שמאליים, שמחו יחד! ישנה הוכחה מדעית שאתם..

ויראלי

המדע קבע: זאת הסיבה שאנשים שמאליים הם יוצאים מן הכלל

By john

June 27, 2022

שמאליים, שמחו יחד! ישנה הוכחה מדעית שאתם באמת יוצאי דופן (למרות שאנחנו בטוחים שכבר ידעתם את זה).

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אלו חדשות נפלאות מכיוון שרק לפני 20 שנה היו מחקרים שטענו שאנשים שמאליים בידיים ימותו מוקדם יותר או שהם מועדים לתאונות.

במהלך הזמן, אנשים התייחסו ליד שמאל חזקה בתור סימן לחולשה עליו שמאליים צריכים להתגבר.

אז אנו חושבים שזה בטוח לומר שהמחקר החדש הזה בהחלו ירומם את רוחם של האנשים השמאליים בכל רחבי העולם!

יש אומנם הרבה תאוריות למדוע לאנשים שמאליים בידיים, מדענים עדיין לא מצליחים להגיע להסכמה לגבי הגורם. ישנם מחקרים שטוענים שזה תורשתי מצד האם, ואחרים טוענים שלתאומים יש סיכוי גדול פי 2 להיות שמאליים ביד. ומה שיותר מגניב זה שמדענים יכולים היום לנבא אם התינוק יהיה שמאלי עוד כשהוא בחרם. היד הדומיננטית מציגה עצמה דרך תנועות שאפשר לראות באולטרסאונד.

עובדה מעניינת נוספת לגבי אנשים שמאליים היא שרובם נולדים בחודשי האביב המאוחרים או מוקדם בקיץ. מחקר הראה שרובם נולדו בין החודשים מרץ ליולי. עכשיו, אנו לא ממש בטוחים על מה הממצא הזה מצביע מנקודת מבט מדעית, אבל זו בהחלט עובדה מעניינת.

עובדה מגניבה נוספת היא שאנשים שמאליים נוטים להיות טובים יותר בספורט. התנועות שלהם כל כך ייחודיות שקשה יותר ליריב שלהם לנבא אותן. למעשה, כמעט 25% משחקני הבייסבול המקצוענים הם שמאליים, ו 40% משחקני הטניס שמאליים גם!

מדענים מאמינים גם שאנשים שמאליים הם טובים יותר בפתירת בעיות. השליטה הזו במחלקת המוח גורמת לכך שיש יותר סיכוי שהם ילכו על קריירה במדע וטכנולוגיה. זה פלוס אחד גדול בעולם שמסתמך רובו על טכנולוגיה.

אז בפעם הבאה שאתם מתבאסים שהעולם בנוי לטובתם של אנשים עם יד ימין חזקה, פשוט זכרו שהמדע אומר שאתם יוצאים מן הכלל. הנה רשימה של כמה אנשים שמאליים מפורסמים: ברק אובמה, ביל גייטס, אלברט איינשטיין, וניל ארמסטורנג. בהחלט רשימה מרשימה!

קראו גם: 12 בעיות שרק אנשים שמאליים יבינו