כל אחד מהטיפים והטריקים...

ויראלי

12 טריקים וטיפים גאוניים שיהפכו את יום הכביסה שלכם לקל, יעיל וכייפי

By john

June 02, 2022

מאז שאמי הכריחה אותי ואת האחים שלי לעשות את הכביסה שלנו בעצמו כשהיינו ילדים, חיפשתי דרכים לעשות אותה עם כמה שפחות מאמץ.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

למרבה המזל, יש אנשים רבים ששיתפו את הטיפים הגאוניים והפשוטים שלהם שהפכו את מטלת הכביסה להרבה יותר קלה.

תסמכו עלי, אם יש טעות שאפשר לעשות בכביסה, עשיתי אותה. כיווצתי אינספור סוודרים, צבעתי אינספור חולצות לבנות, ועוד ועוד. זו הסיבה שאני תמיד שמח למצוא טריקים של כביסה שלא רק עובדים, אלא קל מאוד ליישם אותם.

למעשה, הייתי אומר שכל אחד מהטיפים והטריקים למטה הוא כל כך קל, שאפילו האחיין הקטן שלי יכול לבצע אותם. הלוואי והייתי מכיר אותם לפני שנים רבות.

המשיכו לקרוא וספרו לנו אם פספסנו טיפים וטריקים שאתם משתמשים בהם בעצמכם.

1. זרקו כדור של נייר אלומיניום אל תוך מייבש הכביסה

שרה מ Budget Friendly Diva מסבירה איך זה פועל כמו דף של מייבש כביסה, ומחזיק שישה חודשים לפני שצריך להחליף כדור אלומיניום. למדו עוד כאן.

2. השתמשו בחומץ כדי לרכך בדים קשים

לפי מומחית הסדר והניקיון Ask Anna, החומץ לא רק עוזר לרכך את הבדים הקשים ביותר, הוא גם נפטר מריחות לא נעימים ופועל כחומר אנטי בקטריאלי.

3. השתמשו בגיר כדי להיפטר מכתמי שמן

שפשוף גיר על כתם לפני שמכניסים את הבגד למכונת הכביסה יספוג את השמן, משפתון ועד שומן של בשר.

4. הכניסו קוביות קרח למייבש כדי להיפטר מקמטים

זה באמת עובד! אבל חשוב לא להשתמש ביותר מדי קוביות קרח. הפעילו את המייבש על החום הגבוה ביותר, ואל תכניסו אותי מדי בגדים בבת אחת.

5. הוסיפו מלח כדי לשמור על צבע הבגדים

הצוות של אתר Lifehacker בדק זאת והוא ממליץ בחום על הטריק הזה. הכלוריד שנמצא במלח שומר על הצבע ומונע ממנו לדהות מהר מדי בכביסה.

6. הסירו כתמי דיו עם ספריי לשיער

ג'ילי מאתר One Good Thing מסבירה איך האלכוהול שנמצא בספריי לשיער וחומר חיטוי לידיים פועל כממיס חזק. אחרי שריססתם את הכתם, תנו לו לשבת כ 10 דקות לפני שאתם מכבסים אותו כרגיל.

7. רשמו הוראות על המכונה עם טוש מחיק

אם אתם לא זוכרים את הפעולות הפשוטות – איזה בגד מותר לו להיכנס למייבש ואיזה אסור, או שיש לכם ילדים שלא זוכרים את הפעולות הפשוטות של הפעלת המכונה, נסו לכתוב את ההוראות עם טוש מחיק והחיים שלכם יהיו קלים ופשוטים יותר.

8. בטלו את כיווץ הבגד עם מרכך

לידנזי מאתר Down by the Bay חשבה שהיא תצטרך להיפרד מאחת השמלות האהובות עליה כאשר היא התכווצה המייבש. אך אחרי שהשרתה אותה במים פושרים ומרכך רגיל לשיער, היא הצליחה למתוח אותה בחזרה לגזרה הרגילה שלה!

ג'ילי מאתר One Good Thing הצליחה לעשות אותו הדבר עם שמפו לתינוקות שריכך את הבד.

9. הרתיחו לימון כדי להבהיר את הצבע הלבן

מלכת הלייף סטייל מרתה סטוארט שיתפה את הטיפ הזה שמחייה בגדים לבנים מוכתמים: זרקו פלחי לימון לסיר מים והביאו לרתיחה, כבו את האש והוסיפו את פרטי הלבוש. תנו להם לשבת במים במשך שעה ואז כבסו כרגיל.

לתוצאות טובות יותר, תנו להם להתייבש בשמש ולא במייבש.

10. הוסיפו כדור טניס כשאתם מייבשים שמיכות וכריות

הוספת שניים-שלושה כדורי טניס למייבש יחד עם שמיכות, כריות או מצעים לא רק יסייעו להם להישאר 'פלאפיים', אלא גם יעזרו להם להתייבש מהר יותר.

כמובן, חשוב לוודא שכדורי הטניס נקיים.

11. שפכו קפה או תה יחד עם בגדים שחורים

כמובן שאסור לעשות את זה עם בגדים שאינם שחורים, אבל כפי ש wikiHow מסבירים, הוספת שתי כוסות של קפה או תה מוסיף צבע טבעי שמסייע לחזק ולהחיות את הצבעים המקוריים של פרטי הלבוש.

12. השתמשו באבקת סודה לשתייה וחומץ כדי לנקות את מכונת הכביסה

הכי חשוב, אתם לא יכולים לשכוח מכל הלכלוך שיורד בתוך המכונה כאשר אתם מכבסים את הבגדים. הפעלת מכונה ריקה עם אבקת סודה לשתייה וחומץ מנקה ומצחצחת אותה.

אם אתם מרגישים שבא לכם להשקיע, קחו מברשת שיניים ישנה או מקל אוזניים ונקו את כל החריצים והחורים הקטנים שבמכונה כדי לגרום לה להיות מבריקה ובוהקת!