היום גיליתי

נרות ריחניים מהווים סכנה גדולה לתינוקות שלכם, אבל הם לא יכולים להגיד לכם

נרות ריחניים הם דרך מצוינת לעצב את הבית, למלא את החלל עם ריחות, ולתת אווירה מרגיעה לאמבטיה, ועוד ועוד. אז באמת שלא חושבים וישר מדליקים נר כזה בכל הזדמנות שאפשר. ובכן, עליכם להפסיק ולחשוב פעמיים בפעם הבאה שאתם מחליטים לעשות את זה.

מייגן בודן למדה את הסכנות שבנרות ריחניים בדרך המפחידה. האמא מניו ג'רזי הבחינה בנקודות שחורות בנחיריים של בנה התינוק, ג'ימי, בזמן שהניקה אותו. היא ניסתה לנקות את זה, אך הנקודות השחורות לא ירדו.

אז היא נזכרה שהדליקה שתי נרות ריחניים ערב לפני כן למשך שש שעות. היא הסתכלה על האריזה ובאותיות הקטנות ראתה שרשום: "לא להשאיר דולק ליותר מ 3 שעות ברציפות".

ואז זה הכה בה.

מייגן הבינה שהנרות הפיקו פיח שהתפזר בחדר בו התינוק ג'ימי שהה, אז אין ספק שהוא נשם את הפיח הזה.

החלקיקים קטנים מאוד ואי אפשר לראות אותם, אז קל מאוד לנשום אותם. לא רק שהרעלים יכולים לגרום למחלות, הם גם יכולים להוביל סיבוכים רפואיים רבים, כמו 'נזק מוחי, בעיות בכליות ובמערכת העצבים, כמו גם קושי התפתחותי', כפי שמציינת אן סטיינמן, מומחים לזיהום אוויר ואיכות הסביבה מאוניברסיטת מלבורן.

כיום יש כ "20,000 מקרי מוות בטרם עת מדי שנה בארצות הברית", הקשורים לפיח, כך לפי Cashins & Associates. מומחים ממליצים לגזום את הפתיל של הנר באופן קבוע ולהדליק אותם לפרק זמן קצר מאוד על מנת למנוע היווצרות של פיח.

תודה לאל, המחשבה המהירה של מייגן הצילה את החיים של הבן שלה והיום הוא פעוט בריא בן שנה וחצי! כל הכבוד לאמא מייגן שהזהירה אמהות אחרות מפני סכנות פוטנציאליות שבהדלקת נרות ריחניים בתוך הבית, במיוחד ליד ילדים קטנים.

 שתפו את האזהרה הזו עם כל מי שאתם מכירים שמשתמש בנרות ריחניים. זה יכול להציל להם את החיים!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version