היום גיליתי

אישה בעלת דעות קדומות עשתה בדיקת DNA, התוצאות הכניסו אותה לשוק והיא לא הפסיקה לבכות

הדבר הכי קל זה לשפוט ספר על פי הכריכה. כשאתם חולפים על פני מישהו או שמישהו נכנס איתכם למעלית אתם מניחים לגביו הנחות לפי הבגדים שהוא לובש, הדרך בה הוא מדבר, או צבע העור שלו. כולנו עשינו את זה, וכולנו יודעים שזה לא בסדר.

הדעות הקדומות שלנו מונעות מאיתנו מערכות יחסים בעלות משמעות שהיו יכולות אולי לשנות את החיים שלנו ואולי את העולם. העולם שלנו מתחנן לאינדיבידואלים אמיצים שיראו אחדות בקרב כל התרבויות, המעמדות מוצאם של אנשים.

כאשר Momondo הכניסו לחדר אנשים זרים ואתגרו אותם לעשות בדיקת DNA שתחשוף מי הם באמת, השקפות העולם והדעות הקדומות שלהם התנפצו לרסיסים.

הסרטון מתחיל עם שאלה ישירה ומפחידה: "האם תעזו לגלות מי אתם באמת?" האנשים המרואיינים גאים במדינה שלהם, במוצא שלהם ובמורשת שלהם – אפילו אם זה גורם להם להיות בעלי דעות קדומות כלפי אנשים השונים מהם.

"קל לחשוב שיש יותר דברים שמפרידים אותנו מאשר מאחדים אותנו", אומרים בסרטון. "אבל האמת היא שיש לנו הרבה יותר במשותף עם ארצות אחרות מאשר חשבנו. ביקשנו מ 67 אנשים מכל העולם לעשות בדיקת DNA, ומסתבר שיש להם במשותף הרבה יותר ממה שהם חשבו בעבר".

כשאנשים שעשו את בדיקת ה DNA קיבלו את התוצאות שלהם בחזרה הם היו בשוק. חלק צחקו כלא מאמינים כשהם גילו שהגנים שלהם מגיעים מתרבויות שהם לא אוהבים. ואחרים לא הפסיקו לבכות כשהם גילו מי הם באמת.

רגע פשוט עוצר נשימה ומרגש עד דמעות התרחש כאשר אישה אחת גילתה שאדם אחר שנבדק הוא למעשה בן דוד שלה.

הסרטון הוא אתגר והשראה עבור כולנו לחבק אחד את השני בלי קשר לגזע, דת, צבע או לאום.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version