לחשוב מחוץ לקופסא זה דבר טוב, ולקחת כמה דקות מהיום שלכם לפתור חידה או תעלומה תמיד יתן לכם את האנרגיה שאתם צריכים כדי להיות ערניים וחדים.

ויראלי

המבחן הזה בודק אם יש לכם את מה שצריך כדי להיות שוטרים, פרט קטן חושף הכל: מי האמא של הילד?

By john

June 14, 2022

אני אוהב חידות ותעלומות. כשהייתי קטן, המורה שלי, עדנה, הייתה נותנת לנו כל מיני חידות לפתור. זה היה ממש כיף, וגם בגלל שזה היה במקום החומר המשעמם הרגיל שהיינו לומדים – החידות האלה ממש הפעילו לנו את המוח!

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

כל מה שעושה אותנו יותר פעילים הוא חשוב מאוד בעולם הפאסיבי הנשלט על ידי מחשבים.

כשמכריחים אותך לחשוב מחוץ לקופסא זה ממש עושה טוב, ולקחת כמה דקות מהיום שלכם לפתור חידה או תעלומה תמיד נותן לי את האנרגיה שאני צריך ושומר אותי חד וערני.

זה גם מאוד כיף לאתגר את עצמך ולבחון את הגבולות שלך!

מצאנו את החידה הזו מוקדם יותר היום. מסתבר שזה אחד המבחנים שמשתמשים בהם ב FBI כשהם בוחנים מועמדים חדשים. המטרה היא לבחון את החשיבה הלוגית והאינטואיציה של המועמדים החדשים.

אז אפשר לומר שהחידה הזו בוחנת האם יש לכם את מה שצריך כדי להיות שוטר או בלש. אני חייב לומר, זה בהחלט נתן לי יותר מוטיבציה לפתור את האתגר הזה!

מבוסס על מדע

בתמונה למטה, שתי נשים יושבות אחת מול השניה. המטרה שלכם היא לפענח מי האמא של הילד.

זו לא שאלה מכשילה, כשהתשובה היא משהו כמו 'אף אחת מהן' – אחת מהנשים היא בהחלט האמא של הילד. אבל האם זו הימנית או השמאלית?

עכשיו, תחשבו על זה דקה או שתיים. בחנו את הנשים למעלה, ונסו לחשוב על התכונות והמניריזם שאפשר לתאר כאימהי. התשובה מבוססת על מדע.

התשובה רשומה מתחת לתמונה שלמטה, אז החליטו עכשיו – האם האמא של הילד היא האישה הימנית או השמאלית?

Public Domain Pictures

התשובה היא האישה השמאלית. אבל למה?

היא יושבת עם הרגליים שלה מכוונות לכיוונו של הילד, היא גם קצת נשענת קדימה. שני הפרטים הללו הם רמזים חשובים לכך שהיא שומרת וקשובה לילד שלה.

בנוסף, הילד פונה לכיוון אמא שלו. זה דבר טבעי שילדים עושים כשאמא שלהם נמצאת בקרבת מקום.

אם ניחשתם נכון ופענחתם שהאישה השמאלית היא האמא של הילד, אז לחצו על כפתור השיתוף כדי לאתגר גם את חברים שלכם!