היום גיליתי

ילד אוטיסט נכשל במבחן – אך אז המורה שלו כתבה לאמו מכתב שגרם לה לפרוץ בבכי

כשבן עשה מבחן הישגי סטנדרטי עבור ילדים בני 11, הוא לא הצליח כפי שהוא ציפה. למרות שהוא התכונן היטב, הוא בסופו של דבר נכשל.

המורה שלו, רות קלרקסון, החליטה לכתוב מכתב לבן. עכשיו המכתב זוכה לשבחים בכל העולם.

בן היום בן 12 ולומד בבית הספר לנסבורי ברידג' בצפון אנגליה. הוא אוטיסט, אבל זה לא מנע ממנו לעשות כמיטב יכולתי וללמוד היטב.

בשנה שעברה, אמו של בן פרסמה בטוויטר תמונה של מכתב שבנה קיבל מהמורה שלו בבית הספר. המורה של בן, גברת קלרקסון, כתבה לו מכתב זמן קצר אחרי שנכשל במבחן ההישגי. אך היא לא ביקרה אותו כלל וכלל. במקום, היא תיארה את כל הדברים שבן מצטיין בהם.

הנה המכתב: 

בן היקר,

אני כותבת לך כדי לברך אותך על הגישה וההצלחה שלך בהשלמת השלב האחרון של המבחן.

גיל, לין, אנג'לה, סטף ואן עבדו נפלא יחד איתך השנה ואתה עשית התקדמות נפלאה. 

כתבתי לך ולהורים שלך כדי לספר לכם על התוצאות של המבחן.

פרט חשוב מאוד שאני רוצה שתדע זה שהמבחנים האלה מודדים חלק קטן מאוד שלך ושל היכולות שלך. הם חשובים ואתה הצלחת מאוד, אבל בן מורכב מכל כך הרבה כישורים וכישרונות אחרים שאנו בלנסבורי ברידג' רואים ומודדים בדרכים אחרות.

כישורים אחרים שיש לך שהמבחן הזה לא מודד כוללים:

אנו כל כך שמחים שכל הכישרונות השונים והיכולות שלך הופכות אותך לאדם מיוחד ואלו כל הדברים שאנו מודדים כדי להבטיח לך שאתה תמיד עושה התקדמות וממשיך להתפתח לאדם צעיר מקסים וחיובי. 

כל הכבוד בן, אנו גאים בך מאוד. 

בברכה,
גברת קלרקסון

איזה מכתב נפלא! התרגשנו מאוד מהמכתב של גברת קלרקסון. מאז שאמו של בן, גייל טוויסט, פרסמה בטוויטר את המכתב, הוא הגיע למאות אלפי אנשים, כשעשרות אלפים עשו לו לייק, ואלפים נוספים שיתפו אותו. אז איך בן מרגיש בקשר למכתב?

ובכן, הוא כמובן שמח מאוד.

"ואוו, את באמת חושבת את זה עלי? אני מרגיש מדהים", אמר בן אחרי שאמו הקריאה לו את המכתב. כך לפי אתר באזפיד.

כולנו יכולים ללמוד מהמכתב הזה. אף מבחן לא יכול להגדיר אותנו – מכיוון שלכולנו יש כל כך הרבה איכותיות שאי אפשר למדוד. שתפו אם אתם מסכימים!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version