כל כך נכון!

ויראלי

זה ההבדל האמיתי בין גברים לנשים…

By john

May 26, 2022

היומן שלה:

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

'היום, שמתי לב שבעלי מתנהג בצורה קצת מוזרה. הייתה לנו הזמנה למסעדה האהובה עלינו והיינו אמורים להיפגש שם בערב.

הלכתי לקניות עם חברות והגעתי למסעדה קצת מאוחר, אשמתי. הוא היה קצת פחות דברן מבדרך כלל ושמתי לב שמשהו מפריע לו. בהתחלה חשבתי שהוא היה קצת עצבני שאיחרתי, אבל אז הבנתי שהבעיה הרבה יותר עמוקה.

הצעתי לו שנעבור למקום פחות רועש והומה אדם כדי שנוכל לדבר. בבית קפה שכונתי וקטן הסתכלתי אל תוך עיניו ושאלתי מה קרה. נראה היה שהוא מתעלם מהרגשות שלי ואמר שהכל בסדר, שלא קרה כלום. המשכתי לשאול אותו אם עשיתי משהו שאיכזב אותו אבל הוא פשוט המשיך לומר שהוא לא כואב ושאין לי מה לדאוג.

בדרכנו הביתה אמרתי 'אני אוהבת אותך'. הוא חייך אלי והמשיך להתרכז בנהיגה. אני לא יכולה לחשוב על הסבר לסיטואציה הזו. למה, למה הוא לא אמר לי בחזרה שהוא אוהב אותי? הגענו הביתה בבטחה אבל הייתי הרוסה. לא יכולתי שלא לשים לב שהוא שומר על מרחק ממני ומתנהג כאילו אני כלל לא קיימת. הוא פשוט ישב על הספה וצפה בתכנית האהובה עליו. אמרתי 'לילה טוב' והלכתי למיטה.

אחרי 15 דקות הוא נכנס לחדר השינה שלנו וקפץ מתחת לשמיכה. הוא נרדם מהר. ואני…לא הצלחתי להירדם ורק ניסיתי להבין מה קורה עם בעלי. הרגשתי שאני מאבדת אותו. הנשואים שלי כנראה נגמרו…והחיים שלי מתחילים להתמוטט…'.

היומן שלו:

'היום לא הצלחתי להתניע את האופנוע. כנראה שיש בעיה רצינית עם המנוע אבל לא הצלחתי לגלות מה. אני חושב שכדאי שאקח אותו למוסך…