אמא ילדה תינוק חדש, ראתה את המבט ההמום על הפנים של אבא וצרחה 'מה קרה??'

ויראלי

אמא ילדה תינוק חדש, ראתה את המבט ההמום על הפנים של אבא וצרחה 'מה קרה??'

By john

June 19, 2022

כשדניאל וויליאמס נכנסה להריון בפעם השנייה, היא ובעלה, קייל, היו מאושרים עד הגג. בני הזוג ובתם, פייטון, ספרו את החודשים עד שהמשפחה תתרחב באחד.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

למרבה המזל, ההיריון עבר ללא בעיות. ובחודש החמישי, דניאל עשתה אולטרסאונד וגילתה שעומדת להיוולד לה בת שנייה. פייטון התרגשה שתהיה לה אחות קטנה, והבגדים הורודים, הצעצועים והאקססוריז החלו לזרום. המשפחה קנתה כל מה שצריך, ועיצבה את חדר התינוקת ובחרה לקרוא לה צ'ארלי.

אך כשהיום הגדול סוף סוף הגיע, משפחת וויליאמס זכתה לשוק של החיים שלה.

כשהגיע הזמן של דניאל ללדת, הדברים לא הלכו לפי התכניות. אחרי שהגיעה לחדר הלידה, היא התקשתה ללדת, ובסופו של דבר הרופאים החליטו לבצע ניתוח קיסרי.

בעלה של דניאל, קייל, שלא ישן שעות רבות והיה תשוש בשלב הזה, לבש חלוק ונכנס יחד עם דניאל לחדר הניתוח.

קייל האבא עמד ליד הרופא בזמן שזה עבד כדי ליילד את התינוקת של בני הזוג. אבל כשסוף סוף זכה לראות את התינוקת, קייל מיד הבין שמשהו לא בסדר. התינוקת צ'ארלי לה בני הזוג וויליאמס חיכו כל כך הרבה זמן הייתה למעשה תינוק חמוד העונה עכשיו לשם בנטלי!

כן, מסתבר שטכנאית האולטרסאונד לא קראה נכון את התמונה וטעתה במין של התינוק – משהו שקורה לעתים תכופות יותר ממה שאתם חושבים, במיוחד כאשר התמונה באולטרסאונד אינה ברורה.

דניאל וקייל היו מאושרים עם התינוק החדש שלהם והחליטו למתוח את החברים וקרובי המשפחה ולתת להם את אותו השוק שהיה להם כאשר הם ראו שהתינוק שלהם היא למעשה תינוק.

צפו בסרטון ותראו את התגובה המדהימה של הסבתות של בנטלי, כמו גם את התגובות הבלתי נשכחות כאשר קייל ודניאל הכירו את התינוק הקטן שלהם למשפחה והחברים ההמומים:

איזו הפתעה נפלאה ודרך יפה להכיר את החמוד הזה לעולם? שתפו את הסרטון עם החברים והמשפחה שלכם בפייסבוק!