למרבה הצער, אף אחד בעולם לא יכול להיות בטוח לחלוטין

ויראלי

אם אתם מוצאים את עצמכם בתוך מעלית נופלת, זה מה שעליכם לעשות כדי לצאת בחיים

By john

June 02, 2022

למרבה הצער, אף אחד בעולם לא יכול להיות בטוח לחלוטין מפני סכנות החיים. אך זה בכוחנו לגלות לפני כן איך עלינו לפעול אם חס וחלילה נמצא את עצמנו בסיטואציה מסוכנת. למעשה, אם נפעל בזמן בסיטואציה כזו אנו יכולים להציל את חיינו וגם חיים של אחרים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

היום אנו חולקים איתכם את המלצותיהם של מדענים ומהנדסים לגבי מה עליכם לעשות ומה אסור לכם לעשות במקרה ותמצאו את עצמכם בתוך מעלית נופלת.

בשום פנים ואופן אסור לכם לקפוץ ברגע הפגיעה

קודם כל, יהיה קשה מאוד לקפוץ אם אתם נמצאים במצב של נפילה חופשית. דבר שני, הקפיצה שלכם תפחית את מהירות הנפילה שלכם באותה הכמות שהיא מתרחשת, ואלו חדשות רעות עבור רוב האנשים. דבר שלישי, אין לדעת על איזה איבר בגוף תנחתו, ולכן לא תדעו איזה נזק תגרמו לעצמכם. האנשים הטובים בערוץ דיסקברי הוכיחו שאסור לכם לעולם לעשות את זה. צפו בסרטון.

אל תעמדו ישר

גם זה לא רעיון טוב, מכיוון שמשקל גדול פי 10 ממשקל הגוף שלכם ירד על רגליכם בזמן הנפילה. זה עלול להוביל לפציעות חמורות ביותר.

 התנוחה הטובה ביותר בזמן הפגיעה: שכבו על הגב על רצפת המעלית

ברגע שאתם מרגישים שהמעלית מתחילה ליפול, מיד תשכבו על הגב על רצפת המעלית. בתנוחה הזו, עוצמת הפגיעה תתפזר באופן שווה בכל חלקי הגוף.

אם יש הרבה אנשים במעלית ואין לכם אפשרות לשכב, תשבו או שתכופפו ברכיים

בסיטואציה הזו, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות זה לשבת על רצפת המעלית. בתנוחה הזו העומס על השלד שלכם יהיה קטן יותר מאשר אם אתם עומדים. אם אין בכלל מקום, אז לפחות נסו לכופף ברכיים, מכיוון שזה יעזור להקטין את עוצמת הפגיעה.

איור: Yekaterina Ragozina עבור BrightSide