היום גיליתי

10 טיפים וטריקים מעולים לניקיון הרכב שלכם בעזרת מרכיבים טבעיים בלבד

לא משנה כמה אתם מנסים לשמור על הניקיון, המכונית שלכם תמיד תהיה מלוכלכת. אם זה כתמים, פירורים, או סתם הצטברות של אבק מחילופי העונות. מכונית מלוכלכת זה משהו שקשה להימנע ממנו.

ישנם המון מוצרי ניקיון לרכב בשוק, אך הבעיה היא שהם מלאים בכימיקלים רעילים. אז אם אתם רוצים לנקות את הרכב שלכם בצורה טבעית וכזו שלא תרעיל אתכם – זו הרשימה האולטימטיבית עבורכם. והחלק הטוב ביותר הוא שסביר להניח שיש לכם כבר בבית את כל מה שאתם צריכים.

1. ניקוי שטיחונים טבעי
היפטרו מכל הכתמים החומים והשחורים שעל הריפוד ועל השטיחונים בעזרת הפתרון הטבעי הזה. ערבבו חומץ ואבקת סודה כדי ליצור משחה, ואז שפשפו את המשחה על האזור המלוכלך בעזרת מברשת שיניים ישנה. תנו למשחה להתייבש לחלוטין, ולבסוף תשאבו את הכל עם שואב אבק. המכונית שלכם תראה כמו חדשה!

2. השתמשו במברשת צבע כדי לנקות אבק
נקו את פתחי האוורור ואת הכפתורים בעזרת מברשת קטנה ועדינה. כדי לשמור על הכל נקי, תנו פיניש עם שואב אבק.

3. שמן זית כדי להעניק ברק לדשבורד
אל תשתמשו בספריי רעיל או מגבונים כדי לנקות את הדשבורד. כל מה שאתם צריכים זו מטלית נקייה וקצת שמן זית, והדשבורד יהיה נקי ומבריק כמו ביום שקניתם את המכונית.

4. בקבוק ספריי עם מים ומגב קטן כדי להסיר שערות של כלבים
זו שיטה טובה בהרבה מאשר לנסות לשאוב את השערות. מלאו בקבוק ספריי והרטיבו קלות את המושבים. ואז, בעזרת המגב הקטן הסירו את השערות מהמושבים.

5. מטהר אוויר טבעי לרכב
הוציאו מהמכונית את מטהרי האוויר שמרעילים אתכם. במקום, ערבבו בתוך צנצנת זכוכית אבקת סודה לשתייה ושמנים אתריים לבחירתכם. עשו כמה חורים בפקק של הצנצנת, והניחו אותה במחזיק הכוסות על הרצפה במקום בטוח. 6. למנוע מהוישרים למרוח לכלוך על השמשה
נגבו את הוישרים עם כהל ותמנעו מהם ללכלך לכם את השמשה. 7. חומץ ועיתון ישן לחלונות נקיים
מלאו בקבוק ספריי עם חומץ, רססו את החלון, חכו כמה דקות, ואז נגבו עם עיתון. נשמע קצת מטורף, אך החלון יהיה כל כך נקי, שאתם צריכים להיזהר שציפורים לא יעופו לתוכו. 8. גלגלי כרום נוצצים
ערבבו כמות שווה של מים וחומץ ושימו בבקבוק ספריי. רססו את הכרום ונגבו עם מטלית.

9. ניקוי גלגלים טבעי
ערבבו אבקת סודה לשתייה עם מים עד לקבלת משחה, שפשפו את הצמיגים עם מברשת ושטפו. הצמיגים יראו כאילו יצאו עכשיו מהחנות.

10.שטיפת רכב אורגנית ונפלאה
אל תלכו ותוציאו כסף על שטיפת רכב שממלאה את המכונית שלכם בכימיקלים. השתמשו בסבון קסטיל נוזלי וטבעי – אשר מורכב משמנים צמחיים – וערבבו אותו עם מים. שטפו ורחצו את המכונית, ואתם מוכנים לצאת לכביש ברכב נקי ונוצץ.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version