היום גיליתי

הרופא השתנק אחרי שיילד תאומות – אמא הסתכלה למטה ומיד הבינה מדוע

לידה היא אירוע שיא בחיים של כל אחד ואחת. אך ישנן לידות נדירות יותר מאחרות.

לידת תאומים זה דבר נדיר למדי, אבל הנה זוג תאומות נדירות יותר מתאומים רגילים. הן חלקו את אותו שק שפיר – דבר הקורה 1 לכל 10,000 לידות.

התינוקות בילו את זמנן ברחם קרובות מאוד אחת לשנייה, מה שהוביל לסיפור לידה מחמם לב.

שרה ובעלה ביל טיסלווייט חלמו על הרחבת משפחתם ולהעניק לבנם ג'קסון עוד אח או אחות. אבל אחרי ניסיונות רבים וביקורים רבים אצל הרופא נאמר להם שהם לא יוכלו ללדת עוד ילדים.

אך העצב שלהם מהר מאוד הפך לשמחה כאשר הצפי של הרופאים הפך ללא נכון – ושרה נכנסה להריון. ולא רק שהיא הייתה בהריון. בשבוע ה 19 היא גילתה שהיא בהריון עם תאומות. והן לא היו תאומות רגילות.

מה שהפך את הסיטואציה למדהימה אף יותר, התאומות היו נדירות מאוד. מלבד העובדה שהיו זהות, הן חלקו את אותה שלייה ושק שפיר. זה קורה 1 לכל 10,000 לידות.

שתי בנות, ג'נה וג'יליאן נולדו בשבוע ה 33. שניות אחרי הלידה, תמונה של התאומות המיוחדות התפשטה ברשת ונגעה בליבם של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם.

ואפשר להבין מדוע. בתמונה רואים משהו מדהים – הבנות שנולדו החזיקו ידיים.

"הכל היה פשוט נפלא. הבנות יצאו ואז הן החזיקו ידיים. זה היה מטורף", אמרה שרה.

בגלל ההיריון בסיכון, שרה נשארה בבית החולים כחודשיים אחרי הלידה. הרופאים היו מודאגים בקשר לתאומות ולא יכלו להבטיח ששתיהן ישרדו. אבל עם הזמן, ג'נה וג'יליאן התחזקו עוד ועוד וכל המשפחה חזרה בסופו של דבר הביתה.

שנה לאחר מכן, שרה מתארת איך הבנות קרובות אחת לשנייה בדיוק כפי שהיו ברחם.

"הן תמיד משחקות יחד. כשאחת נוסעת לאנשהו, השנייה תמיד נוסעת גם. אז אני חושבת שהן עדיין מאוד קרובות", אמרה שרה.

אי אפשר להפריד ביניהן. הן עושות הכל יחד.

"כשאחת בוכה, השנייה מתחילה לבכות גם", אמרה שרה.

"ג'קסון, בגיל שנתיים, הוא האח הגדול והגאה והוא אוהב לשחק יחד עם הבנות, ולתת להן נשיקות, ואם הן בוכות, הוא תמיד יהיה שם כדי לנחם אותן", אמר אבא ביל.

"עכשיו אני לא יכול לדמיין לא לחזור הביתה בכל יום ולראות אותן מחייכות ובאות אלי בכל פעם שאני נכנס בדלת. הן היו נפלאות, יותר משיכולתי לבקש", אמר ביל.

איזה סיפור נפלא! יש לי חברים שמצפים לתאומים, ואני בהחלט אשלח להם את הכתבה הזו!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version