היום גיליתי

יש לכם כתמים על השטיח? נסו את 7 השיטות הביתיות והמעולות הללו להסיר אותם

למרות שאתם רוצים לנקות את השטיח, אתם אולי לא רוצים להוציא על זה יותר מדי כסף.

אם שליחת השטיח לניקוי מקצועי או השכרת מכונה לא נמצאים בתקציב שלכם, אז אנו ממליצים לכם לנסות את פתרונות ה DIY הללו כדי להסיר את הכתמים מהשטיח שלכם ולהפוך אותו לנקי שוב.

אז הנה 7 שיטות ביתיות ומצוינות לניקוי השטיחים בבית שלכם.

קצף גילוח

שפשפו קצת קצף גילוח על הכתם שבשטיח בעזרת מברשת צבע. מרחו היטב את הקצף אל תוך הכתם, לאחר מכן השתמשו במטלית לחה כדי לנגב את שארית קצף הגילוח. לבסוף ספגו את האזור הרטוב עם מטלית יבשה או שהוא מתייבש.

אבקה ריחנית DIY לניקוי שטיחים

אם השטיח שלכם מסריח אתם יכולים להשתמש באבקת ה DIY הזו כדי לגרום לו להריח נפלא שוב. ערבבו שתי כוסות קמח תירס עם כוס אחת של בוראקס. פזרו את האבקה על השטיח ותנו לה לשבת במשך שעה. עכשיו תשאבו את השטיח ותיהנו מהריח המרענן. זה מצוין כדי להיפטר מריח של עשן וסיגריות.

היפטרו מכתמי שמן

אם יש לשטיח שלכם כתמי שמן, אתם יכולים לשפוך עליהם קמח מנופה. לאחר מכן פזרו על הכתמים שקיות נייר חומות, והניחו עליהם פריטים כבדים (כמו ספרים). אחרי חצי שעה, אתם יכולים להסיר את הפריטים ולטאטא את שאריות הקמח מהשטיח. חזרו על הפעולה עם קמח ושקיות נייר חדשות עד שהכתם נעלם לגמרי.

הסרת שעווה

הניחו מגבת לבנה על כתם השעווה והעבירו עליה מגהץ. לאחר מכן גרדו את שערות השעווה עם סכין. לבסוף הניחו מגבת נייר על הכתם והעבירו עליה מגהץ כדי לספוג את מה שנשאר מהשעווה.

מסיר כתמים לשטיח

ערבבו כפית אחת של סבון כלים, כף אחת של חומץ וכוס של מים חמים בבקבוק ספריי. שפכו פנימה כפית אבקת סודה לשתייה וסגרו במהירות את בקבוק הספריי.

תעברו עם שואב אבק על הכתם ושפשפו אותו עם סקוץ'. לאחר מכן רססו את הכתם עם מסיר הכתמים שהכנתם. שפשפו את הכתם עד שהוא מתחיל לעלות למעלה. המשיכו עד שהוא נעלם לחלוטין.

סודה

סודה עובדת נפלא על בגדים ושטיחים. שפכו קצת סודה לשתייה על הכתם ושפשפו חזק. אם הכתם לא נעלם לגמרי, הוסיפו מי סבון ושטפו.

השתמשו בקרח כדי להיפטר ממסטיק

שימו קצת קרח במגבת, והניחו על כתם המסטיק. ואז נסו לגרד את המסטיק מתוך השטיח.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version