היום גיליתי

תשעה טיפים מקצועיים שיגרמו לכם להיראות הכי טוב שאפשר בתמונות

בעידן הזה, התרגלנו לעשות פוזות לתמונות ואנחנו לא יכולים לחשוב שהדברים יהיו אחרת.

ועדיין, ברוב המקרים, התמונות שאנחנו מצלמים הן תמונות סלפי זריזות עם הסמראטפון שלנו.

אנחנו אומנם יכולים לעשות קצת תיקונים עם פילטרים שיש בכל מיני אפליקציות בטלפון, אבל זה לעולם לא יהיה כמו סשן תמונות מקצועי בסטודיו.

אבל זה לא אומר שאי אפשר להיראות נפלא בכל תמונה, ולכן הצלם רומן זחרצ'נקו חושף כמה טיפים שיעזרו לכם להיראות הכי טוב שאתם יכולים בכל תמונה.

נסו להימנע מצילומים מזווית נמוכה

צילום תמונות מזווית נמוכה גורמת לתמונה להיראות יותר לחוצה וסביר להניח שהיא 'תוסיף משקל'. עדיף לצלם תמונות של עצמכם ושל אחרים מגובה העיניים – זה יבטיח שמי שנמצא בתמונה לא יראה נפוח או יעשה להם סנטר כפול.

אל תצלמו מזווית גבוהה

תמונות מזווית גבוהה גורמות לראש שלכם להיראות גדול יותר משאר הגוף. עדיין, זה אולי שווה את הסיכון אם אתם מחפשים משהו חמוד, כמו התמונה של החתול במגפיים משרק!

תמצאו את הצד הטוב שלכם

הפרצוף כמעט של כולם או א-סימטרי. לכן, יהיה זה חכם לזהות מה הצד הטוב שלכם ולוודא שהוא פונה לצלמה כשמצלמים אתכם.

אל תכניסו לחיים

אם אתם רוצים להבליט פחות את הלחיים, אל תכניסו אותם פנימה. פשט תפנו את הראש שלושה רבעים מהמצלמה, ותלחצו את הלשון לתקרת הפה שלכם.

תהיו אלופים באומנות הפזילה

השארת העיניים פתוחות והרמת הגבות מעניקות לפנים מראה מבוהל משהו. במהלך סשן צילומים, הדבר הטוב ביותר יהיה לסגור טיפה את העיניים – זה יתן לכם מראה בטוח ומרשים.

נסו לא להזעיף פנים

לא רק שהזעפת פנים יוצרת מראה מאיים, אלא עמידה כזו גם גורמת לאף שלכם להיראות ארוך יותר! הדרך הנכונה להציג עצמכם במהלך צילומים היא להסתכל ישר אל תוך המצלמה.

הרימו סנטר

כשאתם מצלמים עצמכם מהצד, הרימו קצת את הסנטר כדי לתת לפנים שלכם יותר הבעה. בזכות הטריק הפשוט הזה, הלחיים והצוואר שלכם יראו רזים יותר.

אל תכווצו שפתיים

כשמפריחים נשיקה למצלמה, נסו לא לעשות עם משחק יתר. אחרת, זה יראה כאילו אתם מנפחים משהו. או עושים דאק פייס.

חייכו בטבעיות

חיוך קל ומאופק יחמיא לכם יותר, בזמן שחיוך רחב רק ידגיש קמטים, אם קיימים.

מקור: BrightSide

תגובות פיסבוק
Exit mobile version