היום גיליתי

העלים של הפרי הזה מונעים נשירה של שיער וגורמים לו לצמוח בצורה חזקה ומהירה יותר!

אובדן שיער יכול להיות קיצוני או לא משמעותי, אבל לא משנה רמת החומרה שלו, התמודדות עם המצב יכולה להיות יקרה וגורמת ללחץ. חלק מהבעיות הגורמות לאובדן שיער הן לחץ, מחסור במינרלים, מחלות, גנטיקה ותרופות.

במאמצים לפתור את הבעיה, רוב האנשים מתנסים בתרופות מרשם, שמפו, כדורים וטיפולים שונים. תרופות מרשם יכולות לעזור לפעמים, אבל הן גם יקרות ובטווח הארוך אינן יעילות.

טיפולים טבעיים לא יהיה רק זולים יותר, אלא קלים יותר ליישום, בטוחים וגם עמידים לאורך זמן. אחת התרופות הטבעיות הטובות ביותר לאובדן שיער נמצאת במקום שלא הייתם חושבים עליו – עלי גויבה.

גויבה, או יותר נכון עלי גויבה, הם מקור עשיר ולויטמינים ומינרלים חיוניים לצמיחה של השיער. ויטמין B בעלי גויבה מסייע למנוע אובדן שיער ומזרז צמיחה מחודשת. הוספת תמצית עלי גויבה לטיפול השיער הקבוע שלכם יכולה למנוע נשירה וגם תקדם צמיחה של מהירה של שיער שופע.

איך להשתמש בעלי גויבה

שימוש בעלי גויבה למניעת נשירה וצמיחה מחודשת של השיער הוא קל למדי. זה מה שעליכם לעשות:

  1. הרתיחו חופן של עלי גויבה טריים ב 1 ליטר של מים במשך 20 דקות.
  2. הורידו מהאש ותנו לנוזל להתקרר לטמפרטורת החדר.
  3. סננו את העלים מהמים
  4. עסו את תמצית עלי הגויבה בקרקפת והשיער, התחילו מהשורשים החוצה.
  5. השאירו את הנוזל במשך לפחות שעתיים, לאחר מכן שטפו אותו
  6. לתוצאות הטובות ביותר, השאירו את הנוזל במהלך כל הלילה ושטפו בבוקר (רק זכרו ללכת לישון עם כובע מקלחת).

שימוש בטיפול טבעי כמו עלי גויבה הוא בטוח לגמרי ולא מגיע עם סיכונים של שימוש בכימיקלים כאלה ואחרים. שלא לציין שכימיקלים שאמורים לתקן את הבעיה עלולים רק להחמיר אותה במקרים מסוימים. נסו את הטיפול הטבעי הזה כדי שהשיער שלכן יצמח מהר ויהיה חזק יותר!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version