היום גיליתי

נערה שהייתה קורבן לבריונות לא העזה ללכת לנשף הסיום בתיכון – אז 120 אופנוענים דפקו על דלת ביתה

עבור תלמידים, נשף הסיום הוא גולת הכותרת של התיכון. הוא מציין את סיום הלימודים וגם שולח את התלמידים לחיים הבוגרים שלהם ולחיים חדשים לגמרי. זה זמן מרגש שצורך הכנה רבה. אתם צריכים למצוא דייט, לבחור חליפה או שמלה, לקנות פרחים, ועוד.

תלמידה אחת שציפתה וחיכתה ללכת לנשף הסיום שלה הייתה שאנון פורסיפר. אך למרבה הצער, התלמידה בת ה 16 מאנגליה לא זכתה ללכת אחרי שבריונים ריסקו את החלום שלה.

אבל עם עזרתם של חברים טובי לב ואנשים זרים, היא זכתה לצחוק אחרונה.

עבור שאנון בת ה 16, נשף הסיום היה אמור להיות סיום מהנה ללימודים. שנות העשרה של שאנון לא היו קלים. היא סבלה ממספר מחלות, כולל דלקת מפרקים שגרונית, צליאק ודלקת כיבית של המעי הגס.

שאנון בחרה את השמלה הלבנה שלה לנשף הסיום עם מחשבה רבה. אבל כשהגיע היום הגדול, שאנון בחרה להישאר בביתה.

חבריה לכיתה של שאנון צחקו ולעגו לה בגלל המחלות מהן סבלה. והם לא הפסיקו ללעוג לה עד שלא רצתה ללכת לנשף הסיום.

אמא שלה, קלייר, כתבה על המקרה בפייסבוק:

"אם שאנון הייתה הולכת לנשף הסיום היא הייתה לובשת את השמלה היפיפייה הזאת. הודות לבריונים אכזריים שאנון החליטה שהיא לא רוצה ללכת ולהתערבב עם הגועל נפש שגרם לה לצער רב. עבור נערה שהייתה צריכה להתמודד עם כל כך הרבה דברים…דלקת מפרקים שגרונית, צליאק ודלקת כיבית של המעי הגס, היא אישה צעירה וחזקה ויש לה נפש חזקה אפילו יותר!! אוהבת אותך ילדה".

הפוסט של אמא של שאנון הפך ויראלי וזמן קצר אחר כך, חברים, מכרים ואנשים זרים החלו לגייס כסף עבור שאנון. הרעיון היה ליצור לשאנון נשף סיום במיוחד בשבילה – שם החברים והמכרים שלה יוכלו לחגוג יחד איתה.

"אני לא רוצה להכפיש את בית הספר, אבל בית הספר בהחלט צריך לטפל בבריונות ברגע שהם מודעים אליה. אנחנו עושים את זה כדי להראות לבריונים שהם לא ינצחו וגם כדי להראות לכל מי שהיה קורבן לבריונות, שישנו אור בקצה המנהרה", הסבירה אמה של שאנון.

נשף הסיום הפרטי של שאנון התקיים באוניברסיטה מקומית והיא הייתה הצלחה אדירה! הוא התחיל עם 120 אופנוענים ממועדון רכיבה מקומי שהגיעו לביתה. הם רצו לתמוך בה וללוות אותה למסיבה.

כ 100 איש הגיעו לנשף, חברים וזרים. יחד עם ארגנו מסיבה אלגנטית עם בופה וכדור דיסקו בתקרה. היה זה ערב ששאנון לעולם לא תשכח!

בריונות יכולה להשפיע על כולם, ולמרבה הצער, שאנון אינה היחידה שסבלה או סובלת מזה. אבל הסיפור הזה מראה שהטוב תמיד מנצח ושהבריונים לעולם לא ינצחו. שתפו את הכתבה הזו בפייסבוק כדי להזכיר זאת לחברים שלכם! 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version