היום גיליתי

בעל בגד באישתו עם המזכירה הצעירה שלו – הנקמה של האישה הייתה פשוט גאונית!

זה סיפור נפלא על נקמה. הוא על אישה שבעלה עזב אותה אחרי 37 שנים של נישואים. הוא ניהל רומן עם המזכירה הצעירה שלו והחליט להתגרש מאישתו ולעבור לגור עם האהבה החדשה שלה. אבל אישתו לא התכוונה לעשות לו חיים קלים, והיא בהחלט אמרה את המילה האחרונה!

אחרי 37 שנות נישואים, בן לפתע זרק את אישתו אן בשביל מזכירה צעירה איתה ניהול רומן סודי.

החברה החדשה שלו דרשה שהיא ובן יגורו יחד בבית הגדול בו בן גר יחד עם אישתו. ובזכות עורכי הדין הממולחים שלו, בן הצליח לקבל את הבית בהסכם הגירושים. הוא נתן לגרושתו, אן, רק 3 ימים לצאת מהבית.

ביום הראשון, היא ארזה את כל הדברים שלה בקופסאות.

יום למחרת, היא חברת ההובלות הגיעה והעבירה את הדברים שלה לביתה החדש.

ביום השלישי, היא התיישבה בפעם האחרונה בפינת האוכל היפיפייה בבית, הדליקה נרות, שמה מוזיקה נעימה ברקע, ונהנתה מארוחה טובה.

אחרי שסיימה לאכול, היא הלכה לכל חדר בבית ודחפה שאריות שרימפס בתחתית של כל הוילונות בבית. אז היא ניקתה את מטבח בפעם האחרונה ועזבה את הבית בו גרה ב 37 השנים האחרונות.

כשבן וחברתו החדשה נכנסו לבית הכל היה מושלם בימים הראשונים.

אבל לאט לאט, ריח מסריח ולא נעים החל להתפשט ברחבי הבית. הם ניסו הכל: ניקו ושטפו את כל מה שהם יכלו לחשוב עליו. הם בדקו את כל פתחי האוורור כדי לוודא שאין בהם בעל חיים מת וקרצפו כל שטיח בבית. הם גם התקינו מטהרי אוויר בכל מקום.

חברה המתמחה בהדברת מזיקים הגיעה לבית והתקינה כל מיני מלכודות עכברים ומזיקים אחרים. אבל שום דבר לא עבד.

אחרי זמן מה, חברים של בן וחברתו הפסיקו לבוא. קבלנים סירבו לעבוד בבית ומנהל המשק שלהם התפטרה.

בסוף, הם גילו את מקור הריח והחליטו שהדבר הכי טוב יהיה לעזוב את הבית. עבר חודש ולא היו קונים, ובסוף הם הורידו את המחיר של הבית ב 50% – אף אחד לא רצה לקנות את הבית המסריח. השמועות על הבית המסריח התפשטו בקהילה ואפילו סוכני נדל"ן סירבו לקבל על עצמם את המשימה של מכירת הבית. הם היו צריכים להלוות סכום כסף גדול מהבנק כדי לקנות בית חדש.

אחרי זמן מה, גרושתו של בן התקשרה אליו לשאול לשלומו. הוא סיפר לה על הבית המסריח ועל ריח הריקבון. היא הקשיבה בנימוס למה שהיה לו לומר ואז אמרה לו שהיא מתגעגעת מאוד לבית הישן שלה ורוצה לקנות אותו בחזרה.

בן ידע שגרושתו לא יודעת עד כמה הריח נורא, והסכים למכור לה את הבית בעשירית מהשווי שלו, אבל רק אם תהיה מוכנה לחתום על החוזה באותו היום. היא מיד הסכימה.

שבוע לאחר מכן בן וחברתו עמדו מאושרים ופלרטטו בזמן שחברת ההובלות הוציאה את החפצים והעבירו אותם לביתם החדש. הם היו שמחים שהם סוף סוף נפטרו מהבית המסריח, ובן הרגיש הרגיש מרוצה מאוד שהוא 'עבד' על גרושתו בעסקה.

הפריטים האחרונים שהוצאו מהבית היו הוילונות.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version