היום גיליתי

ילד נעלם בלי להשאיר סימן – אז המשטרה מצאה עקבות מסתוריות מאחוריו

הסיוט הכי גדול של כל הורה זה לאבד את הילד שלו, ואני אומר את זה כהורה בעצמי.

רק המחשבה של איבוד הילד שלי או שיקרה לו משהו נוראי יכולה לשבור אותי לרסיסים.

והסיוט הזה נהיה מציאות עבור אמא אחת שבנה נעלם מביתם בוקר אחד.

המשטרה החלה לחפש אחריו ומצאה את העקבות של הילד הקטן ביער בקרבת הבית.

אבל אלו לא היו רק העקבות שלו שהם איתרו – היה ברור שמישהו עקב אחריו.

בתור הורים, אנו מכסים את הילדים שלנו בלילה לפני השינה במחשבה שהם בטוחים בבית.

והאמא צ'לסי נובל ממיסיסיפי, היא לא שונה. לכן, אתם יכולים לדמיין את האימה שאחזה בה בוקר אחד כאשר הלכה לבדוק מה שלום בנה בן השנתיים, וויליאם, ומצאה את המיטה ריקה ובנה לא היה בשום מקום בבית.

במצב של מצוקה ופניקה אדירה, היא מיד התקשרה למשטרה בתקווה לקבל מהם עזרה.

Hugh Keeton

המשטרה החלה בחיפוש נרחב על מנת לאתר את הילד, אבל למרות שהשתמשו בכלבי חיפוש, מסוקים ושוטרים רבים – הם לא מצאו זכר לילד וויליאם.

הרמז היחידי שהיה להם היו מספר עקבות שהם מצאו בשביל לא רחוק מהבית. כאשר הם הסתכלו מקרוב על העקבות שללו, הם הבינו משהו מחריד – הם יכלו לראות בבירור זוג עקבות נוסף.

המשטרה שיערה שקרה הנורא מכל – שמישהו עקב אחרי הילד וחטף אותו.

Hugh Keeton

הילד לא מדבר

כפי שאתם ודאי מדמיינים, צ'לסי נהייתה יותר מודאגת ומפוחדת. ואם זה לא היה מספיק, וויליאם שאובחן כאוטיסט, אינו מדבר, והסיכוי לשמוע אותו בוכה או זועק לעזרה היה קלוש.

אנשי החילוץ ידעו שהם חייבים למצוא את וויליאם לפני שיהיה מאוחר מדי ושזוג העקבות הנוסף הוא המפתח למציאת הילד.

החיפוש נמשך שעות, אך בסופו של דבר זו לא הייתה המשטרה שמצאה את הילד. הגיבור שהציל את היום היה ילד בן 10 וזוג העקבות הנוסף נחשף גם כן – מה שהשאיר את כולם מופתעים מאוד.

Hugh Keeton

בלייק בן ה 10 בדיוק ירד מאוטובוס בית הספר כאשר שמע נביחות של כלב. הוא הסתקרן והחליט ללכת אחרי הנביחות אל תוך היער. שם הוא מצא מכונית נטושה יחד עם הכלב שעדיין נבח. הכלב נראה נטוש והוא רץ בסיבובים סביב המכונית, מנסה למשוך תשומת לב למה שיש בתוכה.

בלייק הרגיש שהסיטואציה קצת מוזרה אז הוא קרא לדוד שלו ויחד הם חזרו למכונית. כאשר הדוד הציץ אל תוך המכונית דרך אחד החלונות, הוא ראה משהו שהוא בחיים לא יכל לדמיין. בתוך קופסא על אחד המושבים הוא ראה ילד ישן – הם מצאו את וויליאם.

Hugh Keeton

כפות רגליים של כלב

סוף סוף, וויליאם התאחד שוב עם אמו, הכל בזכות הנביחות של הכלב המשוטט וילד סקרן בן 10. הרשויות מאמינות שוויליאם יצא מהבית לבדו והלך לתוך היער, ולמרבה המזל נראה שלא קרה לו דבר. ובאשר לעקבות המסתוריות, ובכן, מסתבר שהן לא היו של בנאדם אחרי הכל, אלא עקבות של כלב.

אחרי שבחנו מקרוב את העקבות, המשטרה הבינה שהכלב שנמצא ליד הילד, עקב אחרי וויליאם במשך כל היום, לצידו – כמו חבר. הכלב, שקיבל את השם ג'זבל, כנראה שמר והכן עליו במהלך המסע שלהם מהבית ליער ולתוך המכונית.

Hugh Keeton

למרות שוויליאם התאחד עם אמו, צ'לסי הואשמה מאוחר ביותר בהזנחת הילד שלה, כך לפי הדיווחים. והתיק עדיין נמצא בדיונים בבית המשפט.

אנו עצובים לשמוע שוויליאם הופרד מאמו, ומקווים שהכל יסתדר, אבל אנו שמחים לדעת שהוא בריא ושלם. הכל בזכות כלב נפלא וגיבור בן 10.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version