התמונות הרתיחו לנו את הדם.

ויראלי

בת החביאה מצלמה נסתרת בבית הסיעודי של אמא שלה – הסרטונים חשפו סוד אפל של הצוות

By john

June 09, 2022

שלושת הבנות של אישה בת 71 קיבלו הרגשה רעה בכל פעם שהלכו לבקר את אמא שלהן בבית האבות.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

זה נמשך כך זמן רב, לפני שאחת מהן הציעה להתקין מצלמה נסתרת. המטרה הייתה לראות האם יש בסיס לדאגות שלהן לגבי התעללות באמא.

ואחרי שהתקינו את המצלמות והסתכלו מה הן תיעדו, הן גילו הרבה יותר ממה שהן בכלל יכלו לדמיין. מה שהמצלמה תעדה היה פשוט מזעזע.

שלוש האחיות חשדו שקורים דברים חשודים מאוד בבית האבות של אמא שלהן. ג'וי סובלת מאלצהיימר ופרקינסון, לכן היה קשה לבנות לקבל ממנה תשובות לגבי מה שקורה.

אך הן ידעו שמשהו מתרחש כאשר היא הצליחה לספר להן שהצוות לא אוהב אותה. החשדות מיד עלו, והאחיות החליטו לפעול לפי הרגשת הבטן שלהן.

העוקץ

הן החלו לחשוב מה לעשות ובסוף החליטו להתקין מצלמה נסתרת בחדר של אמא שלהן. מה שהן תיעדו היה בסופו של דבר שוק הרבה יותר גדול ממה שהן חשבו.

במצלמה ראו את הצוות מושך את ג'וי בידיים. כשהתנגדה, הן גררו אותה על הרצפה. בשלב מסוים בסרטון, רואים את האישה בת ה 71 בוכה, אך התחנונים שלה נפלו על אוזניים ערלות.

הייתה זו הבת האמצעית, קלי, שקנתה שעון עם מצלמה באמזון. היא הסבירה: "הרגשתי אשמה והלב שלי דפק בעוצמה כשהתקנתי אותו. אמרתי לצוות שאני חושבת שזה יעזור לאמא שלי עם הבלבול שלה אם היא תמיד תראה מהמיטה שלה מה השעה. מה שזה הקליט היה שוק גדול עבורנו. כל מי שמסוגל להתייחס כך לאדם אחר הוא יצור מגעיל. לראות את הסרטונים האלה, לראות את אמא שלי בוכה, זה שבר לי את הלב".

בכמה פעמים בסרטון, ג'וי מבקשת ללכת לשירותים, אך מתעלמים ממנה. הצוות לא מראה שום עניין לעזור לה, והיא נשארת בוכייה וצריכה להתמודד עם הסיטואציה בעצמה.

ההתעללות התרחשה בבית הסיעודי בנוטינגהאמשייר, אנגליה, ושלושה עובדים נמצאו אחראים בסופו של דבר. כשהסרטונים יצאו לאור, הם לא יכלו להכחיש את המעשים שלהם ופוטרו מעבודתם. הם גם הועמדו לדין ונגזר עליהם לבצע עבודות שירות ועונש מאסר על תנאי.

"אנו כועסים שהם קיבלו רק מאסר על תנאי. הם הודו באשמה רק בגלל שהם צולמו ותועדו בסרטונים", אמרה הבת הבכורה, טרזה בטסוויק.

זה מרתיח לנו את הדם לשמוע על דברים כאלה, והחלק הגרוע הוא שיש עוד הרבה מאוד אנשים זקנים שסובלים מסיטואציות דומות בלי שאף אחד יודע. שתפו את זה כדי לעורר מודעות. עזרו לנו להבטיח שאף אחד אחר לא ינסה סוג כזה של התעללות בעתיד.