היום גיליתי

10 טריקים גאוניים ופשוטים לניקוי המטבח שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

הטריקים המהירים והקלים האלה הם קסם. לא ניסינו את כולם, אבל אנחנו יודעים שבטוח ננסה את מספר 7 השבוע. לא ידענו שמוצרים פשוטים שיש בכל בית יכולים להפוך לחומרי ניקוי מופלאים. הלוואי והיינו מכירים את הטריקים האלה קודם.

1. קרש חיתוך

האם קרש החיתוך שלכם נראה כאילו הוא זקוק למייקאובר? כן, גם שלנו. ובכן, הנה טריק מהיר וקל שיעשה בדיוק את זה. קחו חצי לימון ושפשפו אותו יחד עם מלח שולחן על קרש החיתוך. השילוב של המלח והלימון יעזור לפרק ולהמיס את חלקיקי המזון הקטנים שתקועים בתוך קרש החיתוך. לאחר מכן פשוט שטפו אותו עם מים חמים וסבון כלים.

Shutterstock

2. תבנית עוגיות

האם התבניות שלכם חסרות את הברק המקורי שלהן? הנה טריק שיגרום להן להיראות כמו חדשות. ערבבו 1/4 כוס אבקת סודה לשתיה עם מספיק מי חמצן (היידרוג'ן פרוקסייד) כדי להכין משחה. שפשפו את המשחה הזו על התבנית בעיגולים קטנים. תנו לה לשבת 2-3 שעות ולאחר מכן שטפו אותה. קסם!

3. פומפיה

שטיפת פומפיות זה אחד הדברים המעצבנים – במיוחד אם היא יושבת בכיור יותר מיום אחד. ובכן, הנה דרך יעילה להקל לכם על החיים. פשוט גרדו עליה תפוח אדמה. החומצה האוקסלית שבתפוחי האדמה נדבקת ללכלוכים העקשנים שתקועים על הפומפייה ותופסת אותם. אחר כך אתם יכולים להשתמש בתפוח האדמה המגורד כדי להכין לביבות 🙂

4. המיקרוגל שלכם

אנחנו מקווים שהמיקרוגל שלכם לא נראה כמו שלנו. אבל אם כן – הנה דרך נפלאה לתקן את זה, ואפילו לא תצטרכו לשפשף ולקרצף. פשוט מלאו קערה עם מים וחומץ ביחס שווה (כוס וכוס למשל) הכניסו למיקרוגל על חום גבוה ל 2 דקות. האדים ינקו את המיקרוגל מבפנים. כל מה שעליכם לעשות אחר כך זה לנגב עם סמרטוט והלכלוך ירד בקלות.

Shutterstock

5. מכונת הקפה שלכם

מלאו את המכונת הקפה שלכם בכמות שווה של מים וחומץ. לאחר מכן חלטו חצי מהנוזל. כבו את המכונה ותנו לה לשבת 30 דקות. כאשר חלפו 30 הדקות, חלטו מים נקיים ונייר פילטר חדש. אחר כך חזרו על הפעולה פעם נוספת. כל מה שעליכם לעשות אחר כך זה ליהנות מקפה טעים ונקי מעובש.

Shutterstock

6. מחבתות וסירים מברזל יצוק

מחבתות וסירים כבדים זה אחד הדברים שאף אחד לא אוהב לנקות. הנה טריק מעולה שיעזור לכם לנקות אותם בקלות בלי שתהרסו אותם. השתמשו במלח ושמן זית! צפו למטה בסרטון להוראות.

Shutterstock

7.מסיר לכלוכים קשים

שמן קוקוס הוא מוצר נפלא בעל תכונות פלא – אבל הפעם נשתמש בו בצורה קצת שונה מבדרך כלל. ערבבו כמות שווה של שמן קוקוס ואבקת סודה לשתיה כדי להסיר לכלוכים קשים שנדבקו לכלים. זה יעבוד על הכל!

8. בלנדר
עוד משהו שלא כיף לנקות – בלנדר. הבלנדר שלנו כבד וגדול, וזה ממש מעצבן לנקות אותו. ובכן, אז למה שלא ניתן לו לנקות את עצמו? עם הטריק הזה פשוט הוסיפו מים חמים וסבון כלים לבלנדר, והפעילו אותו. ו-וואלה – הבלנדר ניקה את עצמו.

9. טוסטר

אין כמו מוצרי מטבח נוצצים ומבריקים שירגיעו לנו את הנשמה. כדי לנקות מוצרים מלוכלכים מלאי שומן כמו הטוסטר שלכם פשוט ערבבו מים וקרם טרטר וקרצפו בקלילות ובעדינות כדי לנקות.

Shutterstock

10. מבערי אבן

סוף סוף. דרך קלה לנקות מבערי אבן. הפתרון הזה משתמש באמוניה, אז עבדו בזהירות.

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לקנות אמוניה רגילה. הכניסו כל מבער לשקית זיפלוק ושפכו 1/4 כוס אמוניה פנימה. סגרו היטב את השקית והניחו אותה על תבנית למשך כל הלילה (השאירו אותה בחוץ רק כדי למנוע מאדים לצאת מהשקית ולהתפזר בבית).

בזמן שהמבערים בשקיות, האדים מפרקים את כל השומן והלכלוך שנדבקו. אז בבוקר אתם תוכלו לנגב אותם והם יהיו נקיים.

חשוב מאוד!! לעולם אל תערבבו אמוניה עם חומר שיש בו אקונומיקה – זה יוצר אדים רעילים!

זהו, עכשיו יש לכם את כל הטיפים והטריקים שאתם צריכים כדי לשמור על מטבח נקי ומצוחצח ולעשות זאת בקלילות!

אל תשכחו לשתף את הטיפים האלה עם החברים והמשפחה שלכם. הם בטוח יודו לכם!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version