טרגדיה.

ויראלי

נערים נשארו ערים בלילה שיחקו משחקי וידאו ואכלו פיצה – בבוקר אמא מצאה אותם מתים על הרצפה

By john

June 20, 2022

שנות העשרה שלנו אולי מלאים בכעס – אבל הם גם מלאים בכיף. בזמן שאנו נהנים מהשנים האחרונות בהן אנו לא צריכים לקחת 'אחריות של מבוגרים', אנו מגלים פעילויות חדשות, תחומי עניין וחברים. אנו נמצאים באחת התקופות המסקרנות ותמיד רוצים לחוות דברים חדשים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

ובזמן שהתנסות היא שלב טבעי וכזו שיכולה להיות בסדר גמור, היא גם עלולה להיות טרגית, בלתי הפיכה – ועם השלכות קטלניות. וזה בדיוק מה שקרה עבור בחור צעיר וחבר שלו – שהחיים של שניהם הסתיימו מוקדם מדי כתוצאה מכך.

גאנר בנדריק בן ה 19 היה נער ממוצע עם תחומי עניין ואורח חיים המתאימים לנער בגיל העשרה. הוא נהנה לשחק משחקי וידאו, ללבות עם חברים ולעשות ספורט.

יום אחד, גאנר הזמין אליו את חבר שלו, ג'ייק מוראלס לערב בילוי רגיל – משחקי וידאו ופיצה. אך למרבה הצער, העניינים קיבלו ספין מזעזע: בוקר למחרת, אמו של גאנר גילתה את שני הנערים שוכבים ללא רוח חיים על הרצפה.

נראה שהסקרנות שלה הנערים גברה עליהם באותו לילה. הם איכשהו השיגו כדורי מרשם פופולריים שהוסיפו להם מרכיב קטלני.

הנערים מצאו עצמם בסיטואציה קטלנית, למרות שהיו נערים רגילים לגמרי ובלי עבר של שימוש בסמים.

דודתו שבורת הלב של גאנר, ברנדי בנדריק נישניק, כתבה פוסט בפייסבוק בו הסבירה יותר על האירוע הטרגי:

"אני מרגישה שזה חשוב שאספר את הסיפור של גאנר בגלל 3 סיבות: #1 – גאנר היה ילד מדהים שהגיעו לו החיים שהוא לא יזכה לחיות אז אני חייבת לו שכולם ישמעו את הסיפור שלו. #2 – אני רוצה להבהיר את התפיסה המוטעית ולספר את העובדות. #3 – הסיפור של גאנר יכול להציל את החיים של הילד שלכם, אז בבקשה, שתפו את הסיפור שלו", היא כתבה, כשהודתה לכולם על  האהבה והתמיכה אחרי מותו הפתאומי של גאנר.

סם מסוכן

גאנר וג'ייק הצליחו להשיג את תרופת המרשם פרקוסט, משכך כאבים פופולרי וממכר שניתן להשיג בקלות יחסית. למרבה הצער, הכדורים שהשיגו גאנר וג'ייק היו גם עם כמויות גדולות של פנטניל, אופיואיד סינתטי שלעתים מוסיפים לסמים כדי להעצים את ההשפעה שלהם.

"לגאנר אין היסטוריה של שימוש בסמים, הוא מעולם לא היה 'ילד בעייתי', הוא היה ספורטאי מצטיין, בן ואח נפלא, והיה אהוב מאוד בקהילה", הוסיפה דודתו. "אנחנו לא יודעים למה הוא החליט לקחת את הכדור הזה באותו הלילה. הדבר היחידי שאנו יכולים לחשוב עליו זה שהסקרנות שיחקה תפקיד מרכזי. שוב, אנו יכולים רק לשער".

Flickr/opiateaddictiontreatment

אם לסיפור הזה יכול להיות צד חיובי, זו העובדה שגאנר וג'ייק לא סבלו כשהם נפטרו.

מנת פנטניל בגודל של שני גרגרי מלח יכולה להפיל אדם מבוגר. הכדורים שגאנר וג'ייק לקחו היו מורכים מ 50% פנטניל, אז לפי השוטרים, זה הרג אותם באופן מיידי.

משפחתו של גאנר רוצה עכשיו להגביר את המודעות לגבי הטרגדיה שעברו בתקווה שהיא לא תקרה למישהו אחר. הם רוצים לשתף לקח חשוב ביותר לנערים בכל העולם. במילים של דודתו של גאנר, ברנדי:

"לא יכולה להיות התנסות! בכלל. זה עניין של חיים ומוות. אי אפשר לראות פנטניל. אי אפשר להריח פנטניל. ספרו לילדים שלכם את הסיפור של גאנר. תראו להם את התמונה שלו. אני לא יכולה לתאר את כמות הכאב שאח שלי וגיסתי עוברים – כאב שלעולם לא יגמר. חור שלעולם הם לא יוכלו למלא. חיים שלעולם לא יחזרו. חיים יפיפיים. הלכו לנצח".

איזו טרגדיה. אנחנו חושבים שכולנו צריכים לשתף את הסיפור הזה ולהגביר את המודעות ולהזהיר את כל הנערים והנערות לגבי הסכנה שבסמים – אפילו אם מנסים פעם אחת. עם העובדה שאפשר לקנות כמעט הכל ברשת מאנשים שמכינים ומייצרים כדורים בבית, זה חשוב יותר מאי פעם.

פעם אחת זה כל מה שצריך כדי שחיים יהרסו לנצח.