היום גיליתי

בעל תפס את אישתו במיטה עם בחור חתיך בן 19, ההסבר ההזוי שלה הפיל אותי לרצפה

כפי שכולנו יודעים, אתם לא אמורים לבגוד בבן או בת הזוג שלכם. אך אנחנו לא יכולים שלא לתת לאישה בסיפור הזה קרדיט על התירוץ ההיסטרי שלה כאשר נתפסה על חם במיטה עם בחור צעיר. בהחלט לא ציפינו למה שהיא אמרה בסוף!

היא פגשה בחור צעיר וחתיך, דבר אחד הוביל לשני, ולפתע…ובכן, אנחנו לא רוצים להרוס לכם את הסוף. אם צחקתם, תשתפו את הסיפור עם חבר כדי להאיר לו את היום. צחוק זו התרופה הטובה ביותר!

אלון חזק הביתה מוקדם ערב אחד מהעבודה ומצא את אישתו בחדר השינה, עושה אהבה עם בחור צעיר וחתיך. באופן מובן, אלון התעצבן כאשר ראה אותם יחד במיטה.

"אהה, אז ככה זה יהיה עכשיו?!?" הוא צרח. "איך את מעזה לעשות לי את זה – לבעלך הנאמן, אבא של הילדים שלכם! זהו, גמרנו, אני עוזב אותך. אני רוצה להתגרש!".

אישתו כיסתה עצמה עם סדין וענתה, "חכה רגע מתוק, אני יכולה להסביר".

Shutterstock (אילוסטרציה)

"בסדר, קדימה, תסבירי", הוא מלמל. "אבל אלו יהיו המילים האחרונות שאי פעם תגידי לי".

אז אישתו החלה בהסבר שלה:

"ובכן, נכנסתי למכונית כדי לנסוע הביתה, כשהבחור הצעיר הזה ביקש ממני טרמפ. הוא נראה כל כך חסר אונים שריחמתי עליו ונתתי לו להיכנס לאוטו. שמתי לב שהוא ממש רזה, לא לבוש טוב ומלוכלך. הוא אמר לי שהוא לא אכל כבר שלושה ימים.

אז מתוך רחמים, הבאתי אותו הביתה וחיממתי לו את העוף שהכנתי לך לארוחת ערב אתמול, העוף שלא אכלת בגלל שהתמלא מתפוצ'יפס שאכלת מול הטלוויזיה. המסכן טרף הכל תוך 2 דקות".

האישה סידרה את הסדין סביב הגוף שלה והמשיכה בהסבר,
"מכיוון שהוא היה מלוכלך הצעתי לו לעשות מקלחת, ובזמן שהוא עשה זאת שמתי לב שהבגדים שלו היו מלוכלכים ומלאי חורים, אז זרקתי אותם לפח. ואז, מכיוון שהוא היה זקוק לבגדים, נתתי לו את מכנסי המעצבים שיש לך כבר כמה שנים אבל אתה לא לובש בגלל שהם צמודים מדי.

נתתי לו גם את התחתונים שהבאתי לך במתנה ביום הנישואים שלנו, שאתה לא לובש בגלל שאתה אומר שאין לי טעם טוב. מצאתי את החולצה היפה שאחותי נתנה לך בחנוכה, החולצה שאתה לא לובש רק כדי לעצבן אותה, וגם נתתי לו את המגפיים היקרות שאתה כבר לא נועל בגלל שראית את ג'סטין ביבר נועל אותם בטלוויזיה".

האישה לקחה נשימה והמשיכה:
"הוא היה אסיר תודה על כל העזרה שלי. בזמן שליוויתי אותו לדלת הוא הסתובב אלי עם דמעות בעיניים ואמר, 'בבקשה…האם יש עוד משהו שבעלך כבר לא משתמש בו?'".

שתפו אם צחקתם!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version