היום גיליתי

עסו את נקודות הלחץ האלה כדי להרגיע באופן מיידי תינוק בוכה או עצבני

רפלקסולוגיה היא צורת טיפול עתיקה בה משתמשים בנקודות לחץ בגוף כדי להקל על כאב, וזו יכולה להיות אלטרנטיבה טבעית עבור אלו המחפשים להקל בכאב.

אנשים מחפשים דרכים לעזור לילדים הקטנים שלכם דרך רפלקסולוגיה, במיוחד כשזה נוגע לתינוקות שעדיין מנסים להתרגל לעולם החדש שלהם.

הרכבנו רשימה של שש דרכים לעזור לילדים הקטנים שלכם עם הכאב. מומחי רפלקסולוגיה מציינים גם שלפני שאתם מתחילים בעיסוי, התינוק צריך להיות רגוע ויש לעודד זרימת דם על ידי סיכוי של כף הרגל או אמבטיה חמה.

1. כאב ראש ושיניים

תינוקות יסבלו לעתים קרובות מכאבי ראש ושיניים. אם אתם מבחינים שהילד שלכם סובל מהכאבים הללו, עסו את קצות הבהונות שלו! אפשר לעשות את זה גם כשהם ישנים.

2. כאב סינוסים

כאב סינוסים יכול להציק מאוד כשאתם מבוגרים, אבל עבור תינוקות זה משהו שהם מעולם לא חוו, זה יכל להיות סבל טהור. כדי להקל עליהם, עסו את את האמצע של החלק התחתון של אצבעות כף הרגל. הפעילו לחץ קל כדי לספק הקלה בכאב!

3. חזה

כשהילד שלכם סובל מגודש בחזה, הקלה אפשר למצוא בכריות כף הרגל, ממש מתחת לאצבעות ומעל הקשת. הפעילו לחץ קל ועסו בתנועות מעגליות כדי להקל על הגודש ובעיות השיעול.

4. כאב בקיבה (מקלעת השמש)

עבור ילדים הסובלים מכאב בטן, לחץ בבטן או קושי נשימתי, עסו את את אמצע כף הרגל מתחת לכרית במקום בו הקשת מתחילה. האזור הזה מחובר למקלעת השמש, קבוצה של עצבים בין הבטן לריאות.

5. כאבי בטן (עליונה ותחתונה)

עבור עצירות, צרבת, וקלקול קיבה, עסו את השטח בין אמצע כף הרגל של הילד וכריות כף הרגל. אם הילד סובל מכאבים מגזים או נפיחות במעי התחתון, עסו את השטח בין אמצע כף הרגל ולעקב.

6. אגן הירכיים

תינוקות יכולים לפעמים לגדול מהר יותר מאשר איברים מסוימים שאינם מוכנים לזה, וכאב בירכיים יכול להיות בעיה שכיחה אצל הקטנטנים. שפשפו את העקב כדי לסייע בבעיה הזו! העקב יכול לסייע בעצירות וכאבי בטן גם כן!

עבור בעיות חמורות יותר יש להתייעץ עם רופא, אך לבעיות יומיומיות קטנות ניתן לעזור עם רפלקסולוגיה. נסו את אלה כדי לעזור לקטנטנים במהלך היום שלהם!

שתפו את המידע הזה עם הורים נוספים על מנת שגם הם ידעו איך הם יכולים לעזור לתינוק או לילד שלהם שסובל מכאבים.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version