היום גיליתי

משולש ברמודה: ספינה הופיעה מחדש אחרי שנעלמה לפני 90 שנה

משמר החופים של קובה הודיע אתמול בבוקר שהם גילו ספינה לא מאוישת שמתקדמת לכיוון האי, וההנחה היא שמדובר בספינה SS Cotopaxi, ספינת מסע שנעלמה בדצמבר 1925, שקושרה לאגדה של משולש ברמודה.

הרשויות הקובניות הבחינו בספינה לראשונה ב 16 למאי, קרוב לאזור צבאי סגור, מערבית להוואנה. הם ניסו פעמים רבות ליצור קשר עם הספינה, אבל ללא הצלחה, ולבסוף שלחו שלוש סירות סיור כדי לעצור אותה.

כאשר הם הגיעו אליה, הם הופתעו לגלות שהספינה כמעט בת 100 שנים, והיא זוהתה כ Cotopaxi, שם מפורסם שקשור להיעלמות במשולש ברמודה.

לא היה אדם על הספינה, ונראה היה שהיא נטושה כבר עשרות שנים, מה שמעיד על כך שאולי אכן מדובר בספינה שנעלמה ב 1925.

חיפוש בספינה הוביל ליומן של הקפטן. הוא אכן היה קשור לחברת Clinchfield, הבעלים של ספינת SS Cotopaxi, אבל ביומן לא היה רמז למה שקרה לספינה ב 90 השנים האחרונות.

מומחה קובני בשם רודולפו סלבדור קרוז, מאמין שהיומן של הקפטן הוא אותנטי. המסמך הזה מלא במידע יקר אודות חייהם של אנשי הצוות לפני היעלמות הספינה, אבל העדכון האחרון הוא ב 1 לדצמבר 1925.

ב 29 לנובמבר, 1925, ספינת SS Cotopaxi עגנה בצ'רלסטון, דרום קרולינה, והייתה בדרכה להוואנה, קובה. על הספינה היה צוות של 32 גברים, תחת פיקודו של קפטן וו.ג'יי. מאייר, ועל סיפון הספינה היו 3240 טונות של פחם. יומיים לאחר מכן הספינה נעלמה, ולא שמעו עליה כמעט 90 שנה.

סגן נשיא קובה, הגנרל אבלרדו קולומה, אמר שהרשויות הקובניות יערכו חקירה יסודית כדי לפענח את ההיעלמות ואת ההופעה מחדש של הספינה.

"חשוב מאוד עבורנו להבין מה בדיוק קרה", אמר הגנרל קולומה. "היעלמויות כאלו עלולות להזיק מאוד לכלכלה שלנו, ואנחנו רוצים לוודא שהן לא יקרו שוב. הגיע הזמן לפתור את תעלומת משולש ברמודה, אחת ולתמיד".

משולש ברמודה הוא אזור בין מיאמי, פורטו ריקו, וברמודה, ובו עשרות ספינות ומטוסים נעלמו באופן מסתורי.

ישנן קונספירציות רבות הטוענות שההיעלמויות הללו קשורות לפעילויות על טבעיות באזור, או שזו הוכחה להימצאותם של חייזרים.

תאוריה אחת אפילו טוענת שזה קשור לטכנולוגיה שהייתה בעיר המיתולוגית – אטלנטיס.

למרות הפופולריות של התאוריות הללו, רוב המדענים לא מכירים במשהו חריג שמתרחש במשולש ברמודה, הם מאשימים טעויות אנוש ותופעות טבעיות בהיעלמויות הרבות.

אך ההופעה מחדש המסתורית של ספינת SS Cotopaxi כבר צברה עניין רב בקרב הקהילה המדעית, ואולי תגרום לכמה מומחים לשנות את דעתם.

מקור: Lovelystories

תגובות פיסבוק
Exit mobile version