היום גיליתי

אם אתם זורקים את החוטים הקטנים של הבננה, תפסיקו מיד! הסיבה תפתיע אתכם מאוד

רובנו אשמים בכך שאנו זורקים לפח כל חלק של פרי או ירק שאנו לא בטוחים לגביו. זה לא בהכרח הרגל רע, מכיוון שלא כדאי לאכול דברים שאתם לא יודעים מה הם. יחד עם זאת, אל תפסלו משהו בלי שאתם יודעים קודם מה התועלות שלו.

זה כולל את החוטים האלה שמחוברים לבננה. אם להיות כנים, גם אנחנו בדרך כלל זורקים אותם לפח, אנחנו לא יודעים בדיוק מה הם, אז תמיד עדיף להיות בטוחים. אבל אחרי שקראתי את זה, מסתבר שבמקום לזרוק אותם, כדאי לנו לאכול אותם!

למרות שהם נראים מיותרים למדי, החוטים המרים האלה של הבננה הם למעשה החלק הטוב והבריא ביותר עבורכם.

לחוטים האלה קוראים phloem bundles. והם עשירים באשלגן, סיבים, ויטמין A ו-ויטמין B6. ה – Phloem (שִׁיפָה – רקמת הצמח) היא רקמה שנמצאת בכל הצמחים, והיא אחראית על העברת החומרים המזינים לפרי והיא עוזרת להם לצמוח כמו שצריך.

השיפה יכולה לגלות לכם אפילו מתי הפרי בשל לאכילה. אם כל החומרים המזינים לא הועברו לכל חלקי הפרי, השיפה תישאר הדוקה יותר לפרי, מה שאומר שהבננה עדיין לא בשלה.

השיפה אינה החלק היחידי בבננה שלא כדאי לכם לזרוק, נכון, אתם יכולים אפילו לאכול את הקליפה. לא רק שהיא אכילה, היא גם מעולה לגוף שלכם.

קליפת הבננה מכילה כמויות גדולות מאוד של ויטמין B6 ו B12, כמו גם מגנזיום ואשלגן. היא מכילה גם סיבים וחלבונים.

למרות שסביר להניח שלעולם לא תנסו לאכול את קליפת הבננה, זה לא כזה מוזר כפי שזה נשמע. אנשים במדינות כמו הודו, משתמשים בתועלות של הקליפה כבר מאות שנים.

אנחנו לא מאשימים אתכם שאתם לא מתלהבים ללעוס את קליפת הבננה המרה, מכיוון שזה לא נשמע כזה מזמין גם לנו. אם אתם אנשים שלא אוהבים לבזבז, אתם עכשיו יודעים שלמעשה כל חלק של הבננה הוא בריא ובטוח לאכילה.

אז בפעם הבאה שאתם נמנעים מאכילת החוטים של הבננה, זכרו כמה חומרים מזינים יש בהם ועד כמה הם מועילים לגוף שלכם.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version