כל יום בתקווה שהיא תגלה מה עולה בגורל הבת שלה.

ויראלי

אמא חיכתה מ 1981 לבתה הנעדרת שתחזור: 37 שנים אחר כך שוטרים חשפו סוד בתחנת המשטרה

By john

June 29, 2022

לפני כמעט 37 שנים, מרסיה קינג נעלמה מביתה שבארקנסו. מאז, אמא שלה חיה כל יום בתקווה שיום אחד היא תגלה מה עלה בגורלה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

היא נשארה באותו בית, ושמרה על מספר הטלפון הישן שלה במשך עשרות שנים – בתקווה שבתה אולי תחזור הביתה. בתחילת חודש אפריל, 2018, היא גילתה את האמת.

ב 24 לאפריל, 1981, המשטרה מצאה גופה בתעלה לאורך כביש באוהיו. השיער של הגופה היה עם צמות והיא לבשה חולצה מעור איל, ולכן היא קיבלה את הכינוי 'ילדת עור האיל'.

היא מתה פחות מיומיים לפני שמצאו את הגופה שלה. היא מתה כתוצאה מחנק ומכה לראש. לילדה לא היו גרביים, נעליים, תיק או פרט מזהה.

בלשים לא הצליחו לזהות אותה והמקרה הפך לתיק לא מפוענח – עד עכשיו.

במשך 37 שנים ניסו לזהות ולגלות מי הילדה על ידי תוכנות לזיהוי פנים חדשניות, מחקרים ובדיקות מעבדה שביצעו על הבגדים שלבשה, ובדיקות מעבדה לשיער שלה.

ה DNA של מרסיה קינג הושג דרך דגימת דם שהוכנסה למאגר מידע גנאלוגי ציבורי. החוקרים מעולם לא ויתרו על זיהוי 'ילדת עור האיל'. הם השתמשו בדם מדוח נתיחת הגופה מ 1981 והתאימו אותו עם נעדרים.

אחרי שהשתמשו בטכניקות DNA חדשניות הסתבר שהנערה שנמצאה לפני שנים רבות הייתה מרסיה קינג.

"זיהוי הקורבן הוא קריטי על מנת להתקדם בחקירה ולמצוא את האיש או האנשים שאחראים לפשע", אמר  השריף דייב דוצ'ק.

משפחתה של קינג ביקשה שישמרו על פרטיותה אחרי שדיווחו להם על הממצאים החדשים. האמא מעוניינת עכשיו להחליף את המצבה האלמונית עם אחת הנושאת את שמה של בתה.

הרשויות מתמקדות עכשיו באיתור רוצח הילדה.

אמא שלה לעולם לא תקבל בחזרה את בתה האהובה, אבל אולי עכשיו היא סוף סוף תוכל לסגור מעגל, להיפרד מבתה, ולשים מאחוריה את כל השנים הללו של חוסר הוודאות.

נוחי על משכבך בשלום מרסיה קינג.