רונדה ראוזי, אלופת ה UFC לשעבר והטוענת לכתר, היא אישה קשוחה ביותר. אבל אם הייתם מנחשים מה היא עושה לפני כל קרב, סביר להניח שהייתם טועים

ויראלי

אנשים שבוכים הרבה חולקים יחד את התכונה הזו

By john

June 27, 2022

רונדה ראוזי, אלופת ה UFC לשעבר והטוענת לכתר, היא אישה קשוחה ביותר. אבל אם הייתם מנחשים מה היא עושה לפני כל קרב, סביר להניח שהייתם טועים. מכיוון שהיא לוחמת מקצוענית הייתם חושבים שהיא מבלה את הזמן בלתת אגרופים, לעשות שכיבות שמיכה, אם סתם לשבור דברים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אז מה היא באמת עושה? במילים שלה, "כשאני לפני קרב, אני הכי רגשית. כמו בקרב האחרון שלי, בכיתי במשך כל היום שלפני הקרב".

זה אולי נשמע מפתיע, אבל חלק מהקשוחים הגדולים ביותר של ההיסטוריה, חלק מהאנשים הכי מפורסמים, כמו ג'ורג' וושינגטון, אברהם לינקולן, והנשיא ברק אובמה, כולם לא פחדו להזיל דמעה, לפעמים אפילו בפומבי. בזמן שרובנו חושבים שזה טאבו וסימן לחולשה, פסיכולוגים אומרים שבכי הוא למעשה סימן לחוזק מנטלי. זאת הסיבה מדוע:

1. כשאתם בוכים אתם לא מפחדים להראות את הרגשות שלכם

בכי גורם לכם להתמודד עם הרגשות שלכם, אם זה עצב, כעס, תסכול או משהו אחר. התמודדות עם הרגשות הללו היא לא דבר קל. בטווח הקצר קל יותר להדחיק אותן. התמודדות איתן ולחוות אותן מצריכה חוזק מנטלי ויכולת התפוננות פנימה.

2. בכי מראה שאתם לא מודאגים מציפיות חברתיות

מרטין לותר קינג, נלסון מנדלה, ואמלין פנקהרסט, הן רק דוגמאות לאנשים הכי חזקים בהיסטוריה שלא פחדו לקרוא תיגר על המוסכמות. בכי זו אומנם לא צורה של מרד, אבל אנשים משני המינים נוטים לזלזל ולהמעיט בערכם של אנשים שבוכים. גברים שבוכים הם חלשים ולא גבריים, ונשים שבוכות הן דרמטיות.

בכי, למרות הסטיגמה מראה שאתם לא מפחדים ממוסכמות חברתיות כדי להתמודד עם הרגשות שלכם. זו לא חולשה. זו עוצמה!

3. בכי מראה שאתם מנהיגים

כשאתם בוכים בפתיחות, אתם משחררים את האנשים שלידכם וגורמים להם להיפתח גם. זה נכון במיוחד בזמן שאתם חווים משהו משותף. במקרים הללו, הבכי שלכם נותן לאחרים רשות להגיב ולהתמודד עם הרגשות שלהם.

4. בכי מראה שאתם יודעים מתי לשחרר את הרגשות

זה חשוב להיות מסוגלים לשחרר לחץ. אגירה וצבירת רגשות זה הדבר הגרוע ביותר, ובסופו של דבר אתם תתפוצצו. כשזה קורה, זה יכול להיות הרסני ביותר עבורכם ועבור האנשים סביבכם. בכי עוזר לשחרר את הלחץ הזה. תחשבו על זה כשסתום משחרר לחץ.

צפו בסרטון למטה כדי ללמוד עוד.