היום גיליתי

אמא שמנמנה משחזרת תמונות אינסטגרם של סלבריטאיות – עכשיו מיליוני אנשים מהללים ועוקבים אחריה

כשאתם רואים תמונות ברשת של סלבריטאים, הכל נראה מושלם וללא פגמים. הם תמיד יפים, הם חיים חיים מרגשים, יש להם חיוך יפיפה והם למעשה שוחים ביוקרה.

קל מאוד להרגיש לא מוצלחים כשאתם שוכבים על הספה בחולצת טי שרט בלויה ומכנסי טרנינג עם כתמים עליהם. אבל זכרו שתמונות ופוסטים של סלבריטאים לא ממש משקפים את המציאות. אפילו שלסלבים בהחלט יש לפעמים ימים רעים, הם לעולם לא יפרסמו אותם ברשת כדי שהמעריצים יוכלו לראות.

סלסט בארבר ההיא אמרה לפעוט וקומיקאית אוסטרלית שהפכה מפורסמת כשעשתה גרסאות משלה לתמונות סלבריטאים באינסטגרם. היא לא מפחדת להודות שהחיים שלה לא תמיד נראים מושלמים על פני השטח כמו החיים של הסלבים, אבל במקום להרגיש רע לגבי זה, היא משתעשעת עם זה.

הבטן של סלסט אולי לא שטוחה, הבעל שלה אולי לא נראה כמו בראד פיט, העור שלה לא חלק ונקי מפצעים כמו היפיפיות שמפרסמות את מוצרי הקוסמטיקה, אבל היא בטוח נהנית מהחיים הרבה יותר מהן!

מיליוני אנשים עוקבים עכשיו אחרי סלסט באינסטגרם ומחכים בציפייה לראות את התמונות המופלאות שלה – וכל האינטרנט למעשה צוחק יחד עם התמונות הגאוניות שלה! דרך אגב, חלקן חושפניות מאוד.

הנה התמונות האהובות עלינו ביותר של סלסט מחקה סלבריטאיות!

1. זאת הגישה!

2. לא לכולן יש בטן שטוחה


3.הסוואה מושלמת

4. הא! בול

5. חלק כמעט כמו…

6 כמעט, כמעט, כמעט

7. קצת יותר קרוב למציאות


8. נראה שהיא קיררה את השמפניה קצת יותר

9. קורע!



10. בקושי רואים את ההבדל

11. עץ האשוח המושלם vs. עץ האשוח הלא כל כך מושלם

12. שוב, כמעט ולא מבחינים בהבדל



13. גדול!



14. "אני חולמת" vs. "אני אוכלת"



15. גמישות וכוח זה אוברייטד



16. נפלא!

17. כשאת מנסה להשיג את התסרוקת המושלמת

18. גאונה!

19. אותו הדבר, בערך

תמונות: Celeste Barber (Instagram)

זה נפלא לראות מישהי עם מספיק בטחון עצמי שמראה שלא צריך להיות מושלמת ולהיראות כמו מישהי ממגזין כדי לפרסם תמונות ברשת. שתפו אם אהבתן! 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version