היום גיליתי

איך לעשות החלקת שיער: 8 דרכים טבעיות ומעולות לשיער חלק

כל אחת רוצה שיער חלק. אבל החלקת שיער במספרה עלולה לגרום לנזק וקצוות מפוצלים. לא לציין שזה גם יקר מאוד.

אבל מה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם שאתן יכולות לעשות החלקת שיער יפיפיה בלי להוציא כסף רב ובלי לגרום נזק לשיער? האמת היא, שישנם כמה טיפולים ביתיים שכל מה שצריך עבורם אלו מרכיבים שקרוב לודאי כבר נמצאים אצלם במזווה.

אל תתפתו לקנות תכשירים בכסף רב. רובם מגיעים עם תופעות לוואי כאלו ואחרות. במקום, נסו את הגישה הטבעית שמטפחת ומיישרת את השיער. .

נסו כל אחת מ 8 השיטות המוכחות הללו ליישור השיער שלכן.
1. חלב קוקוס
חלב קוקוס לא רק מיישר את השיער, אלא הוא גם מונע זיהומים בקרקפת. אתר Search Home Remedy אומר שעליכם לשים את חלב הקוקוס על השיער במשך כמה דקות לפני ששוטפים.

2. בירה
אם אתן רוצות ליישר את השיער השתמשו בבירה. בדיוק. בירה. בירה עשירה בויטמינים ונוגדי חמצון ששומרים על שיער חזק וחלק.

3. אלוורה
באלוורה יש אנזימים שמקדמים צמיחה של שיער. בנוסף, הג'ל יכול להעניק לחות לשיער ולשמור עליו ישר. אתם יכולים להכין קונדישינר לשיער עם 120 מ"ל שמן חם וג'ל אלוורה. שטפו אחרי 30 דקות והשיער שלכן יהיה חלק.


4. חלב ודבש
חלב ודבש יכולים להעניק לכן שיער חלק. ערבבו כוס אחת של חלב עם כף דבש ומרחו על השיער. הויטמינים של החלב יחד עם הדבש ישמרו על שיער חלק ובוהק.

5. שמן קיק
שמן קיק יכול לשמור על שיער חלק מכיוון שהוא מעניק לחות מהקרקרת לשורש. מרחו שכבה של שמן קיק על השיער, תנו לו לשבת כמה דקות לפני שאתן שוטפות. היזהרו לא למרוח יותר מדי שמן על הקרקפת מכיוון שהוא יגרום לשיער שלכן להיראות שמנוני.

7. בננה
בננות הן עשירות במינרלים ומסייעות לבריאות השיער. תמעכו שתי בננות חומות כדי ליצור מסכה לשיער. התוצאה הסופית תעניק שיער לח וחלק. דרך נפלאה להשתמש בבננות שכבר אי אפשר לאכול.

8. סלרי
סלרי פועל כמחליק שיער טבעי ומסייע לצמיחה מהירה של השיער. השרו את העלים במים והשתמשו במים כספריי לשיער לקבלת תוצאה אופטימלית.

9. חומץ תפוחים
חומץ תפוחים טוב לשיער מכיוון שהוא גורם לרמות ה pH טבעיות להיות אופטימליות והוא משקם את המראה והבריאות הכללית של השיער. כשהשיער שלכן בריא, הוא לא יתייבש. יש לשלב 2 כפות חומץ תפוחים עם כוס מים למרוח אחרי החפיפה. השאירו על השיער ותנו לו להתייבש באוויר.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version