היום גיליתי

אמא שמה תפוחי אדמה בגרביים של התינוק החולה, יום למחרת היא שיתפה איך הם נראים בפייסבוק

נראה שאי אפשר היום להתחבר לפייסבוק בלי לראות איזה טריק של הורים.

בין אתרים שונים המיועדים לעזרה להורים, בלוגים של אמהות וסלבריטאים שנותנים את שני הסנט שלהם, ישנו מגוון רחב של רעיונות להורים חדשים ו-ותיקים.

לא לכל הטריקים יש מחקרים רפואיים שתומכים בהם, אך חלקם קיבלו תשומת לב רבה מאלפי הורים ברשת.

מסתבר שאתם יכולים לשים תפוח אדמה בגרביים של תינוק חולה וזה יעזור לו להרגיש טוב יותר.

פורסמו ברשת לא מעט כתבות על הכנסת תפוח אדמה לגרב של תינוק חולה במהלך הלילה כשיש לו חום. בכתבה מ 2014, בלוג בשם The Mommy Doctor (שמנוהל על ידי אמא שהיא לא באמת רופאה), ליסה כתבה:

"זה נשמע מטופש ואני לא בטוח איך זה בדיוק עובד, אבל זה עובד! פרסתי תפוח אדמה לחתיכה קצת יותר קטנה מכף הרגל של הילד שלי, פרסתי אותה בעובי של 0.3 ס"מ. שמתי את הפרוסה בגרב שלו והחום שלו החל לרדת. השארתי את תפוח האדמה בפנים בזמן שהוא ישן, והוא ישן נפלא! מצחיק אבל שווה ניסיון!".

הכתבה שלה, שמלאה בתרופות טבעיות נוספות לתינוקות חולים, כמו בצל ונענע, הפכה ויראלית. אמהות אחרות ניסו את הטריק הזה בעצמן.

האמא דבי ויגאן שיתפה בפייסבוק שהיא ראתה כתבה על הכנסת תפוח אדמה לגרב של התינוק והיא החליטה לנסות זאת בעצמה.

"אז ראיתי כתבה על הכנסת תפוח אדמה לגרביים של התינוק כשהוא חולה. אז לדאריס היה צינון ושמתי תפוחי אדמה בגרביים שלו אתמול בלילה בסביבות השעה 8-9. הוא לא השתעל כל הלילה…האף לא היה מלא נזלת…הוא לא מצונן וישן במשך 12 שעות רצוף. תפוחי האדמה שהוצאתי מהגרביים שלו היו שחורים, ולפני שאנשים צועקים 'חמצון', השארתי את שאר חתיכות תפוח האדמה של השיש כדי לראות את ההבדל ו…"

היא פרסה שני תפוחי אדמה, והשאירה אחד על השיש במטבח, ואת השני שמה בגרביים של התינוק בלילה. יחד עם הכותבת היא שיתפה תמונה בה רואים את ההבדל בתפוחי האדמה אחרי שניסתה את הטריק הזה.

תפוחי האדמה ששמה בגרביים של התינוק נהיו שחורים!

הטריק הזה הופיע בכמה פורומים של אמהות, כמו ה Baby Center וה Earth Clinic כדי להוריד חום. לפי חברת Idaho Potato, תפוחי אדמה נהיים שחורים אחרי שחותכים אותם והם חשופים לאוויר.

אפילו שתפוחי האדמה החליפו צבע, הבן של דבי החלים בין לילה! הורים רבים ברשת נשבעו שטריק תפוח האדמה הזה עזר גם לילדים שלהם.

מאז שפרסמה את הפוסט בתחילת חודש דצמבר האחרון, הוא הפך ויראלי בטירוף. הפוסט המקורי שותף מעל 350,000 פעמים בפייסבוק, וקיבל יותר מ 200,000 לייקים.

מגיבים רבים כתבו שהם ינסו את זה בפעם הבאה שהילד שלהם יחלה. אחרים הגיבו שזו תרופת סבתא עתיקה.

האם אתם מכירים מישהו שניסה את הטריק הזה? 

לשיטה הזו לא הוכחה מדעית, אז אין היא מהווה תחליף לחוות דעת או ייעוץ עם מומחה. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version