תזכורת שעדיין יש טוב לב בעולם הזה...

ויראלי

הומלס נתן את הכסף האחרון שנותר לו למשפחה במצוקה – ואז אדם זר קלט אותו עושה את זה

By john

May 28, 2022

אני לא אדם עשיר, אבל אני יודע שאני בר מזל. קשה לחשוב על זה, אבל אני מנסה לא לקחת כמובן מאליו את העובדה שבכל לילה, יש לי מיטה נוחה ובית חם. אתמול הלכתי לארון במטבח, ובחרתי לי משהו לאכול.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

שני הדברים האלה אולי נראים פשוטים, אבל עבור אנשים בכל העולם, מקום לקרוא לו בית ומזון עלולים להיות מותרות שהם לא יכולים להרשות לעצמם. וזה נכון גם לאנשים בקהילה שלנו.

אך אדם הומלס אחד, ואדם זר טוב לב עשו משהו שצריך ללמד את כולנו על נדיבות ואדיבות.

בזמן שאדם אחד נכנס למסעדת מזון מהיר כדי לקנות לעצמו ארוחת ערב, הוא ראה הומלס נותן את הקצת כסף שנותר לו לאישה והילד שלה על מנת שהם יוכלו לישון במקום חם באותו הלילה. אלו היו כמה מטבעות בסך הכל, אבל המשמעות של נתינת הכסף לאישה הייתה שהוא לא יוכל לקנות לעצמו ארוחת ערב, ויצטרך להישאר רעב באותו הלילה. ועדיין, הוא עשה זאת בשמחה.

פרננדו הררה תיאר את הסיטואציה בפוסט בפייסבוק:

"הוא נתן את כל הכסף שהיה לו לאמא והילד שלה כדי שהם יוכלו לנסוע באוטובוס לבית המחסה".

מסרב לראות את האיש הנדיב הזה נשאר רעב, פרננדו הציע לקנות לו ארוחה. בהתחלה, ההומלס סירב. כשפרננדו סוף סוף שכנע אותו, ההומלס הזמין את הארוחה הקטנה והזולה ביותר. אז פרננדו הזמין ארוחה גדולה, וכאשר האוכל הגיע, הוא מיד החליף את האוכל ולקח לעצמו את הארוחה הקטנה.

הרגע מחמם הלב הזה בין שני האנשים היה מרגש ביותר.

"הודיתי לו על שהראה לי שלכסף אין משמעות אם אתה לא עוזר לאחרים. בדמעות הוא הודה לי ואז חיבק אותי. יש אנשים שהתברכו יותר מאחרים אבל זה לא אומר שאנחנו יותר טובים מהם".

פרננדו למד משהו חשוב באותו היום, על חמלה ואדיבות – שמעשה טוב לא מועיל רק לאדם אליו זה היה מכוון, אלא נותן משהו בחזרה גם לאדם השני.

כדאי לכם לקרוא גם את: אדם צעיר עזר לאישה מבוגרת להחליף גלגל במכונית – ורק אחר כך הוא הבין למה זה הוביל…