אם יש דבר אחד שבטוח כאשר נולד תינוק

ויראלי

11 דברים מעצבנים שאנשים בלי ילדים כל הזמן אומרים להורים

By john

June 05, 2022

אם יש דבר אחד שבטוח כאשר נולד תינוק, זה שהחיים של האמא והאבא משתנים לעד. המשפחה, השגרה היומית, חיי החברה…שום דבר לא נשאר כמו שהיה כשלפתע אתם אחראים על חיים של מישהו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

עבור הורים, הרעיון הוא כמובן לא דבר חדש. אבל עבור אחרים, ובמיוחד אלו שאין להם ילדים, ההבנה הזו יכולה להיות משימה קשה למדי. עבורם, להיות הורה זה אחד הדברים הכי קלים שיש…כשמעולם לא חוויתם את זה.

אז עבור אלו מכם שעדיין אין להם ילדים, חשבנו שכדאי שתדעו שיש כמה דברים שאתם אומרים לאלו מאיתנו שיש להם ילדים, שהם מעצבנים ביותר.

מה הדברים האלה ואיך הם נשמעים לי ולהורים אחרים? המשיכו לקרוא ותגלו!

1. "אני כל כך עייף היום"באמת? כמה פעמים בלילה העיר אותך תינוק? האם ילדה בת 4 נכנסה למיטה שלך בלילה ובכתה כי היא שמעה מפלצת בארון? לא? לא חשבתי.

2. "יש לי כל כך הרבה דברים לעשות, אין לי אף פעם זמן"אני מבטיח, אם אי פעם יהיו לך ילדים, זה יגרום לך לתהות מה באמת עשית עם כל הזמן הפנוי שלך.

3. "אתה לא צריך יותר מ 6 שעות שינה"שש שעות? ברציפות? יש כמה סיבות מדוע אלו מאיתנו שיש להם ילדים יותר עייפים ממך. אחת מהן היא שלא ישנו יותר משעתיים ברציפות במשך שלוש שנים. אבל כן, תהנה משש שעות השינה שלך.

4. "אני יודע למה אתה מתכוון, גם הכלב שלי ככה"לא, אתה לא יודע למה אני מתכוון. כלב הוא אחריות לא קטנה, אבל אל תשווה בין האכלת הכלב ולקחת אותו לטיול לבין טיפול בתינוק 24 שעות ביממה.

5. "אתה לא יכול להתקשר לבייביסיטר?"בטח. אני כבר מתקשר לליאת, עומר, מיכל, אלעד או כל אחד מהחברים שהכי ישמחו בעולם להישאר בבית עם הילדים שלי כשהם יכולים לצאת או לעשות משהו כיפי בסוף השבוע. במיוחד בהתראה של שעה.

6. "כשיהיו לי ילדים, אני לא ארשה להם…"לצפות בטלוויזיה? לאכול ממתקים? לשחק משחקי וידאו? תאמיו לי, הייתי בעמדה שלך ואמרתי את אותם הדברים. ואתם יודעים מה? זה לא הלך לפי התכנית.

7. "רוצה לבוא למסיבה ספונטנית שארגנתי?"זה מצחיק! בעולם שלי 'ספונטני' זה לפחות שבועיים מראש.

8. "אתה לא נראה במיטבך. אתה חולה?"גם אתה לא היית נראה במיטבך אם הייתה ער חצי מהלילה עם ילד שלא מפסיק לצרוח.

9. "ראית את העונה האחרונה של…"לא. תצטרך לסלוח לי שאני לא מעודכן בסדרות האחרונות של HBO או נטפליקס, גם לא ראיתי סרטים לאחרונה. הייתי קצת עסוק בטיפול בכמה ילדים קטנים שלא היו שורדים בלעדי.

10. "פעם היית יוצא כל הזמן למסיבות"אני יודע שלשבת בבית בשישי בערב נשמע משעמם עבורך. אבל אני לא יודע אם הייתי עובר סלקציה עם עגלת תינוק.

11. "זה בטח כיף להישאר בבית ולהירגע עם הידיים כל היום"כן, זה קלי קלות. בנוסף לכך שאני מנקה כל חדר בבית, צריך להאכיל את התינוק, להחליף חיתולים, לכבס בגדים, להחליף חיתול שוב, להאכיל את התינוק שוב, לנקות, להאכיל את התינוק שוב, לשחק…זו ממש חופשה באיביזה…

מזדהים? ספרו לנו בתגובות אם גם לכם יש את החברים האלה.