בכל יום, אישה מבלה בממוצע

ויראלי

הבעל התלונן על אישתו 'העצלנית' – אך אז השתתק כאשר ראה את בדיקת ההיריון שלה

By john

May 31, 2022

בכל יום, אישה מבלה בממוצע 3 שעות במטלות בבית, כאשר הגבר הממוצע מבלה שעתיים בלבד, אז בהחלט אפשר להבין מדוע הנושא גורם לקונפליקטים רבים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

הבעל בסיפור הזה עובד במשרה מלאה, בזמן שאישתו נמצאת בבית עם הילדים שלהם. אך זה הגבר שבמערכת היחסים שאינו מרוצה מהסיטואציה – מכיוון שהוא מרגיש שהוא זה שעושה את העבודה 'האמיתית' במשפחה.

יום אחד, לבעל נמאס והוא התפלל לאלוהים שיאפשר לו להחליף תפקידים עם אישתו, על מנת שהיא תוכל לראות ולהרגיש כמה עבודה צריך כדי לשים אוכל על השולחן.

ואלוהים אכן העניק לו את המשאלה שלו – אך הבעל לא יכל לדעת איך היום שלו יתפתח, ובמקום, זה היה הוא שלמד לקח שהוא לעולם לא ישכח.

חכו שתראו איך הסיפור הסתיים…

הדשא של השכן תמיד ירוק יותר, נכון?

לבעל נמאס שהוא הולך כל בוקר לעבודה בזמן שאישתו נשארת בבית.

הוא רצה שהיא תראה ותחווה מה הוא עובר כל יום, אז הוא התפלל: "אלוהים יקר, אני הולך לעבודה בכל בוקר, עובד 9 שעות בזמן שאשתי נשארת בבית. אני רוצה שהיא תדע מה אני עובר. אז בבקשה, אפשר לגוף שלה להתחלף עם שלי ליום אחד".

אלוהים, בחוכמה רבה, נענה למשאלה של הבעל. בוקר למחרת, הוא התעורר כאישה…הוא קם, הכין ארוחת בוקר, העיר את הילדים, הלביש אותם, ארז להם את ארוחת הצהריים, הסיע אותם לבית הספר, חזר הביתה, אסף את הבגדים מהניקוי היבש, עצר בבנק, הלך לקניות בסופר, חזר הביתה כדי לשים את המצרכים במקרר, ושילם את החשבונות. הוא ניקה את ארגז החול של החתול, ורחץ את הכלב.

ואז, השעה כבר הייתה 13:00, הוא מיהר לסדר את המיטות של הילדים, לעשות כביסה, לשאוב אבק, ולנקות את המטבח. הוא נסע לבית הספר לאסוף את הילדים, ובדרך הבעיה נכנס איתם לויכוח. הוא הכין להם חטיף, ואמר להם להכין שיעורי בית. הוא החל לגהץ בגדים וצפה בטלוויזיה בזמן הגיהוץ.

בשעה 16:30 הוא החל לקלף תפוחי אדמה, שטף ירקות לסלט, והחל להכין שניצלים לארוחת הערב. אחרי אורחת הערב, הוא ניקה את המטבח, הפעיל את מדיח הכלים, קיפל את הכביסה, קילח את הילדים, והשכיב אותם לישון. בשעה 21:00, הוא היה תשוש לחלוטין, אך עוד לא סיים את המטלות שלו. הוא נכנס למיטה, בה ציפו ממנו לעשות אהבה, אותה עשה בלי להתלונן יותר מדי.

בוקר למחרת, הוא התעורר ומיד כרע ברך ליד המיטה ואמר: "אלוהים, אני לא יודע מה חשבתי. טעיתי שקינאתי באשתי, וטעיתי כשחשבתי שאני מסוגל להישאר בבית כל היום. בבקשה! בבקשה תן לי להתחלף איתה בחזרה".

אלוהים, בחוכמתו הרבה, ענה: "בני, אני מרגיש שלמדת את הלקח ואני אשמח להחזיר את הדברים כפי שהיו קודם. אבל תצטרך לחכות תשעה חודשים. אתמול בלילה נכנסת להריון".

לעולם אל תזלזלו בבמה שאמהות עושות בזמן שאתם בעובדה. הן עובדות הרבה יותר קשה מכם!