היום גיליתי

גוגל מפות עוקבים אחרי כל צעד שלכם, ויש אתר שמוכיח זאת

לאחרונה פורסמה פיסת מידע חשובה מאוד לגבי השימוש שלנו בטכנולוגיה המודרנית. אנחנו חושבים שלכל אחד יש הזכות לדעת את זה, אז החלטנו לשתף זאת איתכם.

האם אתם זוכרים את הקטע בסרט דו"ח מיוחד עם טום קרוז כשהוא מנסה לברוח, אבל לא מצליח להתחמק מכיוון שלכל מקום אליו הוא הולך יש סריקות רשתית קבועות שמזינות את המיקום שלו בחזרה לבסיס הנתונים הראשי? ובכן, מסתבר שגוגל מפתחים משהו דומה.

כן, זה נכון – החברה עוקבת אחרי משתמשי סמארטפון לכל מקום אליו הם הולכים. יש להם תוכנה שמשתמשים בנקודה אדומה שמסמנת איפה נמצא הבנאדם, ואיפה הוא היה, מה שהופך את זה לקל מאוד לזהות כל אחד ואחת אם מישהו ירצה לעשות זאת.

לא מאמינים לנו? ובכן, יש אפילו דרך לעקוב אחרי עצמכם אם לא השתכנעתם. פשוט תתחברו לאיזשהו חשבון גוגל שאתם משתמשים בו בסמארטפון והיכנסו לקישור הזה. אתם תוכלו לראות את ההיסטוריה של מקום בו הייתם מהיום הראשון של החודש הנוכחי.

מה שיותר מדהים, שלא משנה באיזו הגדרת בטיחות אתם בוחרים, המידע שלכם עדיין נאסף ומאוחסן איפשהו בגוגל.

החדשות הטובות הן שאתם יכולים למזער את את המעקב אחריכם בעזרת הצעדים הבאים. פשוט תעשו את הדברים הבאים ואל תשכחו לשתף את המידע החיוני הזה עם חברים, משפחה וכל מי שאתם מכירים!

איך לנטרל את המעקב של גוגל ולמחוק את היסטורית המעקב שלכם

כדי לבדוק אם היסטורית המיקומים מופעלת בחשבון שלכם, כנסו היסטורית המיקומים בגוגל מפות (Google Maps Location History) ולחצו על גלגל השיניים (כפתור ההגדרות) כדי להיכנס להגדרות ההיסטוריה.

שם אתם יכולים להפעיל או לכבות את השירות. אך ניטרול היסטורית המיקומים אינו מסיר או מוחק את ההיסטוריה שכבר נשמרה בגוגל.

אם אתם רוצים למחוק את המיקומים שנשמרו ב 30 הימים האחרונים בגוגל מפות, חזרו לעמוד היסטורית המיקומים. ברירת המחדל מראה את ההיסטוריה של היום הנוכחי, אז כנראה שלא תראו יותר מדי דברים מעניינים על המפה. אבל אתם יכולים לשחק עם התאריך מצד ימין ותראו את ההיסטוריה של ה 30 הימים האחרונים.

תוכלו למחוק יום אחד מההיסטוריה, או שאם תלחצו על גלגל השיניים תוכלו למחוק את כל היסטורית המיקומים – אך אז לא תהיה לכם גישה לאופציה הזו בעתיד, ואפליקציות אחרות שעושות שימוש בנתון המיקום שלכם לא יעבדו יותר.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version