היום גיליתי

מאסטר שף חושפת טיפ של מומחים כדי שהביצים המקושקשות שלכם יצאו אווריריות ומושלמות בכל פעם

אחד הסימנים לשפים טובים זה עד כמה החביתה שלהם טובה. יתכן וזה בגלל שביצים הן אחד המזונות הגמישים ביותר שיש ואפשר להכין אותן במגוון רחב של דרכים – אפשר להשתמש בהן בכל מיני מאפים והם בכלל לא יזכירו ביצים! ועדיין, שפים יכולים לגלות את המורכבות של ביצים, ותמיד כדאי לשמור על הבסיס. וכדי לעשות את זה, הוציאו את המרית והמקצף.

בדיוק כך: הגיע הזמן להכין את הביצים המקושקשות המושלמות!

אפילו ששפים וטבחים רבים ניסו לבשל את הביצים המושלמות, המתכון הפשוט הזה מגיע ממשתמשת יוטיוב בשם AmyLearnsToCook. המתכון של איימי זכה ל יותר מ 6 מיליון צפיות והוא בהחלט נראה כמו מקום טוב להתחיל.

זה מה שאתם צריכים (ל 3 מנות):

כך מרכיבים הכל יחד:

קודם כל, שברו בזהירות את הביצים לקערה וזרקו את קליפות לפח. ברגע שהביצים בקערה, קחו את המזלג והחלו לערבב אותן. ודאו שאתם מערבבים היטב.

לאחר מכן, קחו את המחבת ושימו אותה על אש קטנה והוסיפו אליה את החמאה – מלבד העובדה שהיא מחליקה את המחבת, החמאה גם מעניקה צבע וטעם נפלא. הוסיפו את הביצים לאט לאט עד שהן מכסות את כל המחבת.

עכשיו שהכל יחד, אל תתחילו מיד לקשקש את הביצים! במקום, תנו לביצים להתבשל בצורה אחידה במשך כמה דקות (זכרו שהמחבת על אש קטנה אז יקח לביצים זמן להתבשל). לאחר מכן, משכו לאט לאט את הביצים המבושלות מבחוץ כלפי אמצע המחבת כשאתם מאפשרים לנוזל הלא מבושל של הביצים להתמקם בעצמו. ברגע שכל הביצים כבר התבשלו שימו לב טוב למחבת והמשיכו למשוך את הביצים לכיוון האמצע.

הרגישו חופשי להזיז את הביצים במחבת כדי שהן יתבשלו בצורה אחידה. בסוף, כשרוב הביצים התבשלו ונמשכו לכיוון האמצע, קפלו את הביצים אחת על השנייה וגלגלו אותן בעדינות במחבת (בלי לחתוך אותן עם המרית). כשהביצים שלכם עדיין נראות 'לא מבושלות' (לא חומות הכוונה), הורידו את הביצים מהמחבת ישר לצלחת. וזה הכל!

אתם מוזמנים לשדרג את הביצים איך שבא לכם. אך זכרו – הוסיפו את השדרוגים שלכם בסוף כדי לשמור על המרקם והאווריריות של הביצים שלכם.

בישול נעים!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version