היום גיליתי

התינוק מת בחדר הלידה – 10 חודשים אחר כך הרופא לא הצליח לעצור את הדמעות בעקבות נס מדהים שקרה

אנדרו ואמנדה היו מלאי אושר ככל שלידת בנם הבכור התקרבה. אך האושר שלהם הפך לייאוש כאשר בנם, קלייטון, נפטר רגעים אחרי שנולד.

הרופא שלהם, בראיין הודג'ס, בכה יחד עם ההורים של הילד אחרי האירוע הטרגי.

אבל 10 חודשים לאחר מכן, משהו קסום קרה

ב 6 לאפריל, 2013, בנם הבכור של אנדרו ואמנדה נולד. הלידה הלכה כמתוכנן בהתחלה, אבל כאשר הילד יצא החוצה, אמנדה הבחינה שמשהו אינו כשורה.

הוא לא בכה.

כל האנשים בחדר החזיקו נשימתם בזמן שהרופא המיילד בראיין הודג'ס ועמיתיו ניסו להחיות את התינוק. אך למרבה הצער מאמציהם כשלו.

YouTube/USA Today

אנדרו ואמנדה היו שבורים אחרי שאיבדו את התינוק – אפילו הרופא שלהם בכה יחד איתם. באותו רגע, הוא היה יותר כמו חבר או בן משפחה מאשר רופא. כשבני הזוג חזרו הביתה, המראה של כל הצעצועים, הבגדים, העריסה, בחדר הילדים…כל אלו היו יותר מדי עבורם.

אבל במקום לוותר, הם החליטו לנסות להיכנס להיריון שוב.

YouTube/USA Today

לקח להם כמה שבועות בלבד לפני שאמנדה נכנסה שוב להיריון. אבל בהתחשב במה שקרה בפעם האחרונה, בני הזוג פחדו מאוד במהלך כל תקופת ההיריון.

ועדיין, מלאי תקווה, הם החליטו לפנות לאותו הרופא, ואפילו הזמינו צלם שיתעד את הלידה.

למרבה המזל, הכל עבר בהצלחה בפעם השנייה.

אמנדה ילדה את קרסון – תינוק בריא ומאושר. והרופא בראיין הודג'ס הזיל דמעה שוב. אבל הפעם, אלו היו דמעות של אושר.

YouTube/USA Today

התמונה של אבא אנדרו וד"ר הודג'ס מתחבקים נגעה בליבם של אנשים בכל העולם.

"הסתכלתי על ד"ר הודג'ס ויכולתי לראות איזו הקלה הוא מרגיש, ולא הצלחתי לעצור את עצמי. פשוט הייתי חייב לתת לו חיבוק", אמר אנדרו ל  USA Today.

YouTube/USA Today

הסיפור של אנדרו ואמנדה מלא בעצב, אבל הוא גם סיפור של תקווה. הורים רבים עברו אובדן דומה, ואנו מקווים שהם יוכלו למצוא נחמה בסיפור הזה. אנו מאחלים לקרסון ולהורים חיים ארוכים ומאושרים.

לפעמים אנו לוקחים רופאים כמובן מאליו – שוכחים שיש להם רגשות גם – רגשות שלפעמים הם צריכים לשים בצד על מנת לבצע את עבודתם.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version