אמא לשניים בשם אליסון שיתפה את הסיפור שלה

ויראלי

הבת שלה קראה לה שמנה אחרי שהלכו לשחות – עכשיו התגובה שלה מתפשטת ברשת כמו אש בשדה קוצים

By john

June 15, 2022

לקרוא למישהו 'שמן' או 'שמנה' זה דבר מעליב. אבל למה זה בדיוק?

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

זה מה שכולם תהו אחרי שאמא לשניים בשם אליסון שיתפה את הסיפור שלה על מה שקרה אחרי שהלכה לשחות יחד עם הילדים שלה. כשקראו לאמא בת ה 30 שמנה, לאליסון הייתה תשובה גאונית, ועכשיו המסר שלה מתפשט באינטרנט כמו אש בשדה קוצים.

כשאליסון קימי הייתה בת 14 בלבד, היא החלה לעשות דיאטה. היא הצליחה לשמור על מידה 32 עד 34 במהלך הלימודים באוניברסיטה, אבל זה היה קשה והיא לא הייתה מאושרת. ואז, לפני 3 שנים, בגיל 27, אליסון הגיעה למידה 38 והבינה שהיא תהיה הרבה יותר מאושרת אם היא תאפשר לעצמה להפסיק להילחם נגד המשקל שלה.

כדי לתת לעצמה מוטיבציה, אליסון פתחה חשבון אינסטגרם בשם @allisonkimmey, שם היא משתפת תמונות והשראה. החיוביות בגוף של אליסון מפזרת אושר ונותנת השראה ומוטיבציה לעוקבים שלה, אך המסר החשוב שלה לא תמיד מגיע לכולם.

לפני זמן לא רב אליסון הלכה לבריכה יחד עם בנה ובתה. כשהגיע הזמן לחזור הביתה, בתה של אליסון התרגזה וקראה לה שמנה. אליסון תיארה את המקרה באינסטגרם:

אני: "מה אמרת עלי?"

היא: "אמרתי שאת שמנה אמא. אני מצטערת".

אני: "בואי נדבר על זה. האמת היא, שאני לא שמנה. אף אחד לא שמן. זה לא משהו שאפשר להיות. אבל יש לי שומן. לכולנו יש שומן. הוא שומר על השרירים ועל העצמות שלנו ושומר שלגוף שלנו לא תיגמר האנרגיה. לך יש שומן?".

היא: "כן! יש לי קצת שומן כאן בבטן".

אני: "בדיוק! גם לי יש, וגם לאח שלך יש".

אח שלה: "לי אין שומן. אני הכי רזה. יש לי רק שרירים".

אני: "למעשה, לכולם, אבל לכל אחד בעולם יש שומן. אבל לכל אחד מאיתנו יש כמויות שונות".

אח שלה: "אהה נכון! יש לי קצת שומן ששומר על השרירים הגדולים שלי! אבל לך יש יותר ממני".

אני: "נכון, אתה צודק. יש אנשים שיש להם הרבה שומן, ולאחרים יש פחות. אבל זה לא אומר שאדם אחד הוא טוב יותר מהאחר. אתם מבינים?".

שניהם: "כן אמא".

אני: "אז אתם יכולים לחזור על מה שאמרתי?".

הם: "כן! אנחנו לא צריכים להגיד שמישהו הוא שמן בגלל שאי אפשר להיות שמן. לכולם יש שומן וזה בסדר שיש כמות שונה של שומן".

אני: "בדיוק!".

לא רק שאליסון רצתה ללמד את הילדים שלה איך לדבר לאחרים, היא גם חשבה שזה חשוב להפיץ את המסר שכולם שווים בלי קשר למבנה וצורת הגוף. עכשיו הפוסט שלה באינסטגרם הפך ויראלי.

"אם אני אכעס על הילדים שלי בגלל שאמרו את זה, אז אני בעצם מוכיחה שזו מילת גנאי ואני ממשיכה את הסטיגמה שלהיות שמן זה להיות לא שווה, מגעיל, ולא נחשק", כתבה אליסון.

כמה השראה יש באישה הזו! אנו צריכים לעודד אחד את השני במקום לשפוט אחד את השני על בסיס המראה.