הייתי קורבן לבריונות כל חיי בגלל הבליטות על העור שלי, הן מכסות אותי מכף רגל ועד ראש

ויראלי

אישה עם 6000 גידולים הייתה קורבן לבריונות – המהפך עוצר הנשימה שעברה השאיר את בתה בדמעות

By john

June 15, 2022

כולנו יכולים לזכור תקופה או רגע בו צחקו עלינו והתנהגו אלינו בבריונות; ילדים יכולים להיות אכזריים ונראה שהם נטפלים לדברים הכי קטנים כשהם רוצים. עבור אנשים כמו ליבי האפר, הבריונות לא הייתה רק כשהייתה ילדה; היא יודעת איך זה מרגיש כשצוחקים עלייך בלי הפסקה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

האמא בת ה 45 נלחמה בבעיה רפואית בה כל הגוף שלה היה מכוסה באלפי גידולים לא סרטניים בכל רגע נתון. היה שלב בו הגוף שלה היה מכוסה ב 6000 גידולים, והיא סבלה מכאבים כל כך עזים שהבת שלה לא יכלה לחבק אותה.

ליבי סובלת מבעיה נוירולוגית גנטית הידועה בשם נוירופיברומטוזיס. אלפי הגידולים האלה על הגוף שלה הפכו את הילדות שלה לקשה ביותר.

"הייתי קורבן לבריונות כל חיי בגלל הבליטות על העור שלי, הן מכסות אותי מכף רגל ועד ראש", היא אמרה.

"בבית הספר ילדים היו נטפלים אלי כל הזמן, הם היו קוראים לי לטאה (lizard) וקרפדה. הייתי צריכה לשנות את השם שלי מאליזבת' לליבי, בגלל שבכל פעם ששמעתי את השם שלי הייתי נזכרת בשמות הגנאי שהיו מכנים אותי".

"גם אני בן אדם, כל מה שאני רוצה זה שיאהבו וידאגו לי כמו כל אחד אחר", היא אמרה. "במקום להגיד עלי דברים, הייתי רוצה שאנשים ידברו איתי ולא יבהו בי כאילו אני פריק של קרקס, זה גורם לי לחוסר נוחות".

"אני לא מדבקת, אני סובלת מבעיה נוירולוגית גנטית שגורמת לגידולים להיווצר בתוך ומחוץ לגוף שלי בכל מקום בו יש עצבים".

הצלמת מאינדיאנה, פרסמה תמונות של עצמה כדי להראות את הבעיה ממנה היא סובלת ודרך תכנית הטלוויזיה The Doctors, היא קיבלה הצעה לטיפול שיפחית את הבליטות כל הגוף שלה.

היא עברה שני ניתוחים כדי 'לחסל' 1000 בליטות על הפנים ורקמות שגורמות לגידולים. אז היא עברה ניתוח לייזר CO2 כדי להפחית את הצלקות.

אחרי הניתוח היא הבחינה ב'שינוי גדול' במראה שלה. היא הלכה והפתיעה את הבת שלה בתכנית The Doctors, כשבתה בת ה 23 נותרה בהלם כאשר ראתה את המראה החדשה והיפיפה של אמא שלה ולא הצליחה לבכות מאושר.

כדי לעורר מודעות ולספק תמיכה לאלו הסובלים מהבעיה, ליבי הקימה קבוצת פייסבוק בשם Faces of Neurofibromatosis בה חברים יותר מ 6000 אנשים מכל העולם.

צפו בניתוח הפלא בסרטון למטה: 

זה כל כך עצוב שהחברה שלנו הייתה צריכה לגרום לנשמה הטובה הזו להרגיש שהיא לא שייכת רק בגלל מה שבחוץ. בבקשה שתפו את הסיפור הזה כדי שנוכל לעורר מודעות לטיפול באחרים עם חמלה, לא משנה איך הם נראים.