זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו כותבים על...

ויראלי

אמא ניסתה לחבר את ראשו הכרות של התינוק שלה. זה סיפור חשוב שכולם צריכים לקרוא

By john

May 29, 2022

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו כותבים על נהג שיכור.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

לצערנו זה קורה לעתים תכופות מדי, שאנשים ששתו יותר מדי עלו על ההגה ונהגו. לפעמים לא קורה כלום, אבל לפעמים, זה הופך לסיוט.

הפוסט הזה נכתב על ידי פראמדיקית מספר שעות בלבד אחרי שמשפחה נהרסה לחלוטין.

"עבור אלו מכם שלא יודעים, אני עובדת כפראמדיקית בדרום סן דייגו. זה לא מתאים לי לשתף משהו כזה בפורום ציבורי אבל אני מקווה שאחד מכם, המניאקים, יחשבו פעמיים לפני שאתם שותים ונוהגים.

לפני מספר שעות הגעתי לזירת תאונה בה מכונית אחת הייתה הפוכה על הגג ומכונית נוספת בתוך קיר בטון. על המדרכה ישבה אישה מכוסה בדם מחזיקה על הברכיים ילד שנחצה לשתי חתיכות".

"היא שוב ושוב הניחה את הראש של בנה על הגוף שלו מנסה להפוך אותו שלם שוב. מעבר לצומת היה אדם שרץ לכיווני בהיסטריה כשהוא מחזיק בידיו את בתו שהייתה ללא רוח חיים. כשיצאתי מהאמבולנס הוא פשוט זרק לידיים שלי את בתו בת ה 7.

הוא עמד וצפה איך חברי לעבודה ואני מכניסים תרופה אחר תרופה לורידים שלה, צינורית לגרון שלה, וחשמל לגוף שלה. המכונית שלהם רוסקה בצומת על ידי נהג שיכור שעבר באור אדום במהירות של 100 קמ"ש".

"הילדה עפה למרחק של 15 מטרים מהמכונית, והראש של הילד נכרת מהפגוש של המשאית של הנהג השיכור. שני ההורים והנהג השיכור יצאו ללא פגע. ראיתי היום איך משפחה נהרסת. אל תהיו אידיוטים מז*ינים!".

לעולם לא נבין איך אדם יכול להיות כל כך חסר אחריות ולנהוג שיכור. משפחה אחת נהרסה ושני ילדים חפים מפשע מתו. החיים לא יראו אותו הדבר שוב עבור ההורים בגלל הנהג השיכור.