היום גיליתי

אישה איטלקייה בת 116 חשפה את המאכל היחידי שלטענתה מעניק חיים ארוכים ובריאים

זה תמיד מעניין ומרתק לנסות לגלות מדוע אנשים מסוימים חיים עד גיל כל כך מבוגר; כבני אדם, אנו סקרנים באופן טבעי ותמיד רוצים לגלות את המזון האחד הזה או הפעילות הזו שאולי יהיו התשובה לחיים ארוכים ובריאים.

האישה המבוגרת בעולם חיה עד גיל 122; אישה צרפתייה בשם ג'ין קלמנט שנפטרה ב 1997. אבל לאחרונה אישה איטלקייה בשם ג'וזפינה פרוז'טו הגיעה לגיל מרשים של 116, אך למרבה הצער נפטרה בחודש שעבר.

היא נשאלה מה הסוד שלה לחיים ארוכים – והתשובה אולי תפתיע אתכם.

לחיות עד גיל כזה זה הישג מדהים; רק מעטים זוכים לכבוד הזה.

ג'וזפינה הייתה ידועה כ'סבתא של איטליה' וגרה בכפר לא רחוק מהעיר היפיפייה פירנצה. היה לה בן, אך למרבה הצער הוא טבע למוות בגיל 39.

בדצמבר 2017 האיטלקייה הפכה לאישה המבוגרת באירופה. אחרי שהנכד שלה בישר לה את החדשות, היא אמרה: "באמת? ובת כמה אני בדיוק?"

אז היא חשפה שהיא לא יכולה לעבור יום בלי שוקולד, ואמרה שהסופר פוד הזה יחד עם גישה חיובית זה הסוד שלה לחיים ארוכים ובריאים.

ג'וזפינה בהחלט עלתה על משהו. למרות ששוקולד הוא עשיר בשומן וקלוריות, הממתק הנפלא הזה יכול להועיל מאוד. מחקרים הראו שרמת נוגדי החמצון של שוקולד מריר גבוהים יותר מפירות בריאים כמו חמוציות, אוכמניות ואסאי.

מחקר משנת 2015 מצא שכמות קטנה של שוקולד מריר ביום מורידה את לחץ הדם אצל חולי סוכרת סוג 2 ומאזנת את רמת הסוכר בדם. הפלבנואידים המצויים בקקאו משפרים את זרימת הדם למוח, מה שמועיל מאוד אצל אנשים הסובלים משבץ או דמנציה, והוא גם מסייע למנוע סרטן.

גלו תועלות ויתרונות נוספים לאכילת שוקולד מריר בסרטון למטה ובכתבה בקישור הזה:

אם הייתם צריכים תירוץ לאכול שוקולד, ג'וזפינה היא התירוץ המושלם! בבקשה שתפו את הסיפור המתוק הזה עם כל אוהבי ואוהבות השוקולד שאתם מכירים. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version