היום גיליתי

8 שימושים מפתיעים ולא צפויים לליסטרין שאין להם קשר לפה שלכם

אנחנו אוהבים להיות מוכנים לכל מיני סיטואציות, אז יש לנו מוצרים בארון התרופות בשביל כל סיטואציה שיכולה לקרות. וזו הסיבה שבעבר השתמשנו במי פה כמו ליסטרין רק בשביל השימוש המקורי שלה. עד עכשיו זאת אומרת…כי מסתבר שיש שימושים רבים ולא צפויים לליסטרין. מה אתם אומרים על שימוש בליסטרין כדאודורנט, טיפול לפטרת ציפורניים או ניקוי האסלה? כמובן, ישנם מוצרים שמיועדים לשימושים האלה. אבל מה עם הם אזלו לכם, או שאולי אתם חייבים לנקות את החלונות אבל אין לכם חשק ללכת לסופרמרקט? אז ידיעת הטריקים האלה עם ליסטרין יכולה לחסוך לכם נסיעה וזמן. האם ניסיתם את הטריקים האלה בעבר? מוזמנים לספר לנו בתגובות למטה.

למה ליסטרין?

Wikipedia

בימינו, רוב האנשים משתמשים בליסטרין בתור מי פה, אבל למשקיעים היו רעיונות אחרים.

ליסטרין, אשר הומצאה בתחילת המאה ה 19, פותחה במקור כחומר חיטוי. ומהתחלה, הכוונה הייתה להשתמש בחומר לניתוחים. אבל רק בשנות ה 70 של המאה ה 20, החלו להשתמש בה הפיתרון לריח רע מהפה.

מי הפה מכילים חומרים שימושיים כמו טימין, אקליפטוס, ואלכוהול, אז לא פלא שאנשים החלו להשתמש בהם לשימושים שונים. וכמובן שאפשר להשתמש בסוגים שונים של מי פה.

המשיכו לקרוא וגלו את השימושים הלא צפויים לליסטרין:

1. דאודורנט

לפעמים אתם צריכים דאודורנט, אבל פשוט נגמר לכם. אבל למרבה המזל אתם יכולים להשתמש בליסטרין כדי להיפטר מריח של זיעה. פשוט טפטפו כמה טיפות על צמר גפן וטפחו קלות בבית השחי.

2. טיפול בפטרת ציפורניים

לפי האתר Top 10 Home Remedies, ליסטרין יכולים להיפטר מפטרת ציפורניים. פשוט מלאו אמבטיה עם ליסטרין והשרו את כפות הרגליים במשך חצי שעה. כפות הרגליים שלכם יהיו טריות, נקיות, רכות ועם ריח נפלא. יש אנשים שממליצים להוסיף חומץ במקרים קשים במיוחד.

3. ניקוי האסלה

זה אולי לא הטיפ הכי כלכלי, אבל לפעמים אין ברירה. ליסטרין יכול לנקות ולהעניק ריח נעים לאסלה. כל מה שעליכם לעשות זה לשפוך קצת מי פה לאסלה ולקרצף עם המברשת.

4. גרמו לפח האשפה שלכם להריח טוב

ריח פח האשפה שלכם יכול להשפיע על הריח בכל הבית. דרך אחת להיפטר מהריח הרע היא לשים בתחתית פח האשפה נייר ספוג בליסטרין. פח האשפה שלכם יריח הרבה יותר טוב.

5. חטאו את מברשת השיניים

מברשות שיניים יכולות לצבור חיידקים. דרך אחת היא להרתיח את מברשת השיניים, אבל יש אנשים שמעדיפים להשרות אותה בכוס עם ליסטרין. חכם!

6. הרגעת כאב

תגובות אלרגיות, עקיצות חרקים – על כולן אפשר להקל עם ליסטרין.

השיננית קארי איבטסון כותבת: "אני תמיד משתמשת בליסטרין כדי להפסיק גירוד של עקיצות חרקים".

7. טיפול למכונת הכביסה

למכונות כביסה יש נטייה להסריח אחרי זמן מה. למרבה המזל מי פה יכולים לחסל את החיידקים ולפעול כחומר חיטוי. שפכו כמות מכובדת של ליסטרין למכונת הכביסה הריקה והפעילו אותה. היא תנקה ותחטא אותה.

8. נקו את מסך המחשב

רוב האנשים יחשבו שאתם משוגעים כשתתחילו לרסס ליסטרין על מסך המחשב או הטלוויזיה, אבל זו דרך טובה לנקות את המסכים הללו. רססו קצת על המסך המלוכלך ונגבו את טביעות האצבעות והאבקת עם מטלית. ובונוס קטן, המסך יריח כמו מנטה. לא רע, נכון?

בבקשה שתפו את הרשימה עם החברים והמשפחה שלכם כדי שגם הם יכירו את התועלות הנפלאות שיש לליסטרין להציע. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version